تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819077034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسماعیل حلالی: پرسپولیس نیم‌فصل دوم مدعی قهرمانی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اسماعیل حلالی: پرسپولیس نیم‌فصل دوم مدعی قهرمانی می‌شود ورزش > لیگ برتر - هافبک سابق پرسپولیس معتقد است این تیم در خط حمله فوق العاده عمل کرده است.

خبرورزشی نوشت:   اسماعیل حلالی هافبک اسبق پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌تواند در نیم‌فصل دوم مدعی عنوان قهرمانی باشد. این گفت‌وگو را بخوانید:  از شرايط اين روزهاي پرسپوليس برايمان بگوييد. 
من مي‌دانستم و از قبل هم گفته بودم كه پرسپوليس روزهاي بد خود را پشت سر مي‌گذارد و بهتر مي‌شود. بازيكنان پرسپوليس واقعاً باانگيزه هستند و بي‌حاشيه كار مي‌كنند. امسال پرسپوليس حاشيه‌هاي كمتري داشته چرا كه بازيكنانش فقط به تمرين فكر مي‌كنند و اينكه چطور پيشرفت كنند. اما مشكلات مالي، پيشرفت پرسپوليس را كند مي‌كند؟ 
بله، مشكلات مالي هست و بايد به بازيكنان حق داد كه بعضاً معترض باشند. اما اين را بدانيد اگر تيم از لحاظ مالي حمايت شود اين بازيكنان روزهاي خوبي را رقم خواهند زد. از لحاظ فني، پرسپوليس چه وضعيتي دارد؟ 
تيم رفته‌رفته هماهنگ مي‌شود و برانكو هم تركيب را بهتر پيدا مي‌كند. پرسپوليس در فاز حمله فوق‌العاده است و وقتي بازيكنان از وسط زمين رد مي شوند حركات‌شان ويرانگر است. طارمي و عاليشاه قدرت دريبل‌زني و حمل توپ بالايي دارند و مي‌توانند مدافع حريف را از پيش رو بردارند. فقط مي‌ماند گلزني كه برانكو بايد تمرينات ويژه‌اي را با مهاجمان داشته باشد تا اين‌قدر راحت موقعيت‌هاي گلزني را از دست ندهند. در حال حاضر پرسپوليس در كدام پست‌ها ضعف دارد؟ 
در دفاع چپ بايد يك بازيكن خوب جذب كند و حاتمي را به سمت راست ببرد. در حال حاضر پرسپوليس در سمت چپ از قدرت و صلابت لازم برخوردار نيست. درون دروازه هم ضعف‌هايي دارد. سوشا، دروازه‌بان خوبي است اما در شرايط سخت تصميمات خوبي نمي‌گيرد. نياز است او يك رقيب جدي داشته باشد و تهديد شود تا كارايي‌اش بالاتر برود. و احتمال قهرماني پرسپوليس؟ 
پرسپوليس مي‌تواند در نيم‌فصل دوم مدعي قهرماني شود به شرطي كه روند آماده‌سازي تيم به همين منوال باشد كه برانكو تعيين كرده است.     256 41    

کلید واژه ها: برانکو ایوانکوویچ - باشگاه پرسپولیس -




چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 18:45:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن