تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820897668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري اعضاي باند جعل اسناد و مدارک در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۲۱ق.ظ)
دستگيري اعضاي باند جعل اسناد و مدارک در اصفهان موج-فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري اعضاي باندي که ملکي به ارزش 40 ميليارد ريال را بدون اطلاع مالک آن با جعل اسناد و مدارک به نام خود انتقال داده‌اند، خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار عبدالرضا آقاخاني، فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اين مطلب اظهار داشت: کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي در پي اطلاع از اين که اعضاي باندي با جعل مبايعه نامه و چانه‌زني افراد ديگر به جاي مالک و تهيه اسناد هويتي جعلي و طرح دعواي صوري در شوراي حل اختلاف اقدام به انتقال مالکيت املاک گران‌قيمت و فروش آن‌ها مي‌کنند، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: در تحقيقات گسترده‌اي که در اين زمينه انجام گرفت مشخص شد متهمان در يک مورد ضمن سندسازي و جعل اسناد هويتي موفق شدند ملکي گران‌قيمت به ارزش 40 ميليارد ريال را به نام خود انتقال دهند.
اين مقام مسوول عنوان داشت: در اين زمينه ابتدا مال باختگان که خود از چنين انتقالي اطلاع نداشتند شناسايي و سپس با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مسوولان سازمان ثبت و اسناد و املاک اصفهان 2 تن از اعضاي اين باند شناسايي و دستگير شدند.
سردار آقاخاني با بيان اين که متهمان در تحقيقات صورت گرفته به بزه انتسابي اقرار کردند، عنوان داشت: در بازرسي مخفيگاه متهمان تمامي اسناد و مدارک جعلي مربوط به املاک گران‌قيمت کشف شد.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: با اعترافات صريح متهمان دستگيرشده 4 تن ديگر از همدستان آنان نيز شناسايي و در يک اقدام غافلگيرانه دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان اصفهان کشف اين پرونده را يکي از مهم‌ترين اقدامات پيش‌هنگام کارآگاهان پليس آگاهي استان عنوان کرد و اظهار داشت: کشف اين پرونده از آن جهت که پيش از اطلاع و شکايت شاکيان انجام گرفته است بسيار قابل اهميت بوده و نشان از رصد قوي و اشرافيت بالاي کارآگاهان پليس آگاهي استان بر روي جرائم دارد.
اين مقام انتظامي بيان داشت: با بسته شدن اين پرونده تمامي متهمان دستگيرشده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شده و با قرار 40 ميليارد توماني راهي زندان شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن