تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803183308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات بازیکنان ایران پس از دومین پیروزی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اظهارات بازیکنان ایران پس از دومین پیروزی
بازیکنان تیم ملی ایران در پایان دیدار با ونزوئلا درباره این دیدار صحبت کردند.
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی والیبال ایران در روز سوم رقابت‌های جام جهانی والیبال مقابل تیم ملی ونزوئلا به میدان رفت و موفق شد در نهایت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شود و به دومین برد خود در این مسابقات دست پیدا کند.


ملی‌پوشان والیبال ایران که در این دیدار بسیار باانگیزه و کم اشتباه ظاهر شدند در پایان این پیروزی اظهارات خود را درباره این مسابقه عنوان کردند.


**قائمی:انگیزه بالا منجر به پیروزی شد


فرهاد قائمی ، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که از اواسط ست دوم به جای میلاد عبادی پور راهی میدان شد و با سرویس‌های عالی نقش مهمی در پیروزی تیم ملی ایران ایفا کرد، درباره این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. خدا را شکر که روز به روز در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم در بازی های بعدی هم بتوانیم به هدف خود برسیم. موتور تیم ایران روشن شد، چراکه فکر می کنم بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار گرفته اند و می توانند همین شرایط را هم حفظ کنند.
وی ادامه داد: هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. انگیزه بازیکنان تیم ها بسیار مهم است. فکر میکنم امروز مهمترین موضوع کسب پیروزی بود که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. تیم ایران در تمام بخش ها عملکرد خوبی داشت و توانست با یک کارگروهی به آن چیزی که مستحقش بود برسد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درمورد بازی با لهستان عنوان کرد: بازی متفاوتی خواهد بود. باید منتظر برنامه کادر فنی باشیم و ما هم تلاش می کنیم که نکاتی که مربیان می گویند را در زمین اجرا کنیم.



اظهارات بازیکنان ایران پس از دومین پیروزی//// در حال ویرایش





 **غلامی:قدرت والیبال‌ ایران را به حریف نشان دادیم


عادل غلامی یکی دیگر از بازیکنان تاثیرگذار این دیدار بود. او درباره این پیروزی اظهار کرد:بازی خوبی بود. توانستیم قدرت والیبال مان را به حریف نشان دهیم و در اکثر فاکتورها برتر از آنها بودیم. امروز ما در حمله خیلی خوب بودیم و توانستیم اکثر حملات خود را در این فاکتور کسب کنیم.


وی ادامه داد: ونزوئلا سرسخت تر از تونس بود، اما ما با بازی خوب و کم اشتباه خود آنها را تحت تاثیر قرار دادیم. آنها هم نتوانستند مانند بازی روز گذشته خود مقابل آرژانتین بازی کنند. شرایط تیمی ما نسبت به دو بازی گذشته خیلی بهتر شده است و امیدوارم مقابل لهستان هم کم اشتباه باشیم.


سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه یک روز استراحت خیلی به ما کمک خواهد کرد، افزود: سه بازی انجام داده ایم و چند مصدوم داریم. امیدوارم تا بازی با لهستان مصدومان هم به جمع سایر نفرات اضافه شوند و بتوانیم با تمام بازیکنان مقابل لهستان قرار بگیریم. امسال زیاد با لهستان بازی کردیم و هم برد داشتیم و هم باخت؛ فکر می کنم این بار جدال ما فرق می کند و نتیجه این بازی بسیار می تواند مهم باشد.



اظهارات بازیکنان ایران پس از دومین پیروزی//// در حال ویرایش



**میرزاجانپور: با سرویس خوب مانع پیروزی حریف شدیم


مجتبی میزراجانپور پس از پیروزی 3 بر صفر برابر ونزوئلا درمورد این مسابقه گفت: تیم حریف در ست اول بسیار از نظر روانی به تیم ما فشار آورد تا به پیروزی برسد، اما ما با سرویس های خوب خود توانستیم مانع پیروزی آنها شویم.


وی ادامه داد: تمام تیم هایی که به مسابقات جهانی آمده اند پرقدرت هستند و نمی توان از قبل گفت که در چه مسابقه ای پیروز خواهیم شد. تمام تیم ها برای کسب پیروزی در این مسابقات می جنگند، اما ما خوشبختانه امروز در سرویس و دفاع خوب بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم.


دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: فردا استراحت نمی کنیم، چراکه صبح و عصر باید تمرین کنیم، اما درمورد لهستان باید بگویم که کارمان خیلی سخت است. برای هر بازی باید برنامه مشخصی داشته باشیم تا بتوانیم به هدف خود برسیم.حریف را آنالیز خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.




اظهارات بازیکنان ایران پس از دومین پیروزی//// در حال ویرایش





**غفور: مصدومیتم خیلی حاد نیست


امیر غفور که عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار با ونزوئلا را از آن خود کرد، درمورد شرایط خودش و مصدومیت زانویش اظهار داشت: روز گذشته بعد از بازی نمی توانستم زانویم را خم کنم و فکر نمی کردم امروز بتوانم بازی کنم. واقعاً سیامک افروزی، پزشک تیم ملی خیلی کمک کرد و به نظرم تنها او می توانست مرا برای حضور در این مسابقه آماده کند. مشکلم خیلی حاد نیست که نتوانم در ادامه مسابقات برای ایران بازی کنم.


وی ادامه داد: آنقدر درد دارم که مجبور هستم امروز و فردا را استراحت کنم. امروز هم با احتیاط بازی کردم و فشار زیادی به خودم وارد نکردم. خدا را شکر می کنم که پیروز شدیم. تمام بازیکنان تلاش می کنند تا به هر نحوی که شده تیم ایران نتیجه بگیرد.


غفور گفت: 4 بازی سخت پیش روی ایران است. خیلی خوب شد بعد از باخت به آرژانتین توانستیم دو مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم. روز گذشته هم پیروز شدیم، اما امرو نسبت به دیروز هم بهتر بودیم. هرچه که پیش می رویم تیم مان بهتر بازی می کند و امیدوارم مقابل لهستان به غیر از نتیجه بتوانیم خوب بازی کنیم.




اظهارات بازیکنان ایران پس از دومین پیروزی// در حال بروزرسانی



انتهای پیام/






اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

سرمربی ونزوئلا:اصلا خوب نبودیم / کاپیتان ونزوئلا: تلاش می‌کنیم بهتر شویم
معروف: از اشتباهات ونزوئلا امتیاز گرفتیم
کواچ: دیدار با ونزوئلا نخستین بازی خوب ایران بود
سومین پیروزی لاجوردی‌پوشان
غفور امتیازآورترین و موسوی بهترین بازیکن شدند
پیروزی قاطعانه شاگردان کواچ / ونزوئلا حریف بلندقامتان ایران نشد
نتایج روز دوم و برنامه روز سوم مسابقات + جدول رده‌بندی





۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن