تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819447633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمجيد لئو مسي از وين روني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۰ب.ظ)
تمجيد لئو مسي از وين روني موج - ليونل مسي، اعجوبه آرژانتيني باشگاه بارسلونا، از وين روني، ستاره انگليسي منچستر يونايتد، بعد از شکستن رکود چارلتون تمجيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ليونل مسي، فوق ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا، از وين روني، ستاره انگيسي باشگاه منچستريونايتد، بعد از اينکه در گل هاي ملي رکورد بابي چارلتون را بعد از گذشت ۴۵ سال با ۵۰ گل شکست، تمجيد کرد.
مسي در مصاحبه با خبرنگاران گفت: روني بازيکني است فقط يکبار در عرصه فوتبال ظاهر شده و نمي توان او را با هيچ بازيکني مقايسه کرد.
اعجوبه فوتبال جهان در ادامه بيان کرد: بازيکنان استثنايي و خوب بسياري وجود دارد ولي روني داراي توانايي فني و قدرت جسماني خارق العاده اي است که بازيکنان ديگر آن را ندارند و او از قويترين بازيکناني است که تا به حال در مقابلش بازي کردم و او فوتبال را باجديتي بازي مي کند که کمتر کسي مثل آن است و به همين خاطر بازيکني مثل او را نديدم.
ستاره آرژانتيني در پايان گفت: روني بيشتر تمرکزش را براي موفقيت تيم ملي اش صرف مي کند تا اينکه به دنبال عناوين فردي باشد. مي دانم که او کاملا حرف من را درک مي کند زيرا عناوين و قهرماني هاي فردي هيچ گاه قابل مقايسه با قهرماني تيم ملي در جام جهاني نيست و نخواهد بود.
گفتني است که سه شنبه گذشته تيم ملي انگليس با نتيجه دو بر صفر سوئيس را شکست داد. در اين بازي روني موفق به گلزني شد و گل شماره پنجاه خود را به ثمر رساند تا رکورد بابي چارلتون با ۴۹ گل زده را بشکند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن