تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سير کوله و تصفيه نمودن روغن ترانسفورماتور روي خط گرم در شرکت توزيع برق لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۲۰:۵ب.ظ)
سير کوله و تصفيه نمودن روغن ترانسفورماتور روي خط گرم در شرکت توزيع برق لرستان موج -خرم آباد- شرکت توزيع برق لرستان روغن ترانسفور ماتورهاي توزيع را بصورت on line و بر روي خط گرم تصفيه و سيرکوله مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل شرکت توزيع شرکت برق لرستان طي ارائه مطالبي در اين خصوص اظهار داشت: نقش روغن خوب و سالم در عملکرد ترانسفور ماتورها نقشي انکار ناپذير بوده که مي تواند هم از نظر عايق کنندگي و هم خنک نگه داشتن ترانسفور ماتور تاثير بسزايي داشته باشد.
محمد بحريني افزود: تسريع در تشخيص عيب ترانسفور ماتورها توسط روغن ترانسفور ماتور نيز از مزاياي سير کوله کردن روغن ترانس مي باشد.
وي گفت: يکي از مهمترين عواملي که باعث آسيب ديدن ترانسفور ماتور ها مي گردد پايين بودن ضريب عايقي روغن ترانسفور ماتور بر اثر بالا رفتن عمر ترانس و يا فول بار شدن آن است.
وي در ادامه افزود: به منظور جلو گيري از سوختن ترانسفور ماتورها و خسارات ناشي از آن با کاهش خاموشي ها و نهايتأ رضايت مندي مشترکين در نتيجه ارائه برق پايدار و بدون نوسان نسبت به خريداري يک دستگاه نيسان و يک دستگاه تصفيه روغن جمعآ به مبلغ پانصد ميليون ريال اقدام شد.
بحريني گفت: براي انجام اين فعاليت ارزشمند يک نفر تکنسين و يک نفر برقکارراننده اختصاص داده شد که تا کنون و در مدت کوتاهي که اين فعاليت چشمگير استارت خورده اقدامات شايسته اي در اين راستا انجام گرفته است .
وي اظهار داشت: متولي اين کار معاونت بهره برداري و ديسپاچينگ شرکت مي باشد و با برنامه ريزي هاي بعمل آمده در بازه هاي زماني مشخص مناطقي که تعيين گرديده مورد بازرسي و تصفيه روغن قرار مي گيرند.
بحريني گفت: براي انجام هرچه بهتر اين فعاليت شاخص 400نمونه روغن توسط مديريت هاي توزيع به معاونت بهره برداري ارائه که پس از آزمايشات و بررسي هالازم تعداد 30 نمونه از نتايج تستها ي بعمل آمده که داراي ظرفيت عايقي پايين تراز حد استاندارد بودند انتخاب و بر اساس زمانبندي هاي تعيين شده و اولويت بندي نسبت به تصفيه و سير کوله کردن روغن آنها اقدام شده است.
وي با اشاره به اين مطلب که اين اقدام در جهت کاهش خاموشي ها و افزايش رضايتمندي مشترکين انجام ميشود، گفت اين کار به صورت online و بر روي خط گرم(بدون قطعي برق) بر روي ترانسفورماتور ها انجام مي شود.
مدير عامل شرکت توزيع برق لرستان اشاره کرد پس از اتمام تصفيه و سير کوله کردن ،مجددآ از روغن تصفيه شده نمونه گيري و نتايج قبل وبعد آن تست و با هم مقايسه و ضمن ثبت در بانک اطلاعاتي سيستم يک نتيجه نيز به مديريت توزيع برق مربوطه جهت درج در سابقه ارائه مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن