تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كي‌روش بازي من را قبول دارد و تا نيم فصل دوباره دعوت مي‌شوم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۸:۱۳ب.ظ)
حقيقي: كي‌روش بازي من را قبول دارد و تا نيم فصل دوباره دعوت مي‌شوم موج - گروه ورزش؛
به گزارش خبرگزاري موج، صباي قم در اولين گام در مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي توانست برابر تيم سرسخت نيروي زميني به پيروزي برسد و حريف تراكتورسازي در مرحله بعد شود. رضا حقيقي شانديز، هافبك اين تيم قمي از عملكرد تيمش راضي است چون بعد از اردوي پرفشار سرعين تيم‌شان از نظر بدني طراوت و شادابي لازم را نداشت اما به پيروزي رسيدند. در اين بين حقيقي در گپ و گفت با ما ضمن اشاره به تلاشش براي رسيدن دوباره به تيم ملي چند جمله‌اي هم به پرسپوليس كه امسال تا يك قدمي پيوستن به آن قرار داشت اشاره كرد.

صبا در جام حذفي و مقابل نيروي زميني در اولين گام به پيروزي رسيد. بازي چطور بود؟
نيروي زميني يكي از تيم‌هاي خوب است كه به نظر من با توجه به تساوي آنها مقابل استقلال و پيروزي برابر چين تايپه نشان دادند از برخي تيم‌هاي ليگ يكي به مراتب بهتر هستند. ما ابتدا مقابل اين تيم غافلگير شديم اما در ادامه توانستيم به پيروزي برسيم. در اين بازي به خاطر اردوي سرعين بدن‌هاي بازيكنان آن شادابي لازم را نداشت چون آنجا واقعا صبح و بعدازظهر تمرينات پرفشاري را انجام داديم. يكي،‌دو هفته فرصت لازم داريم تا بدن‌ها به شادابي لازم برسند. به هرحال در جام حذفي مهم بردن است و خوشحالم كه پيروز شديم.

اما همين ابتدا به رقيبي سخت مثل تراكتور برخورديد كه سابقه قهرماني در اين بازي‌ها را دارد؟
بله، قطعا كار سختي مقابل تراكتورسازي خواهيم داشت. با اين حال مطمئن باشيد تا آن موقع به هماهنگي لازم خواهيم رسيد و با تجربه‌اي كه علي دايي در اين رقابت‌ها دارد و يكي از مربيان پرافتخار اين مسابقات است براي برد برابر تراكتور و صعود به مرحله بعد بازي خواهيم كرد.

با اين شرايط يعني اردوي سرعين توانست عقب ماندن صبا از ديگر تيم‌ها را به خاطر دير بسته شدن جبران كند؟‌
واقعيت اين است كه خيلي از تيم‌هاي ليگ چيزي حدود دو ماه جلوتر از ما كار را استارت زدند و قطعا اين اردوي 10 روزه نمي‌تواند اين فاصله را پر كند. با اين همه در اين مدت فشار لازم به تيم آمد و كمك زيادي به پر كردن اين فاصله كرد. مطمئن باشيد تاثير اين اردو را در دو بازي بعدي كه مقابل استقلال و سپاهان داريم خواهيد ديد و اميدوارم بتوانيم نتيجه لازم را از اين دو بازي بگيريم.

اوضاع خودت در صبا چطور است؟
من ابتداي فصل همان‌طور كه مي‌دانيد با سياه‌جامگان، پديده و ملوان هم صحبت كرده بودم و حتي با اين تيم آخري كارم نهايي شده بود. وقتي علي دايي به صبا پيوست به اين تيم آمدم. البته واقعيت اين بود كه مي‌خواستم به پرسپوليس بروم و صحبت‌هايي هم شده بود اما شخص آقاي طاهري كه با من خصومت دارد اجازه اين كار را نداد. به هرحال اين موضوع را به فال نيك مي‌گيرم چون اميدوارم از صبا به همراه علي آقا به پرسپوليس برگرديم.

يعني همچنان به دنبال برگشت دوباره به پرسپوليس هستي؟‌
پرسپوليس تيمي است كه همه دوستش دارند و نمي‌شود منكر اين شد كه خيلي‌ها دوست دارند در آن بازي كنند. اين مساله در مورد همه بازيكناني كه در اين تيم بازي كردند و رفتند صدق مي‌كند چون مي‌خواهند يك روز برگردند. جداي اينكه يكسري اتفاقات باعث جدايي من از اين تيم شد اما سعي مي‌كنم تا وقتي كه در ايران بازي مي‌كنم به پرسپوليس برگردم. اين اتفاقي است كه دوست دارم رخ دهد.

نظرت درباره صبايي كه دايي روانه ليگ پانزدهم كرده تا اينجاي كار چيست؟
صبا از لحاظ بازيكن و تمرينات و كلا از نظر مسايل فني يكي از بهترين تيم‌هاي ليگ است. مطمئن باشيد كاستي‌هاي ابتداي فصل را جبران مي‌كنيم و به راحتي مي‌توانيم با بالانشيني در جدول و حتي سهميه فكر كنيم. همين الان در صبا بازيكناني بازي مي‌كنند كه چندين نفر آنها سابقه بازي در جام‌جهاني را دارند. مطمئن باشيد همين روال را پيش ببريم و مشكل مالي و مديريتي هم مانع كارمان نشود بهترين نتايج را اين تيم خواهد گرفت.

اما به نظر مي‌رسد با حضور علي دايي خط حمله اين تيم نتوانسته عملكرد آنچنان خوبي داشته باشد؟‌
متاسفانه يك مساله‌اي كه در علاقه‌مندان به فوتبال جا افتاده اين است كه يك مهاجم بايد گل بزند در صورتي كه اين‌طور نيست. يك موقع كادرفني از مهاجم يك چيز ديگر مي‌خواهد و او باعث مي‌شود كه با درگير كردن مدافعان و بازيكنان تيم حريف و فضاسازي فرصت را در اختيار بال‌هاي چپ و راست قرار بدهد. شما نگاه كنيد محمد قاضي براي صبا در اين خصوص عالي كار كرده است و حتي پاس گل هم مي‌دهد. در ليگ ايران است كه صرفا كار مهاجم را گل زدن مي‌دانند و عملكرد او را از تعداد گل‌هايي كه به ثمر رسانده ارزيابي مي‌كنند. با بودن قاضي و مهاجمان ديگري مثل كريم اسلامي و محمد اوساني شك نكنيد صبا در خط حمله با هدايت‌هاي بهترين مهاجم دنيا حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.

كار كردن با قاسم دهنوي چطور است؟
قاسم دهنوي جدا از فوتبال يكي از دوستان خوب و همشهري من است و به اين طريق حرف يكديگر را بهتر مي‌فهميم. قاسم بازيكن با كلاسي است و از نظر اخلاق و رفتار واقعا يك بازيك دوست داشتني است. تنها يك مشكل دارد.

چه مشكلي؟
اينكه مدام چايي مي‌خورد و اين موضوع واقعا خسته‌مان كرده است.

رضا حقيقي كه به جام‌جهاني هم رفت در تيم جوان شده كي‌روش مي‌تواند جايگاهي دوباره براي خودش دست و پا كند؟
من تنها 26 سال دارم. آقاي كي‌روش هميشه به من لطف داشتند و گفتند كه نوع بازي من را دوست دارند. به همين خاطر بود كه بابت اعتمادي كه كردند من را به جام‌جهاني بردند از ايشان كمال تشكر را دارم. اگر مي‌بينيد تا اينجاي كار و در اين مسابقات دعوت نشدم به خاطر فصل گذشته و اتفاقاتي بود كه در تيم پديده افتاد كه زياد بازي نكردم. شك نكنيد تا نيم فصل از همين تيم صبا دوباره به تيم ملي دعوت خواهم شد. اميدوارم در مسير جام‌جهاني همه كمك‌ها به تيم كي‌روش انجام شود چون واقعا او يك مربي بزرگ است كه توانسته تحولات زيادي را در فوتبال ايران به وجود بياورد.

تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن