تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818828488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرزاده: چيني‌ها از اشتباهات ما استفاده کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۴۴ب.ظ)
نفرزاده: چيني‌ها از اشتباهات ما استفاده کردند موج- سرمربي تيم ملي واليبال جوانان ايران اعتقاد دارد از دست دادن بازي مقابل چين بسيار طبيعي است؛ چراکه حريف آمادگي بيشتري نسبت به ايران داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، جنيين جو، سرمربي تيم واليبال جوانان چين بعد از برتري تيمش مقابل ايران در نشست خبري گفت: ما احساس خوبي داريم و از تماشاگران مکزيکي براي حمايتشان در اين بازي تشکر مي‌کنيم. اين پيروزي بسيار ويژه بود؛ چراکه ايران قبلا مقابل ما پيروز شده بود.
ايران در ست سوم با نتيجه 25 بر 19 پيروز شد و جو سرمربي چين اين توانايي بازيکنان را که به وسيله فرهاد نفرزاده به دست آمد را مورد ستايش قرار دارد.
نفرزاده هم در اين نشست گفت: از دست دادن اين بازي طبيعي است؛ آن ها آمادگي خيلي خوبي داشتند و از اشتباهات ما استفاده کردند. گروه C گروه سختي است و مربيان تيم‌ها نيز به اين نکته اشاره کرده‌اند.
يائوچن يو کاپيتان تيم چين در اين نشست اظهار داشت: ما خوش‌شانس بوديم که در اين بازي پيروز شديم و احساس کسي را دارم که در خانه اين پيروزي را کسب کرده است. اين پيروزي يک نکته مهم است و راحت هم به دست نيامد.
وي افزود: شکست دادن ايران کار راحتي نبود؛ چراکه آن ها در بازي‌هاي قبلي سطح خودشان را نشان داده بودند و تکنيک خوبي هم دارند. از اين پيروزي بسيار راضي هستيم.
تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي خود در مسابقات جوانان جهان امروز با نتيجه 3 بر يک مغلوب چين شد. اين مسابقات به ميزباني مکزيک برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن