تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820337290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر رئيس جمهوري اتريش به اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۲۵ب.ظ)
سفر رئيس جمهوري اتريش به اصفهان موج- هاينس فيشر، رئيس جمهوري اتريش و هيات همراه روز چهارشنبه به اصفهان سفر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، هيات بلند پايه اتريشي هنگام ورود به شهر تاريخي اصفهان درفرودگاه بين المللي شهيد بهشتي از سوي استاندار اصفهان و وزير صنعت، معدن و تجارت مورد استقبال قرار گرفت.
فيشر در طول اقامت خود در شهر تاريخي اصفهان از بناهاي تاريخي ديدن و در ضيافت استانداري شرکت خواهد کرد.
رئيس جمهوري اتريش بنا به دعوت رسمي دکتر روحاني رييس جمهوري در صدر هيات 240 نفره با هدف توسعه مناسبات دو کشور عصر دوشنبه هفته جاري وارد تهران شد و با مقامات بلند پايه سياسي و اجرايي ايران ديدار کرد.
فيشر در طول سفر سه روزه به ايران با رهبر معظم انقلاب اسلامي، رييس جمهوري، رييس قوه قضائيه و رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار و در باره مناسبات دو کشور و مسائل بين المللي به گفت و گو پرداخت.
سفر فيشر به عنوان اولين رئيس جمهوري کشور عضو اتحاديه اروپا که پس از توافق اخير هسته اي به کشورمان سفر مي‌کند پيام خاص خود را به محافل سياسي و رسانه يي اروپا منتقل خواهد کرد و نشان خواهد داد که رهيافت سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران همانطور که دکتر روحاني در کارزار انتخاباتي و پس از آن عنوان کرد مبتني بر تعامل سازنده و خردمندانه بر اساس احترام متقابل با جهان خارج است.
جمهوري اسلامي ايران و اتريش از ديرباز داراي روابطي خوب و سنتي به ويژه در عرصه‌هاي اقتصادي و فرهنگي بوده‌اند؛ البته اگرچه اين روابط با تأثر از فضاي حاکم بر روابط غرب و اتحاديه اروپا با تهران در پاره اي از زمان‌ها دچار فراز و نشيب شده است اما پس از برگزاري انتخابات رياست جمهوري در ايران و به ويژه توافق اخير هسته اي شاهد رشد و تحرک مناسبات در همه عرصه‌ها به خصوص سياسي، اقتصادي و فرهنگي بوده‌ايم.
حجم مبادلات تجاري ايران و اتريش در ۶ماهه نخست سال جاري ميلادي در مقايسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۴۴ درصد رشد داشته است که اين امر نيز يکي ديگر از نشانه‌ها و علائم تمايل طرف اتريشي براي حضور در بازار پر رونق ايران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن