تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812738605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين اخبار از بحران مهاجران در اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۴ق.ظ)
آخرين اخبار از بحران مهاجران در اروپا موج - روز گذشته پخش يک ويدئو از نحوه توزيع غذا در مجارستان موجب افزايش انتقادها از نحوه برخورد با پناهجويان در اروپا شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ويکتور اوربان، نخست وزير مجارستان روز جمعه از تشديد برخورد با پناهجويان از چند روز آينده خبر داد و اعلام کرد، با بسته شدت مرزهاي اين کشور روي پناهجويان غيرقانوني، با هر پناهجويي که وارد اين کشور شود به شدت برخورد خواهد شد.
دولت مجارستان با به کارگيري زندانيان براي تکميل ساخت ديوار مرزي، در صدد کنترل شديد ورود پناهجويان از مقدونيه و کرواسي است. نخست وزير مجارستان در ادامه برخورد پليس اين کشور با پناهجويان را لازم و به جا دانست.
ويکتور اوربان روز گذشته در کنفرانس خبري از هجوم پناهندگان با عنوان شورش و خطري براي حکومت مجارستان ياد کرد.
نيروهاي امنيتي مجارستان با دستگيري پناهجويان آنها را راهي اردوگاه روسکه مي کنند که از شرايط مناسبي برخوردار نيست. روز گذشته پخش يک ويدئو از نحوه توزيع غذا در مجارستان، موجب افزايش انتقادها از نحوه برخورد با پناهجويان در اروپا شد. در اين ويدئو نيروهاي امنيتي بسته هاي غذا را به سوي پناهجويان پرتاب مي کنند.
فرانک والتر اشتاين ماير، وزير امور خارجه آلمان روز جمعه در يک کنفرانس خبري مشترک با وزراي خارجه جمهوري چک، اسلواکي، مجارستان و لهستان در پراگ، پايتخت چک گفت: هجوم بي سابقه پناهجويان مي تواند بزرگترين چالش اتحاديه اروپا تبديل شود. پيش از اين نيز مقامات اروپايي بحران پناهجويان را براي اروپا بزرگتر و شديدتر از بحران اوکراين، بحران يونان، استقلال خواهي کاتالان ها و همه پرسي براي خروج از اتحاديه اروپا در انگليس دانستند.
فرانس 24 نيز روز جمعه در گزارشي به کاستي هاي وعده اوباما براي پذيرش 10 هزار پناهجوي سوري اشاره کرد. در اين گزارش مي خوانيم که بعد از 4 سال از آغاز درگيري ها در سوريه، آمريکا فقط هزار و 800 پناهجوي سوريه را با مشکلات اداري و تنها براي اقامت دوساله پذيرفته است، پس اين کشور چه راه کارهايي براي انتقال 10 هزار پناهجوي جديد سوري در نظر گرفته است. البته گفتني است وعده آمريکا مبني بر پذيرش 10 هزار پناهجوي ديگر سوري، پس از انتقادهاي بسيار به واشنگتن مبني بر بي مسووليتي در قبال بحران مهاجرت، ارائه شده است. اين در حالي است که منتقدان همواره اعلام کرده اند که آمريکا يکي از عوامل اصلي بحران مهاجرت است.
شهرهاي لندن، برلين، وين و ليسبون نيز امروز (شنبه) شاهد اعتزاضات مردمي در حمايت از پناهجويان خواهد بود. تنها در شهر لندن قرار است 90 هزار نفر در اين اجتماعات حضور يابند.
وزير دارايي لوکزامبورگ نيز روز گذشته (جمعه) در کميسيون اروپا با اشاره به هزينه هاي سنگين بحران مهاجران براي کشورهاي اروپايي، از تاثير منفي اين هزينه ها بر بودجه ملي کشورهايي که ميزبان ده ها هزار پناهجو هستند، ابراز نگراني کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن