تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804058481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حال و هواي شهر خرم آباد در آستانه بازگشايي مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۲۹ب.ظ)
حال و هواي شهر خرم آباد در آستانه بازگشايي مدارس موج - خرم آباد - در آستانه فصل مهر و بازگشايي مدارس خانواده‌ها تمام تلاش خود را انجام مي‌دهند تا فرزندانشان را براي ورود به جبهه علمي کشور مجهز کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهر که مي آيد، پاييز آغاز مي شود. برگ هاي درختان که شروع به ريزش مي کنند، شکوفه هاي لبخند کودکان، يکي يکي گل مي دهند. در فضاي کلاس ها. تخته سياه ها، چشم انتظارند تا دوباره سراپا پر شوند از عطر لبخندهاي هم شاگردي ها. کلمات مهربان، بي تابند تا دستي کوچک، با مداد شوق، بر صفحه هاي سفيد دفترهاي چهل برگ، بنويسدشان. مهر، ماه مهرباني مهتاب است؛ ماه ميزباني نيمکت هاي عاشق درس و مدرسه، ماه شکوفايي نيلوفران در دعاي نم نم باران هاي عاشقانه پاييز. مهر، ماه مدرسه است.
کودکاني که براي شوق آموختن سر از پا نمي‌شناسند و با خنده‌‌هاي کودکانه در کوچه و خيابان به دنبال لوازم مدرسه خود هستند طراوت را در جان‌ها زنده مي‌کند و موجب مي‌شود که همگان زير لب با خود زمزمه کنند "باز آمد بوي ماه مهر"
فصل مهر، فصل رويش جوانه هاي اميد، فصل خواندن و نوشتن، از راه رسيد، فصل مهر، فصل آشنايي با خدا، فصل خوشه چيني ستاره ها، فصل همکلاسي هاي ديروز و هم نيمکتي هاي امروز، از راه رسيد.
خيابان هاي اين روزها شلوغ تر از ساير ايام است و شاهد حضور خانواده هايي هستيم که به همراه فرزندانشان براي تهيه مايحتاج سال تحصيلي روانه بازار شده تا بتوانند کالاي مورد نظر را تهيه کنند.
بازار قديمي خرم آباد از جمله اماکني است از اين روزها رنگ و بويي خاص به خود گرفته و در گوشه گوشه آن دست فروشان اقدام به فروش انواع لوازم التحرير و پوشاک و کيف مي کنند.
در‌ آستانه فصل پاييز و فصل بازگشايي مدارس کودکان و دانش‌آموزان با شور و شوقي که براي رفتن به مدارس دارند حال و هواي تازه‌اي به خيابان‌ها بخشيده‌اند.
خيابان هاي اين روزها شلوغ تر از ساير ايام است و شاهد حضور خانواده هايي هستيم که به همراه فرزندانشان براي تهيه مايحتاج سال تحصيلي روانه بازار شده تا بتوانند کالاي مورد نظر را تهيه کنند.
خريد وسايل استاندارد مورد نياز دانش آموزان و گراني اين لوازم دغدغه والديني مي‌باشد که خود را براي شروع سال تحصيلي هم گام با فرزندان آماده مي سازند.

طرح ويژه نظارتي بازگشايي مدارس
رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از نظارت بر بازار و برخورد جدي با متخلفان و گرانفروشان خبر داد و افزود: طرح ويژه نظارتي بر بازار و نحوه فروش ملزومات دانش آموزي نظارت ويژه اي خواهند داشت. گروه گشت ويژه اين سازمان از مراکز، فروشگاه ها و بازارهاي عرضه و فروش کيف، کفش، لوازم التحرير و فرم مدارس، بازرسي و با تخلفات احتمالي برخورد خواهند کرد.
ولدي با تاکيد اينکه متخلفان و گرانفروشان برابر قانون مجازات خواهند شد، افزود: مردم مي توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفي، موضوع را از طريق سامانه ارتباطي ۱۲۴ به واحد بازرسي و رسيدگي به شکايات اين اداره اطلاع دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن