تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820443617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انريکه: خوشحالم از اين که هدايت بازيکنان بزرگي را بر عهده دارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۲۵ق.ظ)
انريکه: خوشحالم از اين که هدايت بازيکنان بزرگي را بر عهده دارم موج- سرمربي آبي اناري‌ها از عملکرد شاگردانش در ديدار برابر اتلتيکو مادريد بسيار راضي است.
به گزارش خبرگزاري موج، بارسلونا در حساس‌ترين بازي هفته سوم رقابت‌هاي لاليگا در خانه اتلتيکو مادريد به ميدان رفت. دو تيم در دو بازي نخست خود به پيروزي رسيده بودند و مي‌خواستند به روند خوب خود ادامه دهند.
اتلتيکو مادريد موفق شد که توسط فرناندو تورس در دقيقه ۵۱ به گل برسد اما چهاردقيقه بعد و در دقيقه ۵۵، نيمار گل تساوي را به ثمر رساند و در دقيقه ۷۷ نيز ليونل مسي که به عنوان يار جايگزين به بازي رفته بود، گل پيروزي تيمش را به ثمر رساند تا سه امتياز حساس اين ديدار نيز به اندوخته شاگردان لوييس انريکه اضافه شود. بارسا اکنون با ۹ امتياز در صدر جدول رده بندي قرار گرفته است. اتلتيکو مادريد هم با ۶ امتياز در رده پنجم قرار دارد.
انريکه در نشست خبري بعد از بازي گفت: بازي برابر اتلتيکو مادريد همواره سخت است، به ويژه اگر قرار باشد که در ويسنته کالدرون به ميدان برويم. به خوبي مي‌دانستيم که کار سختي پيش‌رو داريم. پيروز شدن در خانه اتلتيکو مادريد، سخت و نياز به تلاش زيادي داشت. بارسلونا در اين ديدار بازي بسيار خوب و کاملي را به نمايش گذاشت. از هر نظر خوب بوديم. با يک گل از حريف عقب افتاديم اما نااميد نشديم و شکست را با پيروزي عوض کرديم. فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف خلق کرديم و بايد بگويم که شايسته پيروزي بوديم.
سرمربي آبي اناري‌ها ادامه داد: از اين که هدايت چنين بازيکنان بزرگي را بر عهده دارم، بسيار خوشحالم. برابر تيم جنگنده‌اي همچون اتلتيکو مادريد با روحيه بسيار بالايي بازي کرديم. با ارائه يک بازي بزرگ به پيروزي رسيديم و اين ثابت مي‌کند تيم ما تا چه اندازه خوب بوده است.
انريکه درباره برخورد توپ با دست بازيکنان تيمش گفت: از آنجايي که من ايستاده بودم، نتوانستم آن صحنه را خوب ببينم. اجازه دهيد بگويم دو تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشتند اما بارسلونا بهتر و خطرناک‌تر ظاهر شد و شايسته کسب اين سه امتياز بود.
سرمربي بارسلونا در پايان سخنان خود درباره اين سوال که چرا از ابتدا ليونل مسي را به ميدان نفرستاد نيز گفت: مسي خسته بود. بدون شک به دنبال راحتي و آرامش مسي هستيم. قبل از بازي با خود او مشورت کردم و به او گفتم که در اين بازي نيمکت نشين خواهد بود. مسي بازيکن بزرگي براي ما است و بايد او را آماده نگه داريم.
مسي در تمرين روز جمعه بارسا شرکت نکرد؛ چراکه دومين فرزند پسر او به دنيا آمده است و در کنار همسرش در بيمارستان بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن