تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815351514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیران مازاددوره متوسطه در مدارس ابتدایی ساماندهی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان البرز: دبیران مازاددوره متوسطه در مدارس ابتدایی ساماندهی می شوند خبرگزاری پانا:معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان البرزگفت:دبیران مازاددوره متوسطه در مدارس ابتدایی ساماندهی می شوند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ شهريور ساعت 12:12

خبرگزاری پانا+

جعفرمقیمی معاون آموزش ابتدایی استان البرزدرگفتگوباخبرنگارپانا؛ اظهارکرد: به منظور بررسی روند ساماندهی نیروی انسانی و فضا در مناطق و نواحی تابعه استان ، جلسه ای تخصصی و ویژه با هر یک از معاونین آموزش ابتدایی مناطق ونواحی تابعه استان برگزار شد .
مقیمی درحاشیه نشست تخصصی با معاونین آموزش ابتدایی مناطق و نواحی تابعه استان ؛اظهار کرد:به منظوربررسی روند ساماندهی نیروی انسانی و فضا و همچنین برنامه ریزی لازم درخصوص بازگشایی مدارس ،باهریک از معاونین آموزش ابتدایی مناطق و نواحی تابعه استان به همراه رابط هریک ازنواحی تابعه درمعاونت آموزش ابتدایی ،جلسه ای تخصصی در روز دوشنبه مورخ 16 شهریورماه در دفتر این معاونت برگزارشد .
مقیمی گفت:در راستای اجرای مفاد شیوه نامه چارچوب والزامات ساماندهی و همچنین برقراری عدالت آموزشی انتظار داریم برنامه ریزی لازم در خصوص حذف یا کاهش کلاسهای بالای نرم با اولویت توجه ویژه به کلاسهای مدارس با تراکم بالاتر در دستور کار معاونین آموزش ابتدایی مناطق ونواحی تابعه قرار گیرد .
وی افزود:با توجه به کمبود نیروی انسانی در سطح استان ؛مقرر شد ضمن رعایت مفاد شیوه نامه طرح تدریس تخصصی ؛ برنامه ریزی لازم درخصوص جذب حداکثری دبیران مازادمتوسطه دوره اول ودوم وساماندهی آنهابه صورت تدریس تخصصی باهمکاری معاون آموزش متوسطه، معاون پژوهش و برنامه ریزی و با هماهنگی مدیر منطقه اقدام شود .
مقیمی با اشاره به ضرورت انجام نظارت در مدارس افزود:نظارت بر تنظیم برنامه هفتگی تمامی کلاسهای درس ،یکی از انتظارات این معاونت است که امیدواریم  برنامه هفتگی مدارس توسط گروهی از مدیران یا کارشناسان دوره دیده بررسی تا ضمن رعایت با مقررات موجود ، ساعات کلاسی هر یک از پایه منطبق بر مفاد برنامه درس ملی باشد .
وی گفت:نظارت بر اجرای تدریس درس قرآن با رویکرد ساماندهی آن در روزهای متفاوت،حتی الامکان ساعت اولیه شروع کلاس و تدریس آن توسط معلم کلاس مربوطه به همراه اختصاص زنگ نمازدر برنامه آموزشی براساس شیوه نامه مربوطه از انتظارات دیگراین معاونت است .
معاون آموزش ابتدایی بااشاره به نقش پیش دبستانی دروضعیت آموزشی دانش آموزان دوره ابتدایی به ویژه درپایه اول ابتدایی اظهارکرد:برنامه ریزی برای انعقاد تفاهم نامه با موسسین و مربیان مراکز پیش دبستان با هدف افزایش جذب نوآموزان پیش دبستانی به نسبت سال تحصیلی 94-93 در راستای تحقق یکی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش ، یکی از برنامه های این معاونت در سال تحصیلی 95-94 می باشد .
مقیمی باتوجه به موارد اشاره شده درجلسه ،خاطر نشان شد:کیفیت بخشی به آموزش به عنوان یک اصل دربرنامه کاری قرار گرفته و گروه تکنولوژی و گروههای آموزشی ابتدایی با جدیت نسبت به آموزش معلمین، تهیه نرم افزار و سخت افزار برای آموزش معلمین اقدام خواهد نمود .

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن