تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804112722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران مدال‌آور رشته‌‎های ورزشی استان بوشهرحمایت می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ورزشکاران مدال‌آور رشته‌‎های ورزشی استان بوشهرحمایت می‌شوند خبرگزاری پانا :استاندار بوشهر گفت: ورزشکارانی که در بعد ملی، آسیایی و بین‌المللی صاحب مدال شوند مورد حمایت‌های مختلف مسئولان استان بوشهر قرارمی‌گیرند .
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور ساعت 20:50

خبرگزاری پانا+ورزشکاران مدال‌آور رشته‌‎های ورزشی استان بوشهرحمایت

  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر
دکترمصطفی سالاری در آیین تجلیل از 4 تن از قهرمانان رشته‌های ورزشی استان بوشهر با بیان اینکه قهرمانان ورزشکار سبب افتخار استان و کشور هستند اظهار داشت: ورزشکاران با کسب افتخار در میدان‌های ملی و جهانی که سبب به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار ایران اسلامی می‌شوند مایه مباهات مردم ومسئولان هستند.
 
وی با قدردانی از قهرمانان استان بوشهر نقش مهم ورزشکاران در ترغیب جوانان و نوجوانان به رشته‌های ورزشی مهم دانست وتصریح کرد: قهرمانی ورزشکاران در میدان‌های ملی و فراملی  که تمام نگاه‎ها معطوف آنها است می‌توانند نقش تاثیرگذار خود را در ترغیب جوانان ونوجوانان به رشته‌های ورزشی نشان دهند.
 
استاندار بوشهر، با بیان اینکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تامین زیرساخت‌های ورزشی دراستان بوشهر شده گفت: با وجود محدودیت‌ها ولی با بضاعت موجود تلاش برای تامین زیرساخت‌های ورزشی درحال انجام است که پیگیری‌ ورزشکاران برای کاهش کاستی‌های موجود تاثیر گذار است.
 
دکترسالاری، با بیان اینکه دولت به تنهایی قادربه پاسخگویی نیازهای جامعه نیست افزود:  با تقویت زیرساخت‌های ورزشی و اجتماعی شدن ورزش، مسئولیت اجتماعی برای شرکت‌ها و صنایع در ابعاد گوناگون فراهم می‌شود که نقش مهمی در توسعه برنامه‌های ورزشی در سطح جامعه دارد.
 
وی، با بیان اینکه از ورزشکاران مدال‌آور حمایت می‌شود خاطرنشان کرد: ورزشکاران  استان بوشهر که در بعد ملی، آسیایی و بین‌المللی صاحب مدال شوند مورد حمایت‌های مختلف قرارمی‌گیرند.
 
استاندار بوشهر،تاکیدکرد: تلاش می‌شود با پرداخت اعتبارات لازم در حوزه‌های حمایتی ویژه ورزشکاران مدال‌آور بخشی از دغدغه‌های آنان برطرف شود.
 
دکترسالاری نقش مهم ورزش در افزایش سلامت و اثرگذاری آن در حوزه‌‎های فرهنگی و اجتماعی مهم دانست و گفت: رونق برنامه‌های ورزشی در جامعه نه تنها سبب ارتقا حوزه سلامت می‌شود بلکه در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی اثرگذاراست.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه ورزشکاران استان بوشهر درتمام رشته‌ها سال قبل 400 مدال کسب کرده‌اند افزود:  ورزشکاران بوشهر سال قبل 400 مدال شامل  132 مدال طلا،132 مدال نقره و 136 مدال نقره در میدان‌های ملی، آسیایی، جهانی و پارآ آسیایی کسب کرده‌اند که 113 مدال آن مربوط به ورزشکاران خانم است.
 
 
احمد بهروزیان‌فر با اشاره به اینکه  50 هزار ورزشکار در استان بوشهر سازمان یافته است اظهار داشت: در 5 ماه نخست امسال 37 هزار و 500 نفر از ورزشکاران در رشته‌های مختلف سازمان یافته شدند که با روندی که در پیش است تا پایان سال ورزشکاران سازمان یافته شده این استان فراتر از 60 هزار ورزشکار می‌رسد.
 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن