تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816362219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد 2 هزار و 260 آمبولانس جديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۰ب.ظ)
مدير کل خدمات پشتيباني و رفاهي وزارت بهداشت خبر داد: خريد 2 هزار و 260 آمبولانس جديد موج - مدير کل خدمات پشتيباني و رفاهي وزارت بهداشت از خريد 2 هزار و 260 آمبولانس جديد در قالب چند قرارداد خريد جداگانه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي پريدار در دهمين همايش مديران کل پشتيباني دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور که امروز در ستاد مرکزي وزارت بهداشت برگزار شد ضمن اعلام اين خبر گفت: خريد 660 دستگاه آمبولانس مربوط به قرارداد قبلي در سال 93 بوده است که بيش از 100 دستگاه آن بين دانشگاه‌هاي علوم پزشکي توزيع شده است و مابقي آن تا پايان مهر توزيع خواهد شد.
وي همچنين از خريد 2000 آمبولانس جديد ديگر در قالب چند قرارداد خريد جداگانه خبر داد و گفت: اولين محموله آمبولانس‌هاي خريداري شده بر حسب زمان بندي از اواخر مهر و اوايل آبان ماه وارد کشور مي‌شوند و به ناوگان اورژانس افزوده خواهد شد.
وي در توضيح بيشتر گفت: قرارداد خريد 800 دستگاه آمبولانس با طرف خارجي 800 و 100 دستگاه در قالب 2 قرارداد جداگانه از ايران خودرو ديزل (به دليل متفاوت بودن امکانات آمبولانس) و 300 دستگاه آمبولانس نيز از طريق مناطق آزاد تجاري خريداري شده است.
وي گفت: تا پايان سال 95 تمام 2 هزار و 660 دستگاه آمبولانس خريداري شده بين دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور توزيع خواهد شد.
پريدار افزود: با خريد آمبولانس‌هاي جديد به ناوگان اورژانس کشور شاهد تحول در اورژانس‌هاي بين جاده اي، شهري و حتي بسياري از مناطق روستايي که مشکل تأمين آمبولانس داشتند، خواهيم بود.
وي در عين حال تاکيد کرد: با اين وجود، ناوگان فرسوده آمبولانس‌هاي اورژانس نياز به ترميم، اصلاح و بهسازي بيشتري دارد.
مدير کل خدمات پشتيباني و رفاهي وزارت بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مديران پشتيباني دانشگاه‌هاي علوم پزشکي گفت: نقدي که هميشه به حوزه پشتيباني مي‌شود، اين است که مديران پشتيباني به دليل درگير شدن با کارهاي فشرده روزمره از برنامه سازي و تصميم سازي غافل مي‌شوند و اميدواريم مديران پشتيباني دانشگاه‌ها بتوانند نگاه علمي به مباحث پشتيباني داشته باشند و روزمرگي ها آن‌ها را دچار آفت زدگي نکند.
پريدار در ادامه يکي از وظايف اصلي مديران پشتيباني را حمايت و پشتيباني از برنامه‌هاي دانشگاه‌ها و مجموعه ستاد وزارت بهداشت عنوان کرد و بر ضرورت داشتن تعامل خوب و ارزنده با همه واحدها تاکيد کرد و گفت: هر چقدر با واحدهاي ديگر تعامل سازنده تري داشته باشيم هم افزايي بيشتري خواهيم داشت و کارها به نحو مطلوب تر و شايسته تري پيش خواهد رفت و بر عکس ورود به حاشيه‌ها به تصميمات ما لطمه خواهد زد.
معاون پشتيباني و امور رفاهي وزارت بهداشت در ادامه به امور رفاهي کارکنان وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: متاسفانه امور رفاهي کارکنان وزارت بهداشت نسبت به ساير وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها عقب تر است.
دکتر پريدار در ادامه با اشاره به اين که يکي از راهکارهاي ايجاد اميد و انگيزه در کارکنان انجام "ورزش" است از ايجاد کميته ورزش در وزارت بهداشت خبر داد و گفت: رييس کميته ورزش، وزير بهداشت است و با ابلاغ ايشان، صدرالسادات، معاون توسعه مديريت به عنوان نايب رئيس کميته ورزش کارکنان وزارت بهداشت منصوب شده است و دبيري اين کميته نيز بر عهده مدير کل خدمات پشتيباني و رفاهي است که انتظار داريم اين ساختار در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي نيز مانند ستاد وزارتخانه ايجاد شود.
پريدار از برگزاري اولين جلسه کميته ورزش کارکنان طي هفته آينده در ستاد وزارت بهداشت خبر داد و گفت: مصوباتي که در اين کميته کاربرد محيطي براي دانشگاه‌ها خواهند داشت، به دانشگاه‌هاي علوم پزشکي ابلاغ خواهد شد.
وي در پايان، ساختار تشکيلاتي اداره کل پشتيباني و امور رفاهي را مورد اشاره قرارداد و گفت: در ستاد وزارت بهداشت حوزه پشتيباني و حوزه منابع انساني در يک باکس مديريتي ديده شده بود که درحال حاضر اين دو حوزه منفک شده و به عنوان اداره کل خدمات پشتيباني و رفاهي يک باکس مستقل دارد که ضرورت دارد اين ساختار در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي نيز از طريق مرکز توسعه مديريت و تحول اداري پيگيري شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن