تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803851112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار باران‌چشمه: هدفمان قرار گرفتن ايران بين 8 تيم برتر المپيك سيزم است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سردار باران‌چشمه: هدفمان قرار گرفتن ايران بين 8 تيم برتر المپيك سيزم است
در حالي المپيك نظاميان جهان از 10 مهرماه در كشور كره‌جنوبي برگزار مي‌شود كه كاروان ايران هم در 12 رشته در اين رقابت‌ها شركت مي‌كند...
نویسنده : سعيد احمديان 


در حالي المپيك نظاميان جهان از 10 مهرماه در كشور كره‌جنوبي برگزار مي‌شود كه كاروان ايران هم در 12 رشته در اين رقابت‌ها شركت مي‌كند، به همين خاطر در فاصله سه هفته تا شروع ششمين دوره المپيك سيزم، سردار مهرعلي باران‌چشمه، رئيس سازمان تربيت بدني ستاد كل نيروهاي مسلح و امير سيداصغر آزوره جانشين سازمان تربيت بدني ستاد كل نيروهاي مسلح ديروز در يك نشست خبري در سالن جلسات ورزشگاه پاس قوامين در يك نشست خبري آخرين وضعيت شرايط تيم‌هاي اعزامي به المپيك نظاميان را تشريح كردند و به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.
سردار باران‌چشمه ابتدا با ارائه گزارشي از وضعيت تيم‌هاي شركت‌كننده، هدف كاروان ايران در المپيك سيزم را قرار گرفتن بين هشت تيم برتر مسابقات عنوان كرد: «آخرين باري كه ما در اين مسابقات شركت كرديم در المپيك سال 2010 برزيل بود كه در پنج رشته حضور داشتيم و موفق شديم پنج مدال طلا، سه نقره و چهار مدال برنز بگيريم. آن دوره موفق‌ترين حضور نيروهاي مسلح ايران در المپيك نظاميان جهان(سيزم) بود. اكنون هم ما اهداف بالاتري داريم، چون در دوره قبلي كه بين 111 كشور برگزار شد، توانستيم يازدهم شويم. هدف‌مان اين است كه امسال بين هشت تيم برتر سيزم قرار بگيريم.»
  
اميدوار به 2 برابر شدن مدال‌ها
رئيس سازمان تربيت بدني ستاد كل نيروهاي مسلح پيش‌بيني‌اش از تعداد مدال‌هاي كاروان ايران در كره جنوبي را اين‌طور بيان كرد: «با تلاش‌هايي كه صورت گرفته است، انسجامي كه بين نيروهاي ارتش، سپاه، نيروي انتظامي و بسيج وجود دارد، شرايط محسوس‌تري نسبت به دوره قبلي داريم. اعزام نفرات نيز از بين نيروهاي فعال، پايور، سرباز، بسيج و قراردادي نيروهاي مسلح است. خوشبختانه قانون سرباز قهرمان اين اجازه را به ما داده است تا در هر زماني كه به اين بازيكنان احتياج داشتيم، فراخواني دهيم تا در تيم‌هاي نيروهاي مسلح حضور يابند. پيش‌بيني ما اين است كه با توجه به بضاعتي كه داريم تعداد مدال‌هاي خود را در هر سه رنگ آن افزايش دهيم و مي‌خواهيم تعداد اين مدال‌ها دو برابر شود.»
سردار باران‌چشمه با بيان اينكه عمل كردن به اين قول بسيار سخت است، اما اميدواريم با تلاشي كه انجام مي‌شود اين قول خود را عملي كنيم، ادامه داد: «تاكنون بيش از 112 كشور براي اين مسابقات ثبت‌نام كرده‌اند كه تعداد ورزشكاران و همراهان آنها به 8 هزار و 600 نفر رسيده است. سطح كمي و كيفي مسابقات سيزم بسيار بالاست و همين موضوع كار ما را دشوار خواهد كرد. با توجه به اينكه موفقيت ورزشكاران در اين مسابقات حضور آنها در المپيك ريو را تثبيت مي‌كند و قهرمان‌هاي اين رقابت‌ها مي‌توانند ورودي المپيك را بگيرند، اين مسابقات مي‌تواند فرصت خوبي براي ورزشكاراني باشد كه تاكنون نتوانسته‌اند موفق به كسب مدال شوند.»
  
رشته‌هاي پراميد
سردار باران‌چشمه درباره رشته‌هاي ورزشي كه به سيزم اعزام مي‌شوند هم توضيح داد: «ما در كشتي آزاد و فرنگي، تيروكمان و تيراندازي در بخش آقايان و خانم‌ها در جودو و دووميداني، دوچرخه‌سواري، واليبال، چتربازي، جهت‌يابي، سه‌گانه و پنج‌گانه دريايي ورزشكاراني را به رقابت‌ها اعزام خواهيم كرد، البته اين امكان وجود دارد كه در صورت نرسيدن به ركوردهاي جهاني از اعزام برخي رشته‌ها منصرف شويم. با اين وجود ما اميد به كسب مدال در رشته‌هاي كشتي آزاد و فرنگي، تكواندو، دووميداني، جودو، دوچرخه‌سواري، تيروكمان و واليبال داريم.»
  
حضور بانوان براي جهاني شدن فرهنگ حجاب
در شمشمين دوره المپيك سيزم بانوان ايران هم براي اولين بار در سه رشته در اين مسابقات شركت مي‌كنند. رئيس سازمان تربيت بدني ستادكل نيروهاي مسلح درباره اينكه ورزشكاران خانم در 3 رشته‌ به مسابقات اعزام خواهند شد، گفت: «خانم‌ها در رشته‌هاي تيروكمان، تيراندازي و تكواندو به مسابقات اعزام مي‌شوند. يكي از اهدافي كه ما داريم حضور پررنگ بانوان در مسابقات است تا بتوانيم فرهنگ حجاب را در جهان نمايان كنيم.»
  
پيش‌بيني 11 مدال در كشتي
در اين نشست همچنين سيداصغر آزوره، جانشين سازمان تربيت بدني نيروهاي مسلح و رئيس هيئت كشتي نيروهاي مسلح هم با بيان اينكه مانند همه مسابقات، اين بار هم همه نگاه‌ها به كشتي است، گفت: «در كشتي فرنگي در شش وزن و در كشتي آزاد در پنج وزن اميد به كسب مدال داريم و اميدواريم بتوانيم با درخشش كشتي‌گيران دل مردم را شاد كنيم.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن