تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم کشتی گراپلینگ ایران در مسابقات جهانی شرکت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تیم کشتی گراپلینگ ایران در مسابقات جهانی شرکت می کند استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ،مربی تیم ملی گراپلینگ ایران از حضور این تیم در مسابقات جهانی ترکیه خبر داد.

محمد مهدی محمدی افزود:پس از برگزاری موفقیت آمیز مسابقات کشوری گراپلینگ از سوی فدراسیون کشتی ،تیم ملی قرار است در مسابقات جهانی که در ترکیه از هفدهم تا بیستم و یکم تیرماه برگزار می شود ،شرکت کند.
به گفته وی،از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران 38ورزشکار برای شرکت در نخستین اردوی تیم ملی این رشته دعوت شده است.
وی گفت:نخستین مرحله اردوی GI و NO GI گراپلینگ مردان برای شرکت در رقابت های جهانی ترکیه از روز 30 شهریورماه در خانه کشتی شماره دو تهران آغاز و تا روز 16 مهرماه ادامه خواهد داشت.
به گفته وی، در این اردو در رشته GI در وزن 62کیلوگرم رضا نصیری (اصفهان)، علیرضا سکوتی (تهران)،در 66 کیلوگرم دانیال یوسفی (مازندران) عبداله کریمی (چهارمحل و بختیاری)،در 71کیلوگرم محمد صفری (مازندران)،محمد رئوف خاکسار (تهران)،در 77کیلوگرم حامد جاریانی (تهران) رضا سلیمان (اذربایجان غربی)،در 84کیلوگرم مهران شیخ فخرالدینی (کرمان)،سعید جلالی پور (چهارمحال و بختیاری) و در 92کیلوگرم حمید پسیانی (توابع تهران) پوریا مقدم (گلستان) حضور دارند.
به گفته وی در همین ماده نیز در وزن 100کیلوگرم محمد کیانی کری (چهارمحال و بختیاری) آرش کریمی (توابع تهران) و در مثبت یکصد کیلوگرم نیز محمدرضا خیراله زاده (مازندران) محمد کیانی هرچگانی (چهارمحال و بختیاری) به اردو دعوت شده اند.
مربی تیم ملی گراپلینگ افزود:در رشته NO GI نیز در وزن 62کیلوگرم میثم جلالی (چهارمحال و بختیاری) بهرام محمد باقری (مازندران)، در 66کیلوگرم بهمن هنردار (تهران) امید کرد منجری (مازندران) ، در وزن 71کیلوگرم بردیا هنردار (تهران) حسین قاسم آبادی (خراسان رضوی) حضور دارند.
محمدی یادآور شد:در وزن 77کیلوگرم مرتضی حیدری (چهارمحال و بختیاری)رضا جاهد (توابع تهران)،در 84کیلوگرم ناصر کلانتری (کرمانشاه)،محمدرضا مقدم (گلستان)،در 92کیلوگرم فرشاد قیطاسی(خوزستان)،حمیدرضا مالکی(چهارمحال و بختیاری)،در یکصد کیلوگرم سالار دلفانی (کرمانشاه)،سید حمید صفی نژاد (مازندران) و در مثبت یکصد کیلوگرم میثم قنبری (مازندران) کیومرث دلفانی (کرمانشاه) نفرات دیگر اردوی تیم ملی هستند.
به گفته وی،اکبر باباخانی (مازندران)،احمد داداش نسب (مازندران) محمد مهدی محمدی (چهارمحال و بختیاری و اصفهان)،بهنام کاظمی (کرمانشاه) مربیان تیم ملی را تشکیل می دهند.
وی گفت:رشته ورزشی گراپلینگ از سوی اتحادیه بین المللی کشتی (فیلا)، فدراسیون های کشتی در جهان را ملزم به پوشش این رشته کرده است و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی نیز نخستین دوره این رشته را در تهران برگزار کرد.
وی افزود:رشته ورزشی گراپلینگ ،کشتی تسلیمی است که در زمان باستان بین اقوام مختلف رایج بوده و در دهه های پیش نیز فدراسیون جهانی کشتی ،این رشته ترکیبی را احیا و احصا کرد.
محمدی یادآور شد:این رشته ،ترکیبی از کشتی آزاد،فرنگی ،جودو و جوجیتسو است و تمامی فنون پرتابی ،مهارت های خاک از جمله فن تسلیمی و بی هوشی در آن کاربرد دارد.
به گفته وی،پیش از این که این رشته ورزشی به صورت رسمی در فدراسیون کشتی ایران آغاز به کار کنند ورزشکارانی چون رضا نصیری ،میثم جلالی ،خسرو مظفری،مهدی رفیعی ،علی کریم پور سورشجانی در رقابت های مختلف صاحب عنوان شده بودند.
وی گفت:تیم جمهوری اسلامی ایران می تواند در رقابت های جهانی ترکیه مدال های خوش رنگی را کسب کند و شرایط لازم برای رفتن بر روی سکو را دارد.
به گزارش ایرنا،این رشته ورزشی اکنون به دو صورت بدون لباس و با لباس در ایران فعال است و فدراسیون کشتی متولی این رشته ورزشی شده است.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 13:24:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن