تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهراوی: می‌خواهیم از تجربیات ایران استفاده کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نهراوی: می‌خواهیم از تجربیات ایران استفاده کنیم خبرگزاری پانا: وزیر ورزش و جوانان اندونزی گفت: با توجه به اینکه فوتبال ایران دوران تحریم را پشت‌سر گذاشته و این شرایط هم‌اکنون برای ما وجود دارد، امیدوارم بتوانیم از تجربیات ایران در این رشته استفاده کنیم.
۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور ساعت 12:03

خبرگزاری پانا+وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری پانا، ایمان نهراوی در مراسم امضای تفاهم‌نامه با وزیر ورزش ایران گفت: امضای این تفاهم‌نامه می‌تواند آغازی بر یک همکاری باشد. به یاد می‌آورم که رئیس جمهور ایران در سال 2015 به کشور ما آمد و این فرصت خوبی را در اختیارم گذاشت تا از او استقبال کنم. اندونزی پرجمعیت‌ترین کشور اسلامی دنیاست و ایران نیز کشوری با تمدن و فرهنگ کهن محسوب می‌شود. امیدوارم همکاری بین دو کشور ارتقا پیدا کند و ما بتوانیم از تجربیات ایران استفاده کنیم.
وی افزود: امیدواریم این همکاری سریع‌تر و جدی‌تر ادامه پیدا کند، به ویژه در فوتبال که تحریم هستیم و می‌توانیم از تجربیات ایران استفاده کنیم.
وزیر ورزش و جوانان اندونزی گفت: همکاری‌های دو کشور این شرایط را ایجاب می‌کند که ورزش ایران و اندونزی مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد. همچنین در سازمان همکاری کشورهای اسلامی (اکو) این همکاری ادامه پیدا می‌کند و امیدوارم مصوباتی برای پیشرفت ایجاد شود.
نهراوی درباره همکاری در ورزش بانوان خاطرنشان کرد: ما با این پیشنهاد موافق هستیم، چرا که بانوان مسلمان در هر دو کشور و در کل جهان شرایط خاصی دارند.
وی گفت: حتماً به مردم اندونزی در بازگشت به کشورم خواهم گفت که ایران کشوری زیبا، امن و در رفاه است.
نهراوی اظهار داشت: زمانی که می‌خواستم به ایران بیایم از مادرم معنای نهراوی را پرسیدم که او گفت این یک کلمه فارسی است و حالا از محمود گودرزی می‌خواهم که معنی آن را بگوید.
وزیر ورزش و جوانان ایران نیز دراین باره گفت: نهراوی به معنای کسی است که در کنار رود زندگی می‌کند. پس از این مکالمه بین وزاری ورزش ایران و اندونزی حاضران در مراسم خندیدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن