تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات سرمايه‌گذاري بانک مسکن در اراضي شهر جديد پرديس/عرضه سهام شرکت‌هاي پرديس و پرند در فرابورس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۸ق.ظ)
جزئيات سرمايه‌گذاري بانک مسکن در اراضي شهر جديد پرديس/عرضه سهام شرکت‌هاي پرديس و پرند در فرابورس موج - مدير عامل شرکت عمران شهرهاي جديد جزئيات سرمايه‌گذاري بانک مسکن در اراضي شهر جديد پرديس و نحوه درآمدزايي اين شرکت را از طريق مديريت دارايي‌ها تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن نريمان، مدير عامل شرکت عمران شهرهاي جديد، در زمينه تأمين مالي فعاليت‌هاي عمراني شهرهاي جديد از طريق بازار سرمايه گفت: قراردادي با بانک مسکن در زمينه تأمين مالي زيرساخت‌هاي شهرهاي جديد با استفاده از مديريت دارايي‌هاي مان منعقد کرده‌ايم؛ تعدادي مشاور نيز براي اين اقدام جذب شده‌اند که آن‌ها در حال بررسي روش‌هاي کاربردي شدن اين اقدامات هستند که البته برخي فعاليت‌ها احصا و اجرايي شده است.
مدير عامل شرکت عمران شهرهاي جديد با اشاره به انعقاد قرارداد اين شرکت با بانک مسکن گفت: بانک مسکن به عنوان «وکيل» شرکت عمران شهرهاي جديد قرار است زمين‌هاي شهرهاي جديد را در اختيار بگيرد و با ارائه مديريت دارايي، اموالي را در اختيار شرکت شهرهاي جديد بگذارد؛ اين مورد به عنوان پايلوت در شهر جديد پرديس در حال اجراست.
معاون وزير راه و شهرسازي افزود: بانک مسکن به عنوان وکيل شرکت عمران شهرهاي جديد زمين‌هاي متعلق به اين شرکت را پس از تصويب مجمع عمومي شرکت عمران شهرهاي جديد در اختيار گرفته و اموال ما را اعمال مديريت مي‌کند؛ به اين صورت که بانک مسکن نيازهاي مالي ما را در طرح‌هاي زيربنايي و روبنايي پرديس بر عهده مي‌گيرد و از سوي ديگر زمين‌هاي ما در اختيار آن‌هاست و مي‌توانند روي آن‌ها برنامه‌هايي که از نظر سودآوري قابل توجيه است پياده‌سازي کرده و در پايان قرارداد، حق‌العمل خود را از محل درآمدها برمي‌دارند.
وي درباره روش‌هاي ديگر تأمين مالي طرح‌هاي عمراني شهرهاي جديد گفت: ما روش‌هاي ديگري همچون تهاتر مستقيم با بانک مسکن و با مشارکت بخش خصوصي داريم که با همکاري آن‌ها وارد کارهاي ساخت‌وساز، انبوه‌سازي مسکن و طرح‌ها و پروژه‌هاي گردشگري مي‌شويم؛ آورده ما در اين همکاري زمين است و آورده بخش خصوصي نقدينگي است؛ در انتها سهم ما و سهم بخش خصوصي مشخص شده و هر دو به درآمد مي‌رسند.
معاون وزير راه و شهرسازي اضافه کرد: بانک مسکن به عنوان نهاد همراه وزارت راه و شهرسازي براي اجراي اين قرارداد انتخاب شده و هيچ انحصاري براي آن نيست و مي‌توانيم در ادامه پروژه مديريت دارايي‌هاي شهرهاي جديد از نقدينگي ساير بانک‌ها حتي بانک‌هاي خصوص نيز استفاده کنيم.
نريمان در خصوص عرضه سهام شرکت‌هاي شهرهاي جديد پرديس و پرند به فرابورس گفت: در حال بررسي اين موضوع هستيم و اگر تأييد شود، اجرايي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن