تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها راه برون رفت از مشکلات تقویت نهادهای اجتماعی غیر دولتی می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در جلسه شورای اداری شهرستان خرامه: تنها راه برون رفت از مشکلات تقویت نهادهای اجتماعی غیر دولتی می باشد خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات واگذاری امور مردم به خودشان و تقویت نهادهای اجتماعی غیر دولتی می باشد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور ساعت 18:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد علی افشانی،در جلسه شورای اداری شهرستان خرامه اظهار داشت: با توجه به اینكه شاخص های توسعه خرامه با دیگر شهرستانها متفاوت بود اولین سفر شهرستانی به این سامان انجام شد و می بایست در اعتبارات عمرانی توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشیم.
استاندار فارس افزود: بحث انتقال آب از سد درودزن به شهرستان خرامه به منظور استفاده شرب و صنعت با جدیت دنبال خواهد شد.
وی ابراز داشت: جاده در دست احداث محور خرامه به نیریز با رعایت تمامی نكات زیست محیطی، كمك بزرگی برای خروج شهرستان از بن بست می باشد.
مهندس افشانی ادامه داد:با توجه به خشكسالی های موجود، ایجاد تعاونی هایی در حوزه صنایع دستی كه به آب كمتری نیاز دارند می تواند زمینه اشتغال و معیشت افراد را فراهم سازد.
استاندار فارس وجود نخبگان و نیروی انسانی مستعد در این شهرستان را برای پیشرفت و ارتقای آن مهم دانست و افزود: تشكیل شركت های دانش بنیان زمینه اشتغال بسیاری از جوانان مستعد را فراهم می آورد و دولت نیز برای سرمایه گذاری در حوزه علم و فناوری هیچ محدودیتی نخواهد داشت.
وی در ادامه ابراز داشت: نكته مهم در بحث خدمتگزاری مردم، رضایتمندی آنها از كار ما بوده و این مهم می تواند شاخص ارزیابی عملكرد خادمین مردم باشد.
استاندار فارس به خدمات دوساله دولت تدبیر و امید اشاره كرد و اظهار داشت: اولین اقدام موثر دولت ساماندهی اقتصادی كشور بوده به طوریكه نرخ رشد اقتصادی كشور از منفی8/6 به مثبت رسیده و نرخ بیكاری كاهش پیدا كرده است.
مهندس افشانی ابراز داشت: سایه تحریم ها هنوز بر سر كشور وجود داشته و میزان فروش نفت با مشكل روبروست و مبادلات بانكی نیز به سختی صورت می پذیرد اما با وجود همه این مشكلات دولتمردان با تدبیر و انضباط مالی و تخصیص بهینه منابع موفقیت های خوبی را بدست آورده اند. استاندار فارس به دوران پس از تحریم اشاره كرد و افزود: هر استان با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هایی كه دارد باید از این شرایط بهره مند شود واستان فارس نیز با توجه به داشته های خود باید بهترین بهره را ببرد.
وی افزود: صاحبان ثروت، صاحبان قدرت و صاحبان فكر اگر به عنوان مكمل در كنار هم و در جهت رفع مشكلات سرمایه گذاری و تولید قدم بردارند وارد مرحله رونق خواهیم شد و توسعه نسبی را شاهد خواهیم بود.
استاندار فارس گفت: مدیران دستگاههای اجرایی به عنوان وظیفه دینی، ملی و اجتماعی موضوع سرمایه گذاری را باید در دستور كار خود قرار دهند.
وی به برگزاری دو انتخابات مهم در آینده اشاره كردو افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات در برگزاری سالم آن تلاش می كنیم و مدافع حقوق رای دهندگان و انتخاب شوندگان هستیم.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن