تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815006016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي کامل اورژانس سراسر کشور براي سفرهاي پايان تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳ب.ظ)
وزير بهداشت عنوان کرد: آمادگي کامل اورژانس سراسر کشور براي سفرهاي پايان تابستان موج - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي از آمادگي کامل اورژانس‌ها و مراکز بهداشتي و درماني سراسر کشور در تعطيلات و ايام پاياني شهريور خبر داد و از هم‌وطنان خواست با رعايت کامل نکات ايمني به سفر بروند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي در پاسخ به اينکه پليس اعلام کرده است شهريور و روزهاي پاياني اين ماه، جاده‌ها پرحادثه خيزترين روزهاي سال هستند، آيا وزارت بهداشت و اورژانس‌ها آمادگي کامل دارند، گفت: در اين خصوص اورژانس‌هاي پيش بيمارستاني يا پايگاه‌هاي اورژانس بين جاده اي و نقاط دور دست اعم از زميني و هوايي با امکانات کامل و حضور پرسنل متخصص در مسيرها و مراکز درماني مستقر هستند و کمک‌هايي را در صورت نياز به حادثه ديدگان جاده اي خواهند کرد.
وي افزود: يک بخش هم اورژانس‌هاي بيمارستاني‌اند که در اين خصوص؛ به ويژه در تهران مشکلاتي داشته‌ايم و داريم که دستور داده شد و هر هفته هم جلسه برگزار مي‌شود و پيگير مسائل هستيم.
وزير بهداشت گفت: تغييرات زيادي در اورژانس‌هاي بيمارستاني ايجاد شده است ولي به علت محدوديت فضاي فيزيکي هنوز نياز به زمان هست تا به نقطه مطلوب برسيم.
دکتر هاشمي با اشاره به افزايش سفر در شهريور و روزهاي پاياني اين ماه افزود: توصيه‌هاي زيادي در خصوص رعايت مسائل ايمني و سفر و حضور در جاده‌ها شده است اما متاسفانه گاهي اوقات تصورمان اين است که حادثه براي ديگران است و براي ما نيست.
وي گفت: معمولاً خودروهاي ما استاندارد نيست يا حداقل در شرايطي که استفاده مي‌کنيم استاندارد نيست و جاده‌ها در بعضي مسيرها ممکن است استاندارد نباشد و از طرفي نقاط حادثه خيز داريم.
هاشمي افزود: هم پليس و هم همکاران راهداري اطلاع رساني کرده‌اند ولي اشکال در همين است که ما فکر مي‌کنيم هميشه خطر براي ديگران است نه براي خودمان و خانواده‌هايمان.
وي با بيان اينکه بايد نکات ايمني درجاده ها را رعايت کنيم گفت: از عوامل اصلي که باعث بروز حادثه در جاده‌ها مي‌شود اعم از خستگي و خواب آلودگي و اشتباهات فردي بايد پرهيز شود.
وزير بهداشت افزود: خيلي حيف است که يک خانواده زنده و شاد را به يک خانواده غمبارتبديل کنيم که تا آخر عمر خاطره غم انگيز داشته باشد.
هاشمي گفت: حداقل آن بخش از سفر و جاده که مربوط به خطاها و اشتباهات انساني مي‌شود خود ايرانيان بايد دقت و مراقبت کنند و اجازه ندهند حادثه ناگواري اتفاق بيافتد.
وي افزود: اگر اتفاق باشد تا آنجا که از دست ما بر مي‌آيد حتماً هم گروه‌هاي اورژانس و هم همکاران من در مراکز بيمارستاني مضايقه نخواهند کرد.
هاشمي گفت: اما همه ما بايد باور کنيم که توانمندي وزارت بهداشت در مقابل اراده اي که خود مردم و خانواده‌ها مي‌توانند داشته باشند بسيار ناچيز است.
وزير بهداشت با درخواست از مردم و خانواده‌ها مبني بر رعايت نکاتي که پليس در هنگام رانندگي تذکر مي‌دهد افزود:
ان شاء الله روزهاي باقيمانده شهريور حداقل نسبت به سال گذشته کم حادثه تر باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن