تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802447922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملكرد رضايت بخش مديران شهري در منطقه 18


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۱۹ب.ظ)
عملكرد رضايت بخش مديران شهري در منطقه 18 موج - رئيس کميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر تهران به منطقه 18 آمد تا از نزديک در جريان روند اجراي پروژه‌هاي شاخص در اين منطقه قرار بگيرد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 18، وي به همراه وحيد نوروزي، شهردار و معاونان اين منطقه از پروژه‌هاي موزه شهدا، حوزه علميه المهدي (عج)، بزرگراه 45 متري بهار، خانه کشتي، مجموعه ورزشي الزهرا (س)، بوستان مادر، تفرجگاه خليج‌فارس، ساختمان مرکزي منطقه، مسجد امام هادي (ع) و بزرگراه شهيد بروجردي بازديد ميداني به عمل آورد.
دبير که از پيشکسوتان و قهرمانان نامدار ورزش کشتي کشورمان به شمار مي‌رود در هنگام بازديد از خانه کشتي منطقه به ميان ورزشکاران اين رشته پرطرفدار رفت و به آن‌ها گفت: تمرين امروز شما زمينه‌ساز موفقيت‌هاي فردا خواهد شد. البته شايد همه شما نتوانيد قهرمان جهان بشويد، اما؛ همين‌که در مسير ورزش پهلواني قدم برداشته‌ايد کار بزرگي کرده‌ايد. اين را بدانيد که با تلاش مستمر و توجه به نصيحت مربيان مي‌توانيد به موفقيت در آينده اميدوار باشيد. حالا هم که مديران شهري هواي شما را دارند و با احداث اين خانه کشتي، فرصت پيشرفت را برايتان مهيا کرده‌اند.
رئيس کميسيون برنامه‌وبودجه شوراي اسلامي شهر تهران پس از بازديد ميداني از پروژه‌ها در نشست صميمي با شهردار و مديران شهري منطقه 18 از زحمات آنها در جهت آباداني اين بخش جنوبي از شهر قدرداني کرد و اظهار داشت: منطقه 18 همانند يک ايران کوچک است. قطعا زحمت‌هايي که شما در اين نقطه از پايتخت کشيده‌ايد در آينده نزديک بيشتر به چشم خواهد آمد و احساس رضايت مردم بهترين پاداش براي شماست. وقتي مي‌بينيم که اين‌همه پروژه در راستاي بهبود شرايط زندگي شهروندان افتتاح شده و يا در حال تکميل است به اين موضوع پي مي‌بريم که مديران و مسوولان شهري در منطقه 18 با تمام قوا ايستاده‌اند و به کار خود ادامه مي‌دهند.
دبير در ادامه افزود: کار کردن در مناطق جنوبي شهر تهران، به‌ويژه منطقه 18 سختي‌ها و چالش‌هاي خاص خودش را دارد. اينجا است که بايد همه سعي‌مان را به کار بگيريم و بتوانيم محلي شايسته براي زندگي مردم بسازيم. اين اتفاق طي ماه‌هاي گذشته با سرعت بيشتري در حال تحقق است و بنده از شهردار محترم اين منطقه و همکارانشان تشکر مي‌کنم. توان مديران منطقه بيش از حضور در اين منطقه است و اميدوارم در آينده نزديک شما را در جايگاه بهتري ملاقات کنم. بنده از مناطق مختلف تهران بازديد کرده‌ام، اما؛ کار جهادي که در منطقه 18 در حال انجام است در ديگر مناطق کمتر ديده مي‌شود.
اين عضو شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه به بحث بودجه‌اي منطقه 18 اشاره کرد و گفت: بنده به شهرداران مناطق تهران هم اين نکته را تذکر داده‌ام که در سال 95 هيچ بودجه‌اي براي شروع پروژه جديد وجود نخواهد داشت، مگر مناطقي که خوب کارکرده باشند و پروژه‌هاي مهمي در دست اجرا قرار بدهند. منطقه 18 نيز جزو مناطقي است که عملکرد رضايت بخشي داشته و ما سعي مي‌کنيم در تخصيص اعتبارات سال 95 توجه بيشتري به اين منطقه داشته باشيم.
دبير همچنين به موضوع کاهش هزينه‌ها و مديريت کردن بودجه در مناطق مختلف شهر تهران پرداخت و خاطرنشان کرد: تا آنجا که امکان دارد بودجه‌ها را در راستاي ماده واحده خودش صرف کنيد و همچون گذشته نسبت به دارايي‌هاي منطقه توجه ويژه‌اي داشته باشيد. به‌واسطه عملکرد مثبت مديريت شهري در پيشبرد پروژه‌ها نيز سعي مي‌کنيم تا حمايت ويژه مالي از منطقه 18 داشته باشيم. در بازديد امروز از پروژه‌هاي نيمه‌تمام بازديد کرديم و اميدوارم طي چند ماه آينده تمام طرح‌ها به پايان برسد.
بر پايه اين گزارش، وحيد نوروزي، شهردار منطقه 18 نيز در اين نشست، گزارشي از عملکرد خود در منطقه ارائه داد و گفت: طي مدت 20 ماهي که توفيق خدمت به شهروندان اين منطقه را پيدا کردم با همکارانم عهد بستيم که همه توان مان را براي پيشرفت آن بکار ببنديم. هر چند ماه‌هاي سختي را پشت سر گذاشتيم، اما؛ در نهايت با حضور شهردار محترم تهران و افتتاح بيش از 131 پروژه شاخص شهري قدمي مؤثر در راه توسعه عدالت و آباداني در منطقه 18 برداشتيم و خستگي از تنمان بيرون رفت. اميدوارم در بازديد بعدي نيز شاهد به ثمر نشستن زحمات کنوني و افتتاح پروژه‌هاي نيمه‌تمام باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن