تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیما عالمیان صعود کرد، نوشاد و نوروزی حذف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نیما عالمیان صعود کرد، نوشاد و نوروزی حذف شدند
سه ملی پوش تنیس روی میز ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات اوپن بلژیک به میدان رفتند که فقط نیما عالمیان موفق شد به دور بعد صعود کند.


 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سه ملی پوش تنیس روی میز کشورمان بعد از اینکه کار خود را با سه پیروزی در جدول اصلی رقابت های اوپن بلژیک آغاز کردند، در مرحله یک شانزدهم پایانی مقابل حریفان به میدان رفتند.
 
نیما عالمیان پینگ پنگ باز ملی پوش کشورمان که بعد از حضور در طرح توسعه فدراسیون جهانی و شرکت در چند تورنمنت این روزها در شراتیط آمادگی خوبی به سر می برد، یک پیروزی ارزشمند برای کشورمان کسب کرد. در این مرحله نیما عالمیان مقابل احمد لی برترین پینگ پنگ باز کشور ترکیه با رده 94 جهان به میدان رفت.
 
ملی پوش کشورمان که در رده 192 جهان قرار دارد توانست این حریف قدرت مند را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارد و به جمع 16 بازیکن پایانی رقابت های اتریش برسد. عالمیان برای صعود از این مرحله روز جمعه به مصاف  سدریک نویتینک با رنکینگ 170 جهان می رود.
 
نوشاد عالمیان دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان در دومین دیدار خود مقابل دیمیترو پیسر اکراینی با رنکینگ 315 جهان به میدان رفت. ستاره تنیس روی میز ایران با رنکینگ 103 جهان نتیجه را 4 بر 2 به این حریف اوکراینی واگذار کرد و از ادامه مسیر بازماند.
 
افشین نوروزی بازیکن با تجربه کشورمان نیز در دومین بازی خود به مصاف آنتونی ترن با رده 331 جهان از سوئد رفت. نوروزی با نتیجه 4 بر 2 بازی را به حریف سوئدی واگذار کرد و از این مسابقات کنار رفت.


انتهای پیام/ 
 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور برگزار شد
ضد و نقیص های یک انتخابات
انتخابات رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ برگزار می شود
اعزام نشدیم چون حامی مالی نداشتیم
پینگ‌ پنگ بازان راهی بلژیک می‌شوند





۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن