تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817015967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 2025 بر سر كلاهك هسته‌اي غنيمت‌گرفته‌شده از اسرائيل مذاكره مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سال 2025 بر سر كلاهك هسته‌اي غنيمت‌گرفته‌شده از اسرائيل مذاكره مي‌كنيم
ملت ايران امروز كانون توجه جهان است و بايد با درك درست از شرايط حساس و سرنوشت‌ساز خود آگاه و بصير باشد و درست و به موقع عمل كند.
به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جمع خانواده‌هاي شهدا و بسيجيان شهرستان آبيك استان قزوين كه در سالن ۹ دي اين شهرستان برگزار شد، گفت: از ابتداي انقلاب تا اكنون اگر لازم بود براي اثبات دشمني قدرت‌هاي استكباري به سركردگي امريكا دليل و نشانه بياوريم تا دست‌هاي پنهان آنها را در حمايت از رژيم پهلوي، گروهك‌هاي تروريستي، صدام بعثي و فتنه‌گران برملا كنيم، امروز اين دشمنان چهره واقعي خود را نشان داده و بي‌هيچ واسطه‌اي رو در روي ملت ايران قرار گرفته‌اند و براي اثبات دشمني آنان نياز به هيچ تفسير و دليلي نيست. سردار نقدي با اشاره به اينكه لحن امريكايي‌ها بعد از مذاكرات تندتر شده است، تأكيد كرد: دشمنان ما هر روز ايران را تهديد به حمله نظامي مي‌كنند. اين واضح است كه مسئله استكبار با ما مسئله هسته‌اي نيست و اگر كسي چنين پنداري داشته باشد ساده‌لوح است.
وي گفتمان انقلاب اسلامي را حاكميت خدا بر زمين دانست و تصريح كرد: در مقابل با امريكا كه مدعي حاكميت زمين است و در اسناد راهبردي خود بارها بر آن تأكيد كرده است، تفكر گفتمان جمهوري اسلامي در حال پيشروي است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين به مصاحبه چند روز گذشته خود با خبرنگار فلسطيني شبكه تلويزيوني فلسطين‌اليوم اشاره كرد و گفت: در آن مصاحبه بنده اين مسئله را مطرح كردم كه «در سال ۲۰۲۵ ما بر سر كلاهك هسته‌اي كه از رژيم غاصب صهيونيستي به غنيمت گرفته‌ايم با 5+1 مذاكره خواهيم كرد.»
سردار نقدي با تأكيد بر اينكه اكنون ايران در حساس‌ترين نقطه جغرافيايي جهان و مهم‌ترين مقطع زماني قرار گرفته است، اظهار داشت: بايد اين را به خوبي درك كنيم كه ملت ايران زير ذره‌بين جهان است. اگر در كشور ما قطره‌اي خون از بيني كسي جاري شود كه مسبب آن نيروي انتظامي باشد اغلب رسانه‌هاي دنيا آن را بازتاب مي‌دهند. در حالي كه در اخبار، جنايات رژيم صهيونيستي و آل‌سعود سانسور مي‌شود و حتي بسياري از مردم جهان از بروز جنگ در اين كشور بي‌اطلاع هستند.
وي با اشاره به اين مطلب كه با پيشرفت‌هاي علمي و توسعه در كشور چه در بعد صنعتي و چه در بعد نظامي ابزار و امكانات مختلفي براي تحقق آرمان‌هاي انقلاب در اختيار ملت ايران است، اظهار داشت: نسل‌هاي قبل امكاناتشان بسيار كمتر بود و در شرايطي كه بيش از نيمي از مردم كشور حتي سواد خواندن و نوشتن نداشتند با دستان خالي با رژيم طاغوت و امريكا با 40 هزار مستشارش ايستادگي كردند و پيروز شدند. در حالي كه امروز ما فقط بيش از ۴ ميليون دانشجو داريم. انتظار اين است كه كارهاي بسيار بزرگي را انجام دهيم.
وي در خاتمه در پاسخ به سؤال يكي از بسيجيان در خصوص توافق هسته‌اي ابراز داشت: موضع بسيج در خصوص مذاكرات و توافق، سپردن كار و اعتماد به مسئولان امر است اما در خصوص قطعنامه شوراي امنيت، اين قطعنامه قطعنامه‌اي بر ضد امنيت و استقلال ايران است و به هيچ وجه از سوي ملت پذيرفتني نيست. وي در پايان افزود: پذيرش قطعنامه در اين شرايط به معني پذيرش سلطه استكبار بر ايران است. امريكا با مذاكره و توافق هسته‌اي به دنبال نفوذ در ايران است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن