تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821217833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز مجدد روند نوسازي تاکسي‌ها در تهران/تاکسي‌هاي پيکان در اولويت، ثبت‌نام براي نوسازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۱۰ب.ظ)
آغاز مجدد روند نوسازي تاکسي‌ها در تهران/تاکسي‌هاي پيکان در اولويت، ثبت‌نام براي نوسازي موج - مدير عامل تاکسيراني تهران از افزوده شدن پژو به خودروهاي تحويلي ايران خودرو در روند نوسازي ناوگان تاکسي‌ها خبر داد و افزود: سايت نوسازي به بنا به دلايلي بسته شده بود که مجدداً فعال شده است و تاکسي‌هاي پيکان در اولويت ثبت‌نام براي نوسازي قرار دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، ميثم مظفر، مدير عامل تاکسيراني تهران، به آغاز مجدد روند نوسازي تاکسي‌ها در تهران اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون بيش از 4 هزار تاکسي نوسازي شده است که چندي پيش به دليل عملي نشدن تعهدات قبلي ستاد حمل‌ونقل سوخت امکان ثبت‌نام در سايت وجود نداشت، اما؛ هم اکنون سايت باز و امکان ثبت‌نام مجددا فراهم شده است.
وي از افزوده شدن پژو 405 به خودروهاي تحويلي ايران خودرو به عنوان تاکسي خبر داد و افزود: طبق توافق‌هاي جديد ايران خودرو، مراکز اسقاط و بانک عامل (صادرات) ظرف يک ماه آينده تحويل خودروهاي جديد شامل سمند EF7 و پژو اجرايي مي‌شود.
مظفر تاکسي‌هاي پيکان را در اولويت نوسازي تهران دانست و تصريح کرد: دارندگان تاکسي پيکان در اولين فرصت ممکن به شرکت‌هاي خصوصي تاکسيراني در مناطق 22 گانه شهرداري تهران مراجعه و از طريق آن‌ها براي تحويل تاکسي پيکان و نوسازي آن اقدام کنند.
به گفته وي بر اساس مصوبه 2-2 شوراي حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران به تاريخ ششم دي ماه 93 هيچ يک از تاکسي‌هاي پيکان از دي سال 94 مجاز به تردد در محدوده طرح ترافيک نيستند و با همکاري پليس راهور متوقف خواهند شد.
از ميان 17 هزار تاکسي فرسوده تهران که شامل سمند، پژو، پرايد و هيوندا و... مي‌شود بيش از 6 هزار و 400 دستگاه تاکسي پيکان در ناوگان تاکسي‌راني تهران وجود دارد که در نوبت نوسازي قرار دارند.
مدير عامل سازمان تاکسيراني شهر تهران، همچنين براي تسهيل در نوسازي تاکسي‌هاي فرسوده کل کشور خصوصا تاکسي‌هاي کاربراتوري، معافيت تاکسي‌ها از حقوق گمرکي و سود بازرگاني و مجوز يگانه سوز بودن در صورت احراز استاندارد يورو 5 را پيشنهاد داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن