تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805220500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از ۷۰ هزار بسته نوشت افزار و معاينه رايگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
هديه داوطلبان هلال احمر به دانش آموزان نيازمند؛ بيش از ۷۰ هزار بسته نوشت افزار و معاينه رايگان موج - رئيس سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر گفت: در آستانه فرا رسيدن فصل بازگشايي مدارس، داوطلبان جمعيت هلال احمر با مشارکت در طرح ارمغان مهر، دانش آموزان مناطق کم برخوردار سراسر کشور را تحت پوشش خدمات بهداشتي، درماني، فرهنگي و تأمين امنيت غذايي قرار مي‌دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، فرحناز رافع در تشريح جزئيات طرح ارمغان مهر که از پانزدهم شهريور آغاز و تا پايان مهر ادامه دارد، گفت: در اين طرح که به‌مناسبت آغاز فصل بازگشايي مدارس در سراسر استان‌هاي کشور اجرايي مي‌شود، دانش‌آموزان از سوي پزشکان داوطلب نيز معاينه رايگان مي‌شوند.
وي با بيان اينکه پزشکان داوطلب طرح “ارمغان مهر”، رسيدگي به شرايط دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده را به‌ صورت ويژه در دستور کار خود قرار داده‌اند، عنوان کرد: پيش بيني شده است امسال بيش از ۷۰ هزار بسته حاوي ملزومات تحصيلي و بهداشتي، اقلام مورد نياز همچون کفش، البسه، کيف و مواد غذايي به دانش‌آموزان نيازمند اهدا شود.
رافع در راستاي اجراي طرح مذکور اظهار داشت: سال گذشته با اجراي اين طرح به صورت سراسري در کشور، نياز جمع کثيري از دانش آموزان به خدمات ياد شده مرتفع شد و با استقبال خيرين و داوطلبان جمعيت، آنان پس از نيازسنجي‌هاي انجام گرفته، مدارس نيازمند در روستاها و مناطق محروم را شناسايي کرده و هماهنگي‌هاي لازم در خصوص تهيه اقلام مورد نياز بهداشتي و بسته‌هاي لوازم التحرير و همچنين سازماندهي پزشکان و پيراپزشکان داوطلب جهت اعزام و ارائه خدمات به دانش آموزان، تعامل و هماهنگي با نهادها و ستادهاي موجود در سطح استان و شهرستان‌هاي سراسر کشور را به انجام رسانده‌اند.

ارمغان مهر، طرح بزرگ مهرباني به کودکان محروم
رئيس سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر با اشاره به اينکه طرح «ارمغان مهر» با کمک خيران و مشارکت مردم اجرايي مي‌شود، افزود: ارمغان مهر طرحي است براي مهربان تر شدن، يک ايده ساده اما سخت حساب شده که مي‌آموزد تا به دنيا و کودکان نيازمند در آستانه فصل بازگشايي مدارس مهربان تر نگاه کرد.
رافع ادامه داد: ارمغان مهر، طرحي است که هدايايش فارغ از چه و چگونه بودن شان، دانش آموزان محروم را مهربان تر مي‌کند براي شروعي متفاوت با نگاهي متفاوت به جمعيت هلال احمر و فعاليت‌هاي انسان دوستانه‌اش. اين هدايا همان لوازم بهداشتي و دفتر و مدادهاي معمولي است که دانش آموزان در يک سال تحصيلي به آن‌ها نياز دارند اما در ذات اين بسته‌ها يک تفاوت مهم وجود دارد آن هم اين که جداي از کابرد اصلي‌شان، دوست داشتن و به فکر همنوع بودن را در ضمير ناخودآگاه اين کودکان زنده مي‌کنند.
وي حمايت از سلامت دانش آموزان، ترغيب خيرين و داوطلبان براي کمک رساني مستمر به مدارس روستايي و فرهنگ سازي براي اهتمام بيشتر به بهداشت در مناطق محروم را به عنوان ديگر اهداف تعريف شده طرح ارمغان مهر برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن