تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816960532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لهستان مزه برد را از زير زبانمان كشيد!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: لهستان مزه برد را از زير زبانمان كشيد!
تيم ملي واليبال ايران در ادامه رقابت‌هاي جام جهاني ساعت 14:10 امروز به مصاف روسيه مي‌رود، آن هم در حالي‌كه ديروز صبح برابر لهستان تن به شكست داد.
نویسنده : دنيا حيدري 


تيم ملي واليبال ايران در ادامه رقابت‌هاي جام جهاني ساعت 14:10 امروز به مصاف روسيه مي‌رود، آن هم در حالي‌كه ديروز صبح برابر لهستان تن به شكست داد.
تيم ملي 3 - 2 در يك بازي نزديك به لهستان باخت، آن هم بازي برده را. شايد چون به قول عليزاده، ليبروي تيم ملي، بعد از ست دوم فكر كرد بازي تمام شده و به گفته معروف فكر مي‌كرد كه مي‌تواند برنده اين بازي باشد. اما همانطور كه موسوي هم به آن اشاره مي‌كند، لهستان بهتر از اين نمي‌توانست بازي كند. اين تيم بعد از دو ست ناكامي، با دو تغيير در تركيب تيم خود و سرويس‌هاي خوب كورك موفق شد روند بازي را در دست بگيرد.
 
بردي كه به باخت تبديل شد
 ست اول بازي براي ايران بود و لهستان به‌رغم تايم‌اوت‌هايي كه استفان آنتيگا، سرمربي فرانسوي اين تيم مي‌گرفت نتوانست كاري از پيش ببرد و تيم ملي با بازي خوب معروف، موسوي، عبادي‌پور، غفور و ديگر نفرات تيم توانستند با سرويس‌هاي خوب، دفاع عالي در عقب زمين و حمله‌هاي بي‌نظير، ست اول بازي را 18- 25 به سود خود تمام كند. ست دوم هم لهستان نتوانست خودش را پيدا كند و همانطور كه كورك قبل از بازي با ايران گفته بود، ايراني‌ها توانستند براي لهستان مشكل‌ساز شوند و ست دوم را هم با حساب 23- 25 به سود خود تمام كردند. اما تيم ايران بعد از پيروزي در دو ست طبق معمول ست سوم را كمي ضعيف‌تر شروع كرد، كورك هم برخلاف دو ست ابتدايي بازي توانست به اضطراب خود غلبه كند و باعث شود ورق به سود لهستان برگردد و ست سوم را با نتيجه 15- 25 به سود خود تمام كند و در ادامه ست چهارم را نيز 20- 25 با پيروزي پشت سر بگذارد و به رغم تلاش‌هاي شاگردان كواچ، تيم ملي نهايتاً ست پنجم را هم با حساب 15- 11 واگذار كرد تا در ديداري نزديك و نفس‌گير، نتيجه را به لهستان واگذار كند و اين دومين شكست 2 - 3 ايران در اين سري از رقابت‌ها بود.  تيم ملي ايران به‌رغم قبول شكست برابر لهستان، بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت و موفق شد در اين بازي 50 امتياز از حمله، هشت امتياز از دفاع، چهار امتياز از سرويس و 34 امتياز از اشتباهات حريف به دست آورد. در حالي‌كه بازيكنان لهستان 57 امتياز از حمله، هفت امتياز از دفاع، پنج امتياز از سرويس و 36 امتياز از اشتباهات ايران به دست آوردند.
 
ايران از نگاه حريف
بعد از پايان اين جدال نفس‌گير، كورك، پشت خط‌زن تيم ملي واليبال لهستان در تعريف از بازي ايران گفت: «همانطور كه قبلاً هم گفته بودم مبارزه سختي را پشت سر گذاشتيم؛ برابر تيم خوبي مثل ايران بايد تمام ظرفيت خود را به خرج داد. موسوي و معروف دو بازيكن برتر ايران هستند كه در كنار هم بازي تماشايي را در وسط زمين به نمايش مي‌گذارند كه آدم را ديوانه مي‌كنند.» آنتيگا، سرمربي لهستان نيز با ابراز شادماني از اين پيروزي گفت: «درست است كه ما در دو سال گذشته بيشتر مسابقات خود را  مقابل ايران برده‌ايم، اما بازي مقابل ايران هميشه سخت است. بازي مقابل سعيد معروف هميشه براي من جالب بوده، چون او مي‌تواند به راحتي تاكتيك‌ها و نقشه‌هاي تيم را عوض كند.» ضمن اينكه كوبياك، كاپيتان لهستان نيز ابراز خرسندي كرد كه تيمش موفق شد با شكست ايران به روند پيروزي‌هاي خود ادامه دهد.
 
عصبانيت كواچ از بازي شاگردانش
كواچ اگرچه از اينكه تيمش موفق شده دو ست از لهستان بگيرد، خوشحال است اما با عصبانيت تأكيد مي‌كند كه ست پنجم مي‌توانست به شكل ديگري تمام شود: «تلاش كرديم تا واليبال خوبي را به نمايش بگذاريم و فكر مي‌كنم اين كار را به خوبي انجام داديم. گرفتن دو ست از لهستان در يك مسابقه مهم كار ساده‌اي نيست اما از شروع بد بازيكنانم در ست پنجم عصباني هستم. نتيجه اين ست مي‌توانست طور ديگري رقم بخورد.»
داورزني، ‌رئيس فدراسيون واليبال بعد از شكست ايران برابر لهستان گفت: «ملي‌پوشان با غيرت و تعصب بازي كردند اما طبيعي است كه من و تمام مردم دوست داريم كه ايران در همه مسابقات پيروز باشد. با اين وجود نبايد فراموش كنيم اين سومين دوره‌اي است كه ما در اين مسابقات حضور پيدا مي‌كنيم، مسير پيشرفت بايد منطقي طي شود.»
 
ايران در پي شكست دوباره روسيه
روسيه يكي از قدرت‌هاي واليبال دنياست كه البته بعد از المپيك دچار افت شده است به طوري‌كه در ليگ جهاني به هيچ حريفي نه نگفت. تيم ملي ايران اما تاكنون چند مرتبه موفق به شكست روسيه شده است و اين روند مي‌تواند در بازي امروز از سري رقابت‌هاي جام جهاني نيز ادامه داشته باشد. علاوه بر پيروزي‌هايي كه شاگردان كواچ در رقابت‌هاي ليگ جهاني برابر روسيه كسب كردند، اين تيم در ديدارهاي دوستانه و تداركاتي خود قبل از حضور در جام جهاني نيز به مصاف روسيه رفت و اين تيم را متحمل شكست كرد. پيروزي‌هايي كه اعتماد به نفس خوبي براي شاگردان كواچ داشت تا بار ديگر آن را در جام جهاني نيز تكرار كنند.  تيم ملي روسيه از سه بازي گذشته دو برد 3 بر صفر برابر ونزوئلا و تونس كسب كرده و برابر لهستان با حساب 3 بر يك تن به شكست داده تا با يك بازي كمتر نسبت به تيم ملي ايران، سكوي پنجم جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها را در اختيار داشته باشد. در حالي‌كه ايران بعد از باخت به آرژانتين، ونزوئلا و تونس را شكست داد اما در چهارمين بازي خود مغلوب لهستان شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن