تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدای کتاب به کتابخانه عمومی حکمت روستای حسین آباد عاشوری به دست مجرمان محیط زیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اهدای کتاب به کتابخانه عمومی حکمت روستای حسین آباد عاشوری به دست مجرمان محیط زیست
رئیس اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از اهدای کتاب به کتابخانه عمومی روستای حسین آباد عاشوری توسط مجرمان محیط زیست شهرستان بهارخبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی خوش خان گفت: شعبه یکم دادگاه کیفری شهرستان بهار دو متجاوز به منابع طبیعی را به دو سال حبس و خرید و اهدای کتاب مجموعه قوانین منابع طبیعی به کتابخانه عمومی حکمت روستای حسین آباد عاشوری  محکوم کرد.وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات محلی چهار سارق شناسایی شده و پرونده قضایی برای آنها تشکیل شد.


 رئیس اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این افراد با تخریب سازه و بیرون آوردن مصالح از آنها برای ساخت بنا استفاده کرده اند.




مهدی خوش خان بیان کرد: شعبه یکم دادگاه کیفری بهار پس از بررسی ابعاد پرونده دو نفر از متهمان را تبرئه و دو نفر از محکومان را نیز مجازات کرد.


وی افزود: طبق رای دادگاه با استناد به مواد قانونی 23 و 24 قانون مجازات اسلامی هر یک از متهمان به تحمل دو سال حبس تعزیری و خرید دو جلدکتاب با مضمون مجموعه قوانین منابع طبیعی و اهدای آن به کتابخانه عمومی روستای حسین آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار محکوم شدند، که بر اساس این تصمیم این کتاب‌ها تهیه و به کتابخانه عمومی حکمت روستای حسین آباد عاشوری تحویل شد.
انتهای پیام/پ


اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

کیک بوکسینگ کاران همدان در راه قهرمانی کشور
جشن عقد زوج‌های جوان همدان کنار شهدای گمنام برگزار می شود
اعلام نتایج دور دهم مسابقات اوپن ابن سینا
مسابقات قهرمانی آتش نشانان کشور در قزوین
آغاز نهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین در بروجن





۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن