تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805419079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاری: رفت و برگشت استقلال را برده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
ساسان انصاری انصاری: رفت و برگشت استقلال را برده ایم

مصدومیت وکیا اوج بدشانسی ما بود
انصاری: رفت و برگشت استقلال را برده ایم
هافبک فولادخوزستان در بازی دیروز تیمش در جام‌حذفی مقابل ایثار جیرفت نمایش بسیار قابل قبولی داشت.



به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"ساسان انصاری که علیرغم عدم نتیجه گیری فولاد روزهای خوبی را در این تیم سپری می‌کند. بعد از مدت ها گفت‌وگویی انجام داد.

به این برد نیاز داشتیم

برد در بازی دیروز با توجه به شرایطی که در چند هفته اخیر داشتیم، خیلی به نفعمان شد، خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. برد خوب و قاطعی کسب کردیم و بازی را شل نگرفتیم. این برد واقعا نیاز بود و کمک کرد که شرایطمان بهتر شود و پیش زمینه ای شود برای کسب نتایج خوب در بازی های لیگ‌برتر.

گل من نتیجه پاس خوب شریفات بود

اگر دیروز بردیم تمام تلاش بچه ها بود و همگی زحمت کشیدند. خدا را شکر با توجه به پستی که دارم یعنی هافبک وسط و نفوذی می‌ توانم خیلی خوب اضافه شوم و به خط حمله کمک کنم. دیروز هم پاس خوب اسماعیل شریفات بود که باعث شد به گل برسم.

ترجیح می‌ دهم گل نزدم اما ...

تمام سعی و تلاشم را می‌ کنم تا موثر باشم. گل زدن یا نزدن من مهم نیست، ترجیح می‌ دهم گل نزنم اما تیمم برنده باشد. خدا را شکر در دو، سه هفته اخیر پایم به گلزنی باز شده است و بابت این مساله خیلی خوشحالم اما همانطور که گفتم موفقیت فولاد بیش از هر چیز دیگری برایم اهمیت دارد.

فی البداهه شادی می‌کنم
هیچ وقت شادی گل خاصی مدنظرم نبوده است و شادی های پس از گلم کاملا فی البداهه است.

فشار از دوشمان برداشته شد
در این چند هفته شرایط به نوعی پیش رفت که فشار زیاد بود ولی پیروزی در جام‌حذفی به تیم ما کمک کرد تا این فشارها از دوش بچه ها و کادرفنی برداشته شود و ما را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کند. انشاالله شروع نتیجه گیری هایمان در لیگ از این دیدار باشد.

می‌ خواهیم فولاد مورد علاقه هواداران باشیم
شاید عده ای که در مورد مدعی نبودن فولاد صحبت می‌ کنند، فقط به نتایج 5 هفته اخیر لیگ توجه کرده اند اما در فوتبال ما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، ما به این حرف ها توجهی نمی‌ کنیم و تمام تلاشمان این است، همان فولادی باشیم که هواداران انتظار دارند. قطعا تمام تلاشمان را می‌ کنیم تا هواداران فولاد را راضی کنیم.

انگیزه زیادی برای خدمت به تیم‌ملی دارم

راهیابی به تیم‌ملی آرزوی هر فوتبالیست و نقطه عطف یک بازیکن است. در هدفگذاری که انجام دادم رسیدن به تیم‌ملی را نیز در ذهن دارم و با توجه تلاش می‌کنم تا بهتر از این کار کنم. کی‌روش در این برهه زمانی به بازیکنان لیگ بخصوص جوان ها اعتماد کرده. من هم عنوان یک بازیکن جوان برای خدمت به تیم‌ملی انگیزه زیادی دارم.

باید با شخصیت بالا کار کنیم

هفته ششم به مصاف ذوب‌آهنی می‌ رویم که تیم خوب و با شخصیتی است و مربی بادانشی به نام یحیی گل‌محمدی دارد، حریف خوب و منظم بازی می‌ کند ولی شرایط ما نیز به نوعی است که به برد نیاز داریم. بنابراین باید با شخصیت بالا پا به میدان بگذاریم و تمرکزمان فقط روی 3 امتیاز باشد.

مصدومیت وکیا بی موقع بود

پاره شدن رباط صلیبی یوسف وکیا واقعا ناگوار بود، این اتفاق خیلی بی موقع بود. یوسف یک جوان آینده دار که در ادامه می‌توانست کمک های زیادی به فولاد کند ولی متاسفانه از این جور مصدومیت ها در فوتبال پیش می‌ آید. برای او آرزوی موفقیت و سلامت می‌ کنم و مطمئنم به زودی زود برمی گردد.

اسکوچیچ باید در مورد خریدها نظر دهد

اینکه من بخواهم راجع به خریدهای فولاد و اینکه نقاط ضعف و قوتمان را با خرید آنها برطرف کرده ایم یا خیر صحبت کنم، در حیطه وظایف من نیست. هر مربی ای نسبت به نیازهایش خرید می‌ کنند، بازیکنان جدید ما با کیفیت هستند و به مرور زمان کیفیت خوبشان را نشان می‌ دهند و کم کم بیشتر آماده خواهند شد، هر چه زمان بگذرد، بیشتر از خریدهای خوبمان می‌شنوید و آنها قطعا مثمرثمر خواهند بود.

مدعیان از الان مشخص نیستند

خیلی زود است بخواهم راجع به تیم های مدعی تیم صحبت کنم چون چند هفته دیگر مشخص می‌ شود. احترام زیادی برای تمام حریفان قائلم ولی فولاد کار خودش را انجام می‌ دهد.

رفت‌وبرگشت استقلال را برده ایم

فکر کنم زود است در مورد دیدار با استقلال تهران در مرحله دوم جام‌حذفی صحبت کنیم چون زمان زیادی برای آن بازی باقیمانده، استقلال تیم بزرگی است، ما پارسال این تیم را رفت‌وبرگشت شکست دادیم. هدفگذاری ما در جام‌حذفی این است که اشتباه نداشته باشیم چه با استقلال بازی داشته باشیم چه با هرتیم دیگری باید نتیجه بگیریم.

جای هواداران ما در اصفهان خالی است

از هواداران فولاد که صبر و حوصله می‌ کنند، ممنونم. آنها سرمایه های اصلی تیم ما هستند. از هواداران و مردم خوب خوزستان تقاضا داریم که در دیدار با ذوب‌آهن که جایشان خالی است، ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند./ورزش سه/110



۲۱/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن