تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر‌عامل سازمان قطار شهری قم: مشکل مالی متروی قم حل شده است/تسریع در روند اجرا با تزریق منابع مالی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیر‌عامل سازمان قطار شهری قم: مشکل مالی متروی قم حل شده است/تسریع در روند اجرا با تزریق منابع مالی استان‌ها > قم - مدیر‌عامل سازمان قطار شهری قم از حل مشکلات متروی قم خبر داد و نسبت به نحوه پیشرفت این پروژه ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علي اكبر مجد حكمت با اشاره به وضعيت مترو گفت: خوشبختانه پروژه مترو در شرايط خوبي به سر مي‌برد و ركورد ۲۱ متر حفاري داشتيم كه ميزان قابل قبولي است و به بركت وجود بارگاه حضرت معصومه(س) توانستيم پيشرفت خوبي داشته باشيم.
مدير‌عامل سازمان قطار شهري قم با بيان ميزان حفاري‌ها عنوان كرد: حدود چهار كيلومتر و ۷۰۰ متر پيشرفت كار بخش مكانيزه مترو بوده است و اين رقم در مقايسه با شهر تبريز كه عمليات متروي خود را قبل از ما شروع كردند چشمگير است.
مجد حكمت مشكل مالي را اصلي‌‌ترين موضوع بر سر راه مترو دانست و خاطرنشان كرد: مشكل اجرايي، فني و مهندسي در اين پروژه وجود ندارد و فقط به لحاظ مالي مشكلي بوده كه با فروش اوراق مشاركت حل شده است و اعتبار قابل توجهي با پشتيباني شهرداري در اختيار ما قرار گرفته است.
وي به پشتيباني استانداري از اين پروژه اشاره و بيان كرد: استاندار و شهردار قم حامي اين پروژه هستند و در اين صورت مانعي براي ادامه كار نخواهيم داشت و اميدواريم بتوانيم بدون وقفه كار متروي قم را به سرانجام برسانيم.
مدير‌عامل سازمان قطار شهري قم از اجراي برنامه دو ساله خبر داد و تصريح كرد: با سناريويي كه در نظر گرفته شده قرار است فاز نخست به مرحله بهره‌برداري برسد.
مجد حكمت در ادامه افزود:بنا شده فاز نخست متروراه اندازي شده و دو تا سه ايستگاه آماده شود و راه اندازي قطار نيز در حد دو يا سه راند صورت بگيرد كه قرار داد براي ساخت واگن را دنبال مي‌كنيم و اگر اين مراحل را پشت سر بگذاريم فاز نخست تا دو سال ديگر به بهره برداري خواهد رسيد.
وي با بيان اينكه شهرداري سهم خود را تامين مي‌كند تا اين پروژه را فعال نگه داريم، اظهار داشت: با ميزان حفاري كه تا كنون داشتيم اميدواريم بتوانيم در ادامه نيز با حمايت و پشتيباني پيشرفت قابل توجهي داشته باشيم.

کلید واژه ها: استان قم -




شنبه 21 شهریور 1394 - 19:59:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن