تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804086541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیمی که این دفعه می خواهد همه قدرت های بزرگ دنیا را درو کند!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تیمی که این دفعه می خواهد همه قدرت های بزرگ دنیا را درو کند! ورزش > فوتبال جهان - تیم انگلیس با عملکرد فوق العاده خود در مسابقات انتخابی یورو 2016 خیلی ها را امیدوار کرده است.

احسان خراسانی - خبرگزاری خبر آنلاین در دامنه لغات همه عشق فوتبال ها کنار نام تیم ملی انگلیس کلمه وفاداری هم وجود دارد. وفاداری طرفداران تیمی که در تاریخ خود فقط جام جهانی 1966 را فتح کرده است. طرفدارانی که 49 سال است با رویای همان تک قهرمانی تیم محبوبشان در جام جهانی سر بر بالین می گذارند. عجیب است کشوری که بدون شک بهترین لیگ در بین لیگ های اروپایی را در خود می بیند، در 14 دوره رقابت های جام ملت های اروپا قهرمان نشده و در 20 دوره جام جهانی هم فقط 1 بار موفق به کسب جام شده است. داستان جایی تلخ می شود که با مرور تاریخچه جام جهانی به این می رسیم که همین یک قهرمانی هم با گل مشکوک جف هرست بدست آمد. گلی که باعث شد فینال جام جهانی 1966 جنجالی ترین فینال جام های جهانی باشد. هنوز هم که هنوز است داستان تنها قهرمانی انگلیس در سال 1966 نقل محافل ورزشی برای کنایه زدن به طرفداران فوتبال این کشور است. خیلی ها از این تک قهرمانی معیاری برای سنجش زمان ساخته اند! همان ها که وقتی به دیگری برای انجام کاری وعده می دهند، می گوید : « هر موقع انگلیس قهرمان شد فلان کار را برایت انجام می دهم! »

 وقتی جام جهانی 2014 تمام شد، حسرتی چند ساله به جمع حسرت های طرفداران فوتبال این کشور اضافه شد. در حالی که صعود تیم جوان هاجسون قابل پیش بینی بود، آنها کاری کردند که حتی هیچ بنگاه شرط بندی هم از قبال آنها سودی بدست نیاورد. سه شیر ها نتایجی بدست آوردند که اصلا لایق لقب آنها نبود. حذف از دور گروهی با 2 گل زده و 1 امتیاز باعث شد تیم ملی انگلیس با سری پایین از برزیل برگردد و رویای مردمش را بر باد دهد. وقتی انگلیس از جام جهانی 2014 حذف شد همه از رویای بر باد رفته مردمی گفتند که حداقل تا یورو 2016 باید از خاطرات قهرمانی نیم قرن پیش برای هم بگویند. عملکرد آن زمان انگلیس انقدر بد بود که هیچکس نمی توانست آینده روشنی برای این تیم حتی در جام ملت های 2016 هم تصور کند.

اما حالا همه آن ناکامی ها فراموش شده و روی هاجسون و شاگردانش با قاطعیت زود تر از سایر تیم های معتبر حاضر در قاره سبز، حضور خود را در یورو حتمی کرده اند. به این جمله دقت کنید : « انگلیس از 8 بازی خود در مرحله انتخابی جام ملت های اروپا، 24 امتیاز گرفته، 26 گل زده و تنها 3 گل دریافت کرده است. » این جمله با عملکرد آنها در جام های جهانی و حتی جام ملت های اروپا سال های قبل متناقض است. چرا که هیچکس انتظار چنین روند صعودی را از تیم هاجسون نداشت. عملکردی که حتی باعث شد وین رونی بعد از سال ها بالا تر از سر بابی چارلتون افسانه ای قرار بگیرد و به عنوان بهترین گل زن فوتبال انگلیس به تاریخ بپیوندد.

طعنه هایی که به مردم کشور انگلیس برای همان تنها قهرمانی زده می شد، باعث شد به مسئولان و بزرگ تر های این تیم هشدار داده شود که یک پوست اندازی لازم است. خداحافظی جرارد، لمپارد، کول و جان تری باعث شد خون تازه ای در رگ های تیم ملی انگلیس تزریق شود. حضور بازیکنان جوانی مثل هری کین، ویلشر، لوک شاو، استرلینگ و خیلی های دیگر باعث شده طرفداران فوتبال این کشور بیش از پیش به یورو 2016 دل ببندند. البته هنوز هم نکته ای وجود دارد که می تواند مردم انگلیس را بترساند. شب های منتهی به جام ملت های اروپا برای افرادی که با خاطره هایشان زنده اند کمی سخت می گذرد. آنها به رکورد 100 درصد پیروزی تیم محبوبشان تا اینجای کار فکر نمی کنند، بلکه این را به خاطر می آورند که تیم ملی انگلیس در جام های معتبر خیلی حرفی برای گفتن نداشته است. البته همین شب ها برای طرفدارن خوش بین سه شیرها، شیرین می گذرد. کسانی که به تیم جوان هاجسون امید دارند و از الان خود را برای برپایی جشن قهرمانی در فرانسه و یا حتی روسیه آماده کردند.

41257  

کلید واژه ها: فوتبال اروپا -




پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 09:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن