تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820538857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه ستاد برگزاری جشن عاطفه ها در کمیته امداد گلستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه ستاد برگزاری جشن عاطفه ها در کمیته امداد گلستان برگزار شد خبرگزاری پانا:جلسه ستاد برگزاری جشن عاطفه ها با حضور سازمان ورزش و جوانان، اداره کل آموزش و پروش، سازمان دانش آموزی، بسیج و دیگر اعضای ستاد در کمیته امداد گلستان برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور ساعت 11:36

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه قائم مقام کمیته امداد امام (ره) گلستان با اشاره به اهداف برگزاری جشن عاطفه ها اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری جشن عاطفه ها درراستای مددرسانی و تکریم به دانش آموزان نیازمند با حضور مردم خیر و نیکوکار در استان گلستان همزمان با سراسر کشور برگزارخواهد شد.
اسماعیل بشارتلو تصریح کرد: این جشن در سال جاری با رویکرد فرهنگ سازی و تقویت روح انفاق و نیکوکاری در بین جوانان و نوجوانان برگزار می شود.
قائم مقام کمیته امداد امام (ره) گلستان بیان داشت: جشن عاطفه ها در سال جاری با همکاری صدا و سیما ، بسیج ، آموزش و پروش با محوریت دانش آموزان و مساعدت انجمن اولیاء و مربیان توسط کمیته امداد با استفاده از تجربه 20 سال برگزاری جشن عاطفه در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه شعار جشن عاطفه ها در سال جاری در انتظار همدلی می باشد، بیان داشت: این جشن در 26 و 27 شهریور ماه در پایگاه های سطح استان و 8 مهر ماه نیز در سطح مدارس استان برگزار می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن