تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاميابي‌نيا: قبل بازي برانكو گفت پنالتي شد اجازه بده طارمي بزند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۲۱ب.ظ)
پرسپوليس همه تيم‌ها را اذيت مي‌كند اما در اين بازي پيكان ما را آزار داد كاميابي‌نيا: قبل بازي برانكو گفت پنالتي شد اجازه بده طارمي بزند موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج،‌ پرسپوليس در جام حذفي به رقيبي سخت به نام پيكان در مرحله يك شانزدهم نهايي خورد. تيمي كه سرخپوشان به سختي توانستند با گل طارمي از روي نقطه پنالتي به مرحله بعد صعود كنند. كمال كاميابي‌نيا،‌ هافبك قرمزپوشان معتقد است در اين بازي پيكان برعكس پرسپوليس كه همه را آزار مي‌داد آنها را اذيت كرده و كار سختي مقابل اين تيم داشتند. در اين ميان كاميابي‌نيا به بازي سخت تيمش‌ برابر سايپا هم اشاره مي‌كند و معتقد است در اين مسابقه او و همبازيانش براي افتادن در مسير موفقيت محكوم به برد هستند.
از بازي با پيكان بگو كه به سختي توانستيد اين تيم را شكست دهيد و به مرحله بعد صعود كنيد؟‌
شرايط يك مقدار سخت بود. 20 روز تعطيلي ليگ و نبود بچه‌هاي حاضر در تيم ملي همراه با يك بدنسازي مختصري كه داشتيم باعث شد در اين بازي بدن‌هاي‌مان سنگين باشد. از سوي ديگر واقعا پيكان تيم خوبي بود و معلوم بود تيم‌شان براي برگشت به ليگ برتر بسته شده است. پرسپوليس همه تيم‌ها را اذيت مي‌كند اما اين تيم برعكس عمل كرد و واقعا ما را آزار داد. همين باعث شده بود كه در روند كل بازي خوب نباشيم و موقعيت‌هاي زيادي را از دست بدهيم. اگر مي‌توانستيم گل اول را زودتر به ثمر برسانيم بدون شك استرس روي تيم كمتر مي‌شد چون جام حذفي معلوم نمي‌كند و تيم‌ها بي‌محابا تهاجمي كار مي‌كنند.
پس يعني اين عدم طراوت كه در بازي با فولاد وجود داشت و برابر پيكان نديديم فقط به همين خاطر بود؟
شك نكنيد همين دليل اصلي بود و صددرصد در بازي‌هاي بعدي بهتر مي‌شويم. آقاي برانكو كارش را خوب بلد است و خدا را شكر با شناختي كه از بازيكنان پيدا كرده تركيب اصلي تيمش را شناخته است.
بازي بعدي هم كه در تهران ميزبان ملوان هستيد؟
براي ما كه به دنبال قهرماني هستيم فرقي نمي‌كند در مرحله بعد مقابل چه تيمي بازي مي‌كنيم. با اين همه ملوان تيم خوبي است و قطعا با بازيكنان خوبي كه در خدمت دارد كار را براي ما در خانه جهت كسب نتيجه و صعود به مرحله بعد سخت خواهد كرد. با اين همه به دنبال برد و قهرماني هستيم چون كوتاه‌ترين مسير كسب سهميه آسيا همين مسابقات جام‌حذفي است.
خود تو هم در اين بازي يك موقعيت خوب گلزني را از دست دادي؟‌
در اين بازي يكي، دو تا موقعيت گلزني داشتم اما در يكي از آنها كه شما به آن اشاره داريد در آخرين لحظه آمدم توپ را وارد دروازه كنم پايم به زمين گير كرد و بغل پاي آرامي كه زدم توپ را در اختيار دروازه‌بان حريف قرار داد. با اين همه خيلي خوشحالم كه هفته به هفته بهتر مي‌شوم و با اينكه وظيفه‌ام حكم مي‌كند بيشتر در كار دفاعي باشم توانستم در كارهاي هجومي هم نقش داشته باشم.
زماني كه داور ضربه پنالتي را اعلام كرد به نظر مي‌رسيد تو پشت توپ قرار بگيري؟
در مسابقات دوستانه‌اي كه داشتيم ضربات پنالتي را من مي‌زدم كه خدا را شكر به گل تبديل شده بود. در اين بازي قبل مسابقه برانكو با من صحبت كرد و گفت اگر پنالتي شد اجازه بده مهدي طارمي ضربه بزند. حتي او گفت اگر شرايط فني مهدي خوب نبود تو ضربه را بزن كه گفتم اصلا مشكلي نيست.
واقعا دوست نداشتي خودت بزني؟
براي من مهم موفقيت پرسپوليس است و هركسي كه پشت توپ مي‌ايستاد و گل مي‌زد براي من فرقي نمي‌كرد.
اين پنالتي كه گل شد طلسم ناكامي‌هاي پرسپوليس هم كه در بازي مقابل فولاد و ذوب‌آهن پنالتي از دست داده بود هم باطل شد. آن موقع نمي‌ترسيدي كه اين پنالتي هم گل نشود؟‌
راستش را بخواهيد وقتي مهدي طارمي را با توجه به بازي‌هاي خوبي كه در تيم ملي انجام داده بود پشت توپ ديدم مطمئن بودم كه توپ گل خواهد شد. با اين حال قطعا روي بچه‌هاي تيم با توجه به گل نشدن دو پنالتي قبلي اين استرس وجود داشت كه شكر خدا طلسم پنالتي گل نكردن‌مان هم از بين رفت.
در آن صحنه‌اي كه بين باراني و باقري درگيري به وجود آمد واقعا چه اتفاقي افتاد؟‌
باور كنيد من در آن صحنه خيلي دور بودم و اصلا نديدم چه اتفاقي افتاد. با اين حال وقتي مصاحبه‌ها را خواندم ديدم آقاكريم اعلام كرده براي جلوگيري از درگيري جلو آمده و آن را طور ديگري جلوه داده‌اند.
به بازي سايپا در ليگ برسيم...
براي اين بازي خدا را شكر شرايط تيم خوب است. بعد از هفته‌هاي اول كه خوب بازي مي‌كرديم و نتيجه نمي‌گرفتيم برد برابر فولاد حسابي ما را از نظر روحي و رواني آماده كرد و آن فشار را از بين برد. پيروزي برابر پيكان هم خيلي كمك كرد بچه‌ها براي بازي برابر سايپا كاملا آماده باشند و با اعتماد به نفس بيشتر به ميدان بروند. نشان اين اعتماد به نفس هم گل نخوردن ما در دو بازي اخير است كه نشان مي‌دهد بچه‌ها با تمركز بازي مي‌كنند و دروازه را در نقطه صفر گل نخوردن حفظ كردند. با اين همه سايپا تيم قوي و خوبي است كه بازيكنان بزرگي همچون نكونام، صادقي و غلامرضا رضايي را دارد. ما مقابل سايپا محكوم به برديم تا بتوانيم پرسپوليس را به روزهاي خوبش برگردانيم.
در مورد مسايل مالي ديگر مشكلي نداريد؟‌
درباره شرايط مالي كه مشكل داريم و تا حالا خود من فكر كنم 14 درصد از قراردادم را گرفته‌ام در حالي كه فكر كنم تيم‌هاي ديگر بيشتر از اين رقم دريافت كرده‌اند. اميدوارم مشكلات برطرف و قول‌ها عملي شود. البته بازهم مي‌گويم يك مقدار دير يا زود دارد اما سوخت و ساز ندارد.
پولت را از نفتي‌ها توانستي بگيري؟
نه، هنوز مي‌بينيد كه خودشان هم مشكل دارند و 35 درصد قرارداد ما هنوز پرداخت نشده است.
فكر مي‌كني اين تيم بتواند با اين مشكلات برابر الاهلي برنده شود و پاي به مرحله بعد بگذارد؟
قطعا اين سخت است. سال گذشته هم مشكل مالي بود اما چون روي نوار برد بوديم زياد در تيم بحران ايجاد نمي‌شد اما امسال از هر دو طرف تيم نتيجه نگرفته است. با اين همه شك ندارم مثل دوره‌هاي قبل هم با تمام مشكلات مالي غيرت ايراني بچه‌ها اجازه نمي‌دهد كه در اين بازي تيم‌شان به مشكل بخورد و با تمام قدرت به ميدان خواهند رفت.
براي تيم ملي و بازي با گوام هم كه براي ويزا اقدام كردي. فكر مي‌كني كي‌روش از تو در اين بازي استفاده كند؟‌
اول از همه خوشحالم كه آقاي كي‌روش تلاش من را ديدند و من را هم در زمره بازيكنان تيم ملي قرار دادند. شك نكنيد براي رسيدن به آن نقطه كه براي تيم ملي بازي كنم همه تلاشم را مي‌كنم و در اين روند رو به رشدي كه در پرسپوليس دارم اگر نتايج خوبي بگيرم بازي برابر گوام دور از ذهن نيست.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن