تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیروامیدبه آموزش وپرورش استان البرزنگاه ویژه داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارالبرز: دولت تدبیروامیدبه آموزش وپرورش استان البرزنگاه ویژه داشته باشد خبرگزاری پانا:استاندارالبرزگفت:برای اینکه بتوانیم در بخش تعلیم و تربیت به جایگاه مورد نظر برسیم باید نگاه ویژه ایی در خصوص تخصیص سهم اعتبارات ملی به استان تازه تأسیس صورت پذیرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ شهريور ساعت 14:09

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا،سیدحمیدطهائی صبح امروزیکشنبه 22/شهریورماه در نشست صمیمی علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش بامدیران منتخب مدارس استان البرز؛که در کانون فرهنگی ،تربیتی شهید فهمیده کرج برگزار شد،باگرامیداشت یادوخاطره آیت اله طالقانی (ره)و قدردانی از سومین سفر وزیر در طول یک سال اخیر به استان البرزبااشاره به سوابق دکتر فانی از بدو انقلاب گفت: دکتر فانی از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از مدیران آموزش و پرورش بودندکه به دلیل کاردرسطوح مختلف آموزش وپرورش  که شناخت عمیقی از مسائل آموزشی دارندو امروز توفیق خدمت درراس این مجموعه را دارند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید رجائی و باهنر،با مثبت خواندن نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش در بحث اعتبارات تملک دارایی و نیاز مبرم استان تازه تأسیس البرز به بحث اعتبارات ملی، افزود: البرز، استانی مهاجرپذیر است و به علت رشد بیش از 3 درصدی جمعیت در این استان که فراتر از سهم مهاجرت ملی، نزدیک به 1.29 درصد، است با کمبود امکانات زیربنایی در تمامی حوزه مواجه بوده که کمبود کلاس درس، کمبود معلم و امکانات از جمله آنهااست؛واین مشکلات جزبا همکاری ویژه وزرا و مسئولین حل نمی شود.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در بخش تعلیم و تربیت به جایگاه مورد نظر برسیم باید نگاه ویژه ایی در خصوص تخصیص سهم اعتبارات ملی به استان تازه تأسیس صورت پذیرد.

استاندار البرز گفت: مهمتر از امر تعلیم، تربیت است و نقش آفرینی معلمان در رشد و تعالی سرمایه های کشور بر کسی پوشیده نیست، بنابراین هر چه خدمتگزاران دولت بتوانند امکانات تعلیم و تربیت، حقوق و تجهیزات لازم را جهت تحقق این مهم فراهم آورند؛ خدمت به سرمایه جامعه داشته اند. آشنایی جوانان بامهارت های فنی عامل کاهش بیکاری
طهائی با تأکید بر اینکه باید مهارت دانش آموزان را افزایش دهیم، افزود: عدم برخورداری از یک حرفه، موجب افزایش آمار بیکاری شده است، در حال حاضر فارغ التحصیلان دانشگاهی مهارت کافی را برای اشتغال ندارند.

وی عنوان کرد: پیش تر نیز به روسای دانشگاه ها پیشنهاد داده شده که حداقل 20 درصد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه خود را بر عهده بگیرید و ضمن شناسایی بازار کار ، فرصت های شغلی را از دانشگاه شناسایی و براساس آن آموزش لازم را داشته باشند.

ضرورت توسعه آموزش الکترونیکی در مدارس

طهائی در ادامه با بیان اینکه استان البرز علیرغم جمعیت از لحاظ وسعت کوچک است گفت: در حال حاضر 80 درصد جمعیت در استان مقیم است، با توجه به رویکرد دولت در استقرار شبکه دولت الکترونیکی در کشور و سوق دهی فضای کار و سرمایه گذاری به سمت از فضای الکترونیک، انتظار می رود در بخش تعلیم و تربیت نیز توسعه آموزش های الکترونیکی و تجهیزات آن بسترسازی شود.

طهائی در محور دیگری از سخنان خود به موفقیت های دولت اشاره کرد و با بیان اینکه مهارتورم و جلوگیری از روند رو به رشد صعودی آن در دولت یازدهم با توفیق انجام شده است، گفت: در حال حاضر 90 درصد مردم دولت را حمایت می کنند و برنامه های امید بخش دولت تدبیر و امید در رونق اقتصادی کشور ثمر بخش است. حمایت بیش از 85درصد مردم از برنامه های دولت ندبیروامید استاندار البرزبااشاره به تلاش های دولت در حل مشکلات کشوراظهارداشت:تلاش دولت در رفع تحریم ها و کنترل تورم ستودنی است و نباید با بی انصافی عملکرد های خوب دولت رازیر سوال برد و کسانی که زحمت خود را زیثاد می کنند بدانند براساس نظرسنجی های انجام شده بیش از 85 درصد مردم از برنامه های دولت تدبیر وامید حمایت می کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن