تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایی: عملکرد فرنگی‌کاران راضی‌کننده نبود/ بررسی عملکرد تیم در شورای فنی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: رفع دغدغه ورزشکاران برای المپیک؛ رضایی: عملکرد فرنگی‌کاران راضی‌کننده نبود/ بررسی عملکرد تیم در شورای فنی ایلنا: سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تاکنون از نتایج فرنگی کاران در رقابت های جهانی آمریکا رضایت نداریم.
رضایی: عملکرد فرنگی‌کاران راضی‌کننده نبود/ بررسی عملکرد تیم در شورای فنی

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تلفیقی از کشتی گیران عنوان دار و دارای جایگاه و چند جوان راهی رقابت های جهانی آمریکا در لاس وگاس شد. وی ادامه داد: فدراسیون در پایان روز دوم رقابت ها از مجموع عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی راضی نیست. رضایی افزود: با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده تا المپیک بلافاصله پس از بازگشت تیم جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تشکیل می شود. وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای فنی با توجه به گزارش های دریافتی و ارزیابی از نحوه عملکرد این تیم اعلام نظر می کنند. رضایی گفت : مردم به عنوان حامیان اصلی کشتی از عملکرد این تیم رضایت ندارند و این وظیفه فدراسیون است تا دغدغه آنها را برای حضور مناسب و در شان تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک برطرف کند. رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن های 59 ، 66 ، 71 ، 75 ، 80 ، 85 ، 98 و 130 کیلوگرم از 16 شهریورماه در لاس وگاس آغاز شده است و به غیر از وزن های 71 و 80 کیلوگرم بقیه وزنها می توانند سهمیه المپیک برزیل را بگیرند. تاکنون قاسم رضایی نماینده کشورمان در وزن 98 کیلوگرم مدال نقره و یوسف قادریان نماینده وزن 80 کیلوگرم مدال برنز این رقابت ها را کسب کرده اند . این در حالی است که حمید سوریان ، افشین بیابانگرد، مهدی زیدوند و مهدی علیاری از دور مسابقات حذف شدند. پنجاه و هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو تا 19 شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ ۱۱:۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن