تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه مطبوعات لرستان دوره ي ۶۰ ساعته روزنامه‌نگاري در خرم‌آباد برگزار مي‎کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۲۳:۴ب.ظ)
مدير عامل خانه مطبوعات خبرداد: خانه مطبوعات لرستان دوره ي ۶۰ ساعته روزنامه‌نگاري در خرم‌آباد برگزار مي‎کند موج - خرم آباد-مدير عامل خانه مطبوعات و خبرگزاري‎هاي لرستان گفت: خانه مطبوعات لرستان دوره ي ۶۰ ساعته روزنامه‌نگاري در خرم‌آباد برگزار مي‎کند.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي خانه مطبوعات لرستان، مدير عامل خانه مطبوعات و خبرگزاري‎هاي لرستان در هشتمين جلسه رسمي اعضاي هيأت مديره خانه، در اين خصوص گفت: علي‎رغم درخواست استان‌هاي هم‌جوار جهت دريافت امتياز دوره آموزشي ۶۰ ساعته روزنامه‌نگاري، با رايزني‌هاي انجام‎شده با مرکز مطالعات و برنامه‌ريزي رسانه‌ها، اين دوره به لرستان اختصاص پيدا کرد.
“کيانوش رستمي” افزود: دوره مقدماتي روزنامه‎نگاري در ۵ بخش ۱۲ ساعته شامل: فن خبرنويسي، گزارش‎نويسي، روابط عمومي، شيوه نگارش فارسي در مطبوعات و مصاحبه برگزار مي‎شود.
وي بيان داشت: دوره مقدماتي، چهارشنبه ۸ مهر زير نظر دفتر مطالعات و برنامه‎ريزي رسانه‌هاي معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد با اساتيدي که از مرکز به‌صورت پروازي به خرم‌آباد خواهند آمد و در روزهاي چهارشنبه، پنج‎شنبه و جمعه به آموزش خبرنگاران خواهند پرداخت، آغاز مي‏‌شود.
رستمي افزود: در انتهاي دوره، گواهي رسمي از طرف دفتر مطالعات صادر و به شرکت‎کنندگاني که با موفقيت دوره آموزشي را به اتمام برسانند اعطا خواهد شد.
قابل ذکر است بعد از برگزاري مرحله مقدماتي، دوره حرفه‎اي روزنامه‎نگاري نيز به مدت ۶۰ ساعت برگزار مي‌شود.
آغاز به کار دبيرخانه خانه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي لرستان
مدير خانه مطبوعات لرستان همچنين از آغاز به کار دبيرخانه، خانه مطبوعات و خبرگزاري‌‎هاي لرستان خبر داد و گفت: شرکت در دوره‌هاي آموزشي مختص به اعضاي خانه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان لرستان مي‌باشد، لذا از علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌هاي آموزشي تقاضا مي‎شود مدارک موردنياز را در اسرع وقت به دبيرخانه خانه مطبوعات و خبرگزاري‎هاي لرستان واقع در خرم‎آباد، ميدان ۲۲ بهمن، مجتمع شهيد آويني به خانم فاطمه سپهوند تحويل نمايند.
به‌زودي انتخابات بازرسين خانه مطبوعات برگزار مي‎شود
رستمي گفت: با توجه به رو به اتمام بودن زمان عضويت يک ساله بازرسين خانه مطبوعات و خبرگزاري‎هاي لرستان، اعضاي هيأت‌ مديره مقرر کردند تا مقدمات ثبت‌نام از اعضاي اين خانه جهت شرکت در انتخابات بازرسين فراهم شود.
تخفيف ويژه خانه مطبوعات براي اعضا
وي افزود: با پي‌گيري اعضاي خانه مطبوعات و خبرگزاري‎هاي لرستان مقرر شد خانه مطبوعات در نمايشگاه کتاب خرم‌آباد حضور پيدا کند و کتب تخصصي روزنامه‎نگاري دفتر مطالعه و برنامه‎ريزي رسانه‎ها با تخفيف ۵۰ درصد براي اعضا خانه مطبوعات و ۳۰ درصد براي سايرين عرضه خواهد شد.
رستمي تصريح کرد: همچنين تخلف برخي ادارات در رابطه با توزيع آگهي‌هاي دولتي نيز مورد بحث و بررسي قرار گرفت، هيأت مديره خانه مطبوعات خواستار رسيدگي مديريت ارشد استان در خصوص تخلف ارائه مستقيم آگهي‌ها به نشريات مکتوب شدند.
مدير عامل خانه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي لرستان برگزاري تورهاي مطبوعاتي را از ديگر فعاليت‌هاي خانه مطبوعات لرستان عنوان کرد و گفت: در تورهاي مطبوعاتي اهالي رسانه لرستان مي‎توانند از نزديک روال کاري همکاران خود را در ساير استان‌ها ببينند و اين امر سبب تبادل تجربيات بسيار مفيدي خواهد شد.
وي افزود: در حال حاضر دو تور مطبوعاتي به کرمانشاه و سنندج هماهنگ شده است که مختص به اعضاي خانه مطبوعات مي‎باشد.
در اين جلسه همچنين مقرر شد ظرف يک ماه آينده اسامي اعضاي خانه مطبوعات به تفکيک و با عنوان شغلي (خبرنگار، تايپيست، امور بازرگاني و …) براي پوشش خبري به ادارات،سازمان‌ها و روابط عمومي‌ها اعلام شود.
خانه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي لرستان صفحه‌اي در شبکه‌هاي اجتماعي ندارد
هيأت ‎مديره خانه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي لرستان هرگونه فعاليت و درج خبر و بيانيه در شبکه‌هاي اجتماعي را تکذيب کرد و اعلام کرد: اظهار نظرات در خصوص فعاليت‌هاي خانه از طريق سخنگو و روابط عمومي خانه مطبوعات و خبرگزاري‎هاي لرستان، مرجع رسمي و قانوني اين خانه محسوب مي‌شود.
لازم به ذکر است تابه‌ حال ۱۲۰ کارت عضويت براي ثبت‌نام کنندگان در خانه مطبوعات و خبرگزاري‎هاي لرستان با عناوين خبرنگار، مدير مسئول، سرپرست، تايپيست، امور بازرگاني و … صادر شده است.
هشتمين جلسه رسمي خانه مطبوعات لرستان در غياب عزت‌الله چنگايي که به زيارت عتبات عاليات مشرف شده است، با حضور حسن نجفوند نايب‌رييس خانه، کيانوش رستمي، بهرام رشيدي‌نيا، رضا طولابي، محمود داوودي‌نژاد و فاطمه کردعليوند برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن