تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت راه اندازی بنیاد خیرین در دانشگاه های استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ضرورت راه اندازی بنیاد خیرین در دانشگاه های استان اردبیل
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ضروری است در استان اردبیل بنیاد خیرین برای توسعه زیر ساخت های دانشگاههای استان راه اندازی شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد حسین امید افزود: یکی از نیازهای اساسی برای توسعه زیرساخت‌های دانشگاه و مراکز عالی ایجاد بنیاد خیرین در دانشگاه است که ضروری است در استان اردبیل بنیاد خیرین برای توسعه زیرساخت‌های دانشگاه راه‌اندازی شود که در این راستا باید مسئولان دانشگاه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل حمایت‌های زیادی برای توسعه دانشگاه‌های استان اردبیل انجام‌نشده است، گفت: این در حالی است که در سایر استان‌ها در سفر رئیس‌جمهور دستاوردهای بسیار بزرگی در حوزه دانشگاه انجام‌شده که باید مسئولان استان اردبیل به این امر توجه داشته باشند. معاون وزیر علوم و تحقیقات بابیان اینکه طرح آمایش آموزش عالی تا پایان شهریورماه در کشور نهایی می‌شود،افزود: با اجرای این طرح، دانشگاه‌ها از نظر کیفی به جایگاه والایی دست می‌یابند که امیدواریم در استان اردبیل نیز مسئولان برای افزایش کیفیت دانشگاه‌ها تمام تلاش خود را به ‌کار گیرند. امید بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در عرصه علمی رقابت داشته باشیم، باید امکانات و تجهیزات دانشگاه‌های کشور را پیشرفته کنیم و از نظر کیفی دانشگاه را در سطح بسیار بالایی قرار دهیم. وی با بیان اینکه دولت به دلیل مشکلات مادی و اقتصادی در این برهه زمانی، نمی‌تواند حمایت‌های مالی چندانی از دانشگاهها داشته باشد، گفت: انتظار می‌رود با مشارکت‌های خیرین و مردم شاهد توسعه دانشگاه‌ها باشیم و باید با برنامه‌ریزی اساسی ورود خیرین به دانشگاه‌ها را همچون مدارس فرهنگ‌سازی کنیم. وی از برنامه‌ریزی برای توسعه دانشگاه‌های عالی کشور از نظر پژوهشی و علمی خبر داد و افزود: این امر نیازمند حمایت همه‌جانبه دولت‌مردان و مسئولان است تا شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه‌های کشور باشیم.

انتهای پیام/ ا


اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

استان اردبیل از نظر امنیت عمومی و سلامت غذایی بالاتر از میانگین کشور است
وضعیت سرمایه اجتماعی در ایران به صورت متوسط است
تکمیل پروژه های دانشگاهی کشور نیازمند 5 هزار میلیار تومان است





۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن