تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804353576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادکاران حریفان خود را شناختند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آزادکاران حریفان خود را شناختند
در این گزارش سعی داریم با حریفان نمایندگان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی لاس‌ و‌گاس، بیشتر آشنا شویم.

آزادکاران حریفان خود را شناختند
به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر لاس‌و‌گاس ادامه پیدا می‌کند و نمایندگان کشورمان برای کسب مدال پنجه‌در‌پنجه حریفان خود می‌اندازند.

 سایت تیم ملی کشتی آمریکا در گزارشی به معرفی مدعیان این اوزان پرداخته است.


براساس این گزارش جایگاه شماره 1 جهان در وزن 57 کیلوگرم در سال‌های اخیر چندین بار دست به دست شده است و در رقابت‌های قهرمانی جهان 2015 شماری از ورزشکاران جوان و کهنه‌کار برای مدال طلا به رقابت خواهند پرداخت.


اتحادیه جهانی کشتی در سال 2014 وزن اول کشتی آزاد را از 55 کیلوگرم به 57 کیلوگرم تغییر داد.


** مدعیان وزن 57 کیلوگرم از نگاه سایت آمریکایی


1-کیونگ ایل یانگ از کره‌شمالی، او پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی جهان 2014 در تاشکند ازبکستان به رتبه اول رده‌بندی جهانی برگشت. او در سال 2009 نیز قهرمان جهان شده است و در حال حاضر هم در رتبه اول رنکینگ جهانی قرار دارد.

2- حسن رحیمی. قهرمان سال 2013 جهان از ایران همچنان خوب کشتی می‌گیرد، رحیمی در سال 2014 سوم جهان شد و در رتبه چهارم رده‌بندی جهانی وزن 87 کیلوگرم جای دارد.

3- ویکتور لبدوف از روسیه قهرمان جهان در سال‌های 2010 و 2011 او پس از قهرمانی در اروپا در تابستان امسال، به رده دوم رنکینگ جهانی رسیده است، لبدوف سال گذشته در رتبه نهم جهان جای داشت.

4- یولیس بونه کوبایی، او یال گذشته در 61 کیلوگرم کشتی گرفت و سوم جهان شد، اما امسال به 57 کیلوگرم آمده و می‌تواند در این وزن شانس کسب مدال طلا را داشته باشد. یولیس بونه رودریگز کشتی‌گیری خطرناک و انفجاری است که امسال توانست در رقابتهای پان‌آمریکن قهرمان شد.

5- تونی راموس از آمریکا، برای دومین سال پیاپی دوبنده تیم ملی کشتی آمریکا را بر تن کرده، او در اولین حضور خود در تیم ملی آمریکا در رقابتهای جهانی 2014 تاشکند 7-4 به اردبنات از مغولستان( که نفر پنجم جهان شد) باخت. راموس کشتی‌گیر جوانی است که تشنه کسب مدال است او در حال حاضر در رده‌ی هفدهم رده‌بندی جهانی قرار دارد و راموس یک بار در برابر حسن رحیمی شکست خورده است این کشتی‌گیر امسال در گرند‌پری پاریس قهرمان شد.

6- ولادیمیر خینچاگا شویلی از گرجستان و دارنده نقره المپیک 2012 لندن او سال گذشته نیز در جهانی تاشکند به مقام نایب قهرمانی رسید و امسال در رده‌بندی جهانی در جای هشتم ایستاده است.
7- سزار آکگول، کشتی‌گیر کهنه‌کار ترکیه او در سال 2013 مدال برتر جهان را گرفت و در حال حاضر در رده‌ی نهم رده‌بندی جهانی قرار دارد.

8- یولاد زیسلاو آندریف از بلاروس او در سال گذشته برتر جهانی را بدست آورد.


** رده‌بندی جهانی
** وزن 57 کیلوگرم 
1- کیونگ ایل یانگ

2- ویکتور لبدوف از روسیه
3- یولیس بونه رودریگز از کوبا 
4- حسن رحیمی از ایران 
5- بخباریار اردنبات از مغولستان
6- هاک جین جانگ از کره‌شمالی
7- اسماعیل موسی کائف از روسیه
8- ولادیمیر خینچگاشویل از ترکیه
9- سمت ندیر بیکوف از قبرستان


** وزن 70 کیلوگرم
در وزن 70 کیلوگرم کشتی‌آزاد ، حسن یزدانی کشتی‌گیر جوان کشورمان در نخستین تجربه حضور در رقابتهای جهانی به مصاف حریفان خود خواهد رفت. در این بخش به معرفی حریفان او می‌پردازیم:


1- جیمز گرین این کشتی‌گیر آمریکایی در رقابت‌های دانشجویان جهان در سال 2014 به مدال نقره رسید و با جردن باروز قهرمان المپیک و جهان تمرین می‌کند. گرین هم مانند باروز کشتی‌گیری انفجاری است او با پیروزی بر نیک مارابل صاحب پیراهن تیم ملی آمریکا شده است.
گرین امسال در گرند‌پری ( جایزه بزرگ) اسپانیا به عنوان قهرمان دست یافت و در رده‌بندی جهانی در جای شانزدهم قرار دارد.
2-      بکزود عبدالرحمان اف از ازبکستان نفر چهارم رده‌بندی جهانی در سال جاری که مدال برنز جهان را نیز در اختیار دارد.

3- ماگمه رسوا گازیما گومدوف از روسیه که در حال حاضر صدرنشین جدول رده‌بندی جهانی است او در اروپا قهرمان شد.

4- ماگومه دمراد گادژیف از لهستان که در رده‌ی دوم جدول رده‌بندی جهانی جای گرفته است که نایب قهرمان اروپا است.

5-      یاکوب گور از ترکیه این کشتی‌گیر در رده‌ی سوم رنکینگ جهانی گرفته است.

براساس جدول رده‌بندی اتحادیه جهانی کشتی، حسن یزدانی کشتی‌گیر جوان کشورمان در رتبه هفتم جهان جای دارد.


** وزن 74 کیلوگرم
در وزن 74 کیلوگرم نیز علیرضا قاسمی یکی دیگر از جوانان تیم ملی کشورمان که برای نخستین بار حضور در رقابتهای جهانی را تجربه می‌کند حریفان صاحب‌نامی را در راه کسب مدال بر سر راه خود می‌بیند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.
1- جردن باروز- بدون شک این کشتی‌گیر آمریکایی امسال هم برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌آید او در حال حاضر در رده‌ی اول رنکینگ جهانی وزن 74 کیلوگرم قرار دارد.
2- باروز که در رقابتهای جهانی سال گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه پا به مدال برتر رسید امسال آماده و پر قدرت به نظر می‌رسد. او مدال طلای المپیک 2012 لندن و دو مدال طلای جهان را در ویترین افتخارات خود دارد.
3- انور گودیف از روسیه نفر دوم رنکینگ جهانی این کشتی‌گیر برجسته امسال قهرمان بازی‌های اروپایی شد و در کشورش نیز قهرمان شد.
4- علی شعبان اف قهرمان سوم دو دوره رقابتهای جهانی از دیگر مدعیان وزن 74 کیلوگرم است این کشتی‌گیر بلاروس در حال حاضر در رده‌ی سیزدهم رده‌بندی جهان جای دارد.
5-      گئورک ایوانوف از بلغارستان، او در حال حاضر در بین 20 نفر اول جهان جای دارد اما از جمله کشتی‌گیران صاحب شانس محسوب می‌شود. ایوانوف سال گذشته در وزن 70 کیلوگرم عبدالرحمان اف ازبک و دارنده مدال برنز جهان را در جام شولتز شکست داد او در تیم دانشگاه ماری‌ویل کمک مربی است.

6- حسن اف از آذربایجان از دیگر رقبای قاسمی محسوب می‌شود، این کشتی‌گیر در حال حاضر در رده‌ی شانزدهم جهان قرار دارد.
7- سوسوکه تاکانی از ژاپن که در رده‌ی چهارم رده‌بندی جهان قرار دارد از دیگر مدعیان وزن 74 کیلوگرم است و در کنار او رشید قربان اف از ازبکستان هم حریف سرسختی محسوب می‌شود او اکنون هشتم جهان است.

**وزن 125 کیلوگرم 
در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی نماینده آذری کشورمان کار بسیار سختی را برای کسب مدال در پیش دارد او باید به مصاف کشتی‌گیران صاحب‌نامی برود که کوله‌باری از عنوان و مقام جهانی را در کارنامه دارند در ادامه به معرفی مدعیان وزن 125 کیلوگرم رقابتهای جهانی لاس‌و‌گاس می‌پردازیم.
1- طاها آکگول کشتی‌گیر صاحب‌نام ترکیه، او در حال حاضر در صدر فهرست بهترین‌های وزن 125 کیلوگرم جهان قرار دارد او سال گذشته در رقابتهای جهانی اولین مدال طلای جهانی خود را بدست آورد. آکگول پس از قهرمانی در رقابتهای قهرمانی اروپا از سوی اتحادیه جهانی کشتی به صدر رنکینگ جهانی ارتقا یافت از این کشتی‌گیر به عنوان بخت اول قهرمانی در لاس‌و‌گاس نام برده می‌شود.

2- گاستالوف روس نیز از جمله رقبای سرسخت وزن 125 کیلوگرم است او دو سال قبل به سنگین وزن آمد و در سال 2013 قهرمان جهان شد و سال گذشته نیز برنز جهان را بدست آورد.
3- بلال مخوف از روسیه نیز کشتی‌گیری است که نام او حریفان را به هراس وا می‌دارد دارنده سه مدال طلای جهان در رده ششم رنکینگ جهانی جای دارد او امسال در لاس‌و‌گاس در رشته کشتی‌فرنگی نیز به میدان رفت و یک مدال برنز کسب کرد.
4- الکسی شیماروف از بلاروس که اولین حریف هادی در لاس‌و‌گاس خواهد بود، امسال کشتی‌های بسیار خوبی گرفته و اکنون در رده‌ی دوم جدول رده‌بندی جهان جای دارد او امسال در رقابت‌های قهرمانی اروپا نقره گرفت. شیماروف در کارهای دفاعی بسیار پرقدرت عمل می‌کند و حملات حریفان را به خوبی خنثی می‌کند.
5- سوسلان گوگلایف از کرواسی از دیگر مدعیان وزن 125 کیلوگرم  است که در حال حاضر در رتبه چهاردهم جهان جای گرفته است در رده‌بندی جهانی پرویز هادی نماینده کشورمان در رتبه نهم جهان جای گرفته است./دب

 انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

دومین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا
کسب مدال برنز کریمی مقابل حریف بلغارستانی + فیلم
احسان پور:هنوز هم گیج هستم/شرمنده مردم شدم
قهرمانان فرنگی ناشنوا کشور مشخص شدند
کریمی:در المپیک سعداله یف را شکست می دهم
عباس طحان پنجم شد





۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن