تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804872307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با برنامه ریزی مرا از همراهی تیم محروم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: با برنامه ریزی مرا از همراهی تیم محروم کردند
مربی تیم ملی کاتا بانوان گفت: مسئولان فدراسیون پیگیر کارهای اعزام بنده نبودند و فرد دیگری را با برنامه ریزی به جای من اعزام کردند.


فرخناز ارباب مربی تیم ملی کاتا بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سکوتش را پس از یکسال شکست و دلیل اینکه چرا سال گذشته و همچنین امسال تیم را همراهی نکرد گفت : وقتی کاتای بانوان که اولین تیمی بود که نخستین حضور جهانی را تجربه می کرد و همه کاتاروها از شاگردان بنده بودند ، عازم این رقابت ها شدند.

هیچکس از مسئولین فدراسیون پیگیر کارهای اعزام بنده به عنوان سرمربی این تیم، نبودند و فقط نایب رئیس فدراسیون خانم شاه محمدی، یک هفته مانده به مسابقات با بنده تماس گرفتند و گفتند که بروم سفارت لهستان و کارهای مربوط به ویزا را شخصأ پیگیری کنم! 

وی ادامه داد : من نپذیرفتم چرا که فدراسیون کارهای مربوط به مربیان تیم ملی را خود انجام می داد و به وی گفتم که من به عنوان سرمربی تیم باید در کنار تیم باشم . چرا همه در کنار تیم و باهم می رفتند و من جدا از تیم می رفتم؟  
 
دلیل حمایت خاص رئیس فدراسیون از بعضی اشخاص چیست؟

ارباب افزود : من سرمربی تیم نوجوانان و جوانان بودم و لیلا بهرامی به عنوان کمک بود و چرا وی همراه تیم رفت و من نرفتم و هیچ دلیلی هم برای این کارشان نیاوردند ! چرا فدراسیون مربی که از کاتا هیچ نمی دانست را همراه تیم فرستاد ولی به بنده که عنوان سرمربی تیم را داشتم یک هفته مانده به اعزام گفتند که دنبال کارهای ویزا بروم ! به چه دلیل رئیس فدراسیون آنقدر از بعضی اشخاص حمایت می کند ؟! چرا لیلا بهرامی را از طرف سفارت لهستان نفرستادند و فقط به من گفتند که از طریق سفارت لهستان اقدام کنم؟؟

 من به عنوان سرمربی که سال گذشته در آسیا در مجموع کاتا و کومیته اول شدیم و سرمربی کاتای بزگسالان بودم و همچنین سرمربی کومیته ، حقم این بود که همراه بازیکنانم بروم و با مشاهده این رفتارهای عجیب و تبعیض آمیز ترجیح دادم که کنار این کادر نباشم ولی با بچه های تیم کار کردم. 

مربی با تجربه کاتا که اکثر ملی پوشان کاتا و تیم های ملی کاتا این چند سال، از شاگردان وی بوده و در باشگاه های وی تربیت شده اند، ادامه داد : چرا باید با سرمربی کاتا که تمام کاتاروها تیم ملی زیر نظرش بوده این گونه رفتار می شد و کس دیگری را به جای بنده به مسابقات اعزام کردند که فقط روی صندلی بنشیند !! تیم های 1 و 2 بزرگسالان از باشگاههای من هستند و زیر نظر من کار کردند. 

کاتا را جمع کنند 

سرمربی کاتا افزود : اگر واقعأ کاتا مهم نیست، خب کاتا را جمع کنند ! در صورتی که تکنیک و کاتا پایه کومیته است و اگر روی تکنیک کار نشود در کومیته شاهد پیشرفت نخواهیم بود . ما در کاراته ضربه می خوریم ، این را چه کسی باید جوابگو باشد؟!

وی تصریح کرد: چرا به جای ضوابط به روابط توجه می شود ؟! چرا تاکنون مسئولین وزارت ورزش پیگیر این قضیه نشده اند که این مربی به چه دلیل دلخور است ؟! چرا بی توجهی است و وزارت ورزش هیچ عکس العملی از خود نشان نداد . من به عنوان مربی حقم این رفتار نبود ! از همین جا به عنوان تریبون، که بلکه صدایم را به عنوان نماینده همه کسانی که در حقشان اجحاف شده است بشنوند از مسئولین وزارت ورزش می خواهم که به عنوان مربی که 30 سال زندگی اش را برای کاراته گذاشت و بازیکنان زیادی را در قسمت کاتا و کومیته تحویل جامعه ورزش داده ، به مسائل و مشکلات عدیده کاراته و فدراسیون کاراته رسیدگی شود. 

تا کی روابط به جای ضوابط کار کند ؟!

سرمربی باسابقه کاراته خاطرنشان کرد : با این کارها و رفتارها فقط باعث می شوند که همه مربیان سرد شوند و در نتیجه کنار روند و نهایتآ کاراته کشور در آسیا افت کند . آیا ما مربیان نباید انگیزه داشته باشیم ؟ نباید مسئولان حامی ما باشند ؟ تا کی روابط به جای ضوابط کار کند ؟!
ارباب یادآور شد : من سال گذشته به صورت رسمی استعفا دادم و رئیس فدراسیون استعفای مرا نپذیرفت ولی پس از خروج من از فدراسیون ، وی هیچ تماسی با بنده نداشتند که پیگیر شوند که به چه دلیل می خواهی استعفا دهی؟!

مربی پرسابقه کاتای کشور گفت : امسال هم در انتخابی کاتا که اتفاقآ خیلی دیر تشکیل شد (16 مرداد) ، اواخر مسابقات انتخابی بود که نایب رئیس بانوان فدراسیون، همانجا به بنده گفتند که همراه تیم بیا و مدارک را برای اخذ ویزا تحویل بده ! می خواهم بدانم که چرا تا آن لحظه یادشان نبود و آیا ویزای کشور ‍ژاپن در مدت یک هفته آماده می شود ؟! اصلأ یاد سرمربی کاتا نبودند که پیگیر کارهای مربوط به اعزام نبودند.

مربی باتجربه کاراته پایان گفت : من کار خودم را انجام می دهم و تمرین می کنم و تا جایی که در توان داشته باشم برای کاراته و کشورم تلاش می کنم و به لطف خداوند باز هم قهرمانان زیادی را تحویل جامعه ورزش خواهم داد.

انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

آخرین تمرین ملی پوشان کاراته در غیاب سرمربی
شركت 3 تيم ايراني در جام باشگاههاي آسيا
تیم دانشگاه آزاد اسلامی در جام باشگاههای آسیا شركت خواهد کرد
سه نقره جام الاهلی برای تیم دانشگاه آزاد اسلامی
تيم دانشگاه آزاد اسلامی فردا عازم امارات می‌شود
آیین تجلیل از قهرمانان و مربیان آسیایی کاراته پایتخت برگزار شد





۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن