تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819483865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زارع: مبالغی که سازمان لیگ اعلام کرد واقعیت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


زارع: مبالغی که سازمان لیگ اعلام کرد واقعیت ندارد ورزش > لیگ برتر - هافبک ملوان معتقد است مبالغی که سازمان لیگ از قرارداد بازیکنان منتشر کرده است واقعیت ندارد.

خبرورزشی نوشت:  مازیار زارع کاپیتان باسابقه تیم فوتبال ملوان انزلی معتقد است مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان که توسط سازمان لیگ اعلام شد، واقعیت ندارد. زارع که مدت‌ها سکوت کرده بود، درخصوص شرایط ملوان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.  با اينكه تمرينات را دير شروع كرديد اما تا اينجا خوب نتيجه گرفتيد. درست است؟
بله همين‌طور است. ما شروع خوبي داشتيم و با قلعه‌نويي ليگ را با برد شروع كرديم. اين در حالي است كه بدنسازي نكرده بوديم و خيلي هم دير تمرينات را شروع كرديم. بعد از دو هفته نيز حميد استيلي آمد و خدا را شكر تا الان خوب نتيجه گرفتيم. در مورد رفتن قلعه‌نويي و حضور استيلي در ملوان چه صحبتي داري؟
اين تصميمي بود كه مديريت باشگاه گرفت و ما هم تابع باشگاه هستيم. روزهايي كه قلعه‌نويي اينجا بود، كار كردن با او لذت‌بخش بود و حالا هم خوشحاليم كه با استيلي كار مي‌كنيم. الان تيم ما آرامش خاصي دارد، ولي بازيكنان به اين نياز دارند كه شارژ شوند. تيم ما نبايد اين آرامش را از دست بدهد. مثل اينكه باز هم دچار مشكلات مالي هستيد، درست است؟
در فوتبال ايران اكثر تيم‌ها با مشكلات مالي دست‌وپنجه نرم مي‌كنند. اين موضوع از سال‌هاي قبل هم در تيم ما وجود داشته، ولي الان همه بازيكنان خصوصاً باتجربه‌هاي تيم، شرايط را طوري مديريت مي‌كنند كه ملوان ضربه نخورد. در حال حاضر بازيكنان نياز به اين دارند كه مشكلات مالي‌شان تا حدودي برطرف شود. من نمي‌خواهم خيلي از مسائل را باز كنم، ولي بايد بگويم كه تمام اعتماد و دلخوشي ما به آقاي دنيامالي است و مطمئن هستيم كه ايشان تلاش مي‌كند تا مشكلات برطرف شود. مسئولان شهر بايد ملوان را حمايت كنند و اگر به اين تيم كمك نشود، شرايط تيم خطرناك خواهد شد. به نظر تو ملوان امسال مي‌تواند جايگاه خوبي را به‌دست بياورد؟
واقعاً مي‌توانيم يك جايگاه خوب را به‌دست بياوريم ولي همان‌طور كه گفتم، يكسري چيزها بايد رعايت شود. به نظر تو ملوان مي‌تواند يك روز در ليگ قهرمانان آسيا حاضر باشد؟
ساختار باشگاه ملوان الان طوري نيست كه اين تيم به آسيايي‌شدن فكر كند. هر وقت نتيجه مي‌گيريم اتفاقاتي مي‌افتد كه همه چيز به‌هم مي‌ريزد. ملوان ساختار درستي ندارد كه بخواهيم به آسيايي‌شدن فكر كنيم. مردم انزلي و تمامي بازيكنان ملوان دوست دارند يك روز در آسيا بازي كنند و من هم چنين آرزويي دارم. من اخلاق خاص خودم را دارم و اصلاً معلوم نيست تا كي بازي كنم. فكر مي‌كني رسانه‌اي شدن مبالغ قرارداد بازيكنان كار درستي بود؟
براي من زياد مهم نيست ولي اين مسائل حريم شخصي افراد است. در اروپا يك بازيكن نمي‌داند كه بغل‌دستي‌اش چقدر پول مي‌گيرد. در ضمن بايد بگويم قراردادهاي بازيكنان واقعي نيست.     256 41    

کلید واژه ها: باشگاه ملوان -




چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 20:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن