تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820672594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی برترین های تاتر گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معرفی برترین های تاتر گلستان
در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی گلستان نفرات برتر معرفی شدند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ هیئت داوران شامل افشین خورشید باختری، یحیی دیوانی و علی عابدی با دیدن 7 نمایش ارائه شده در جشنواره تئاتر استانی پس از بحث و تبادل نظر آراء خود را در بخش های طراحی پوستر و بروشور، بازیگر زن، بازیگر مرد، کارگردانی، موسیقی، طراحی صحنه، گریم و نویسندگی اعلام کرد.

در بخش طراحی پوستر، هیئت داوران رضا پورتراب زاده را برای طراحی پوستر نمایش های شیرین و غریبه ای از دریا شایسته دریافت لوح تقدیر دانست.

در بخش گریم هیئت داوران به پاس تلاش های مجدانه از امیرکاووش برای گریم بازیگران تقدیر کرد.

در بخش موسیقی هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به گروه موسیقی هیوا برای نمایش پانسیون  از گرگان اهدا کرد.

در بخش طراحی صحنه هیئت داوران بدون اولویت برای تلاش و انتقال مفاهیم نمایشی در قالب طراحی صحنه از رضا پور تراب زاده در نمایش غریبه ای از دریا تقدیر به عمل آورد.

در بخش بازیگری زن، هیئت داوران از بازیگر خردسال ملیکا البرزی برای بازی در نمایش شیرین قدردانی کرد و افسانه برزوئی در نمایش شیرین ورقیه اصلانی در نمایش کوچه پس کوچه های عاشق کشی به صورت مشترک رتبه سوم، پرستو مرادی و شقایق زمانی در نمایش 3خواهر به صورت مشترک رتبه دوم و سعیده آغوئی در نمایش غریبه ای از دریا رتبه اول را کسب کردند.

در بخش بازیگری مردهیئت داروان جایزه ویژه خود را به گروه نمایش پارودی نامه ای بر وقایع تاسف بار تقدیم کرد و محمد مهدی زنگانه در نمایش پانسیون و امیرمحمد درویشی در نمایش شیرین مشترکا رتبه سوم، رسول اونق در نمایش شیرین رتبه دوم را کسب کردند.

و در بخش نویسندگی هیئت داوران از ابوالقاسم مهدوی، نویسنده نمایش کوچه پس کوچه های عاشق کشی و مجید انوری برای نمایش پانسیون قدردانی کرد.

در بخش کارگردانی هیئت داروان از رضا پور تراب زاده کارگردان نمایش غریبه ای از دریا، بهمن ولیان کارگردان نمایش 3 خواهر و پورنیک کاوش کارگردان نمایش پارودی نامه ای بر وقایع تاسف بار بدون اولویت و رتبه بندی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/ز




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

آنلاین شدن مراکز صدور معاینه فنی در دو شهر گلستان
یک هزار تن پنبه تاکنون از پنبه زار های گلستان برداشت شده است
بانوان خون بیشتری اهدا کنند
درخشش ورزشکاران گلستانی در لیگ دو و میدانی امیدهای کشور





۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن