تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819139417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالوتلي: من هيچ توهيني به رئال مادريد نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۲ب.ظ)
بالوتلي: من هيچ توهيني به رئال مادريد نکردم موج- ستاره جنجالي ميلان تاکيد کرد سخناني که اخيراً از زبان او در انتقاد از رئال مادريد در رسانه‌ها منتشر شد کذب است و او هيچ گونه توهيني به کهکشاني‌ها نکرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، چند روز پيش، چند سايت نزديک به باشگاه بارسلونا به نقل از ماريو بالوتلي، ستاره جنجالي ميلان، سخنان تمسخرآميزي را درباره رئال مادريد نوشتند که واکنش‌هاي زيادي به دنبال داشت.
در اين خبرها آمده بود که بالوتلي، رئال مادريد را حريف ضعيف و دست و پا بسته‌اي برابر بارسلونا توصيف کرده بود و اين که سانتياگو برنابئو، مانند نوکمپ براي آبي اناري‌ها است؛ چراکه در آن به راحتي به پيروزي مي‌رسند.
انتشار اين سخنان از سوي بالوتلي، نه تنها خشم مادريدي‌ها را برانگيخت، بلکه باعث اعتراض و ناراحتي هواداران ميلان هم شد؛ چرا که در قرارداد اين بازيکن آمده است تنها بايد روي فوتبال تمرکز کند و سخنان جنجالي به زبان نياورد.
بالوتلي با انتشار پيامي در توييتر تاکيد کرد: «همه بايد بدانند هيچگونه توهيني به تيم بزرگ رئال مادريد نکردم. چگونه مي‌توانم به تيمي که حضور در آن روياي من است، توهين کنم؟»
ستاره جنجالي ميلان بعد از فصل کابوس‌واري که با ليورپول پشت سرگذاشت، به فوتبال ايتاليا برگشته تا بار ديگر پيراهن ميلان را بر تن کند. او در دوران کودکي براي مدت کوتاهي در مدرسه لاماسيا بارسلونا حضور داشته اما اصلا علاقه‌اي به بارسلونا ندارد و چند بازي هم سخنان تندي را عليه اين باشگاه بر زبان آورده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن