تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان 24 (استان نیوز) سخنی با مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ وضعیت جامعه چند هزار نفری بدنسازان استان در هاله ای از ابهام


واضح آرشیو وب فارسی:استان نیوز: چرا از اواخر سال 1392 با اتمام مسئولیت ریاست سابق هیئت استان با گذشت یک سال و نیم، اداره کل ورزش و جوانان نتوانسته مجمع انتخاباتی برگزار نماید؟!
بسمه تعالی


مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان بوشهر
جناب آقای بهروزیان فرد

سلام علیکم؛

همانگونه که مستحضرید ورزش نه تنها سلامتی جسمی را به ارمغان می‌آورد بلکه موجبات سلامتی روحی و اجتماعی را نیز فراهم ساخته و در نهایت باعث به وجود آمدن جامعه‌ای سالم و با نشاط می‌گردد.



در سال‌های اخیر مسئولیت سازماندهی ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی به هیئت‌های مربوطه واگذار شده تا به منظور فراهم نمودن زمینه مساعد جهت گسترش ورزش و ایجاد انگیزه و نیز جذب آحاد مردم به امر ورزش، کشف استعداد‌ها و بالا بردن سطح مهارت‌ های ورزشی، برگزاری کلاس‌ های آموزشی، برگزاری و اعزام به مسابقات، تلاش کنند.

رشته بدنسازی و پرورش‌ اندام یکی از پرافتخارترین و پرطرفدارترین رشته‌ های ورزشی در بین جوانان استان بوشهر به شمار می‌رود که متاسفانه از اواخر سال گذشته با کناره‌ گیری سرپرست موقت، هیئت استان فاقد رئیس یا سرپرست می‌باشد، و به تعلیق در‌آمدن مسابقات، همایش‌ها، اعزام‌ها، کلاس‌های آموزشی و... تاثیر زیادی بر روحیه ورزشکاران گذاشته است.

سوال اینجاست: چرا از اواخر سال 1392 با اتمام مسئولیت ریاست سابق هیئت استان با گذشت یک سال و نیم، اداره کل ورزش و جوانان نتوانسته مجمع انتخاباتی برگزار نماید؟!  جامعه چند هزار نفری ورزشکاران رشته بدنسازی استان از ابتدای سال جاری به علت عدم حمایت و برگزاری هیج رویداد ورزشی، انگیزه‌ای جهت تمرین ندارند! چه کسی پاسخگوی از بین رفتن استعدادهای استان و چه کسی مسئول به بزه کشیدن جوانان دیارمان است؟!

جناب آقای بهروزیان فرد، تلاش‌های شبانه‌ روزی شما و همکارانتان بر ما پوشیده نیست ولی یادآور می‌شویم، تاخیر حتی یک روزه شما در برگزاری انتخابات هیئت استان یا معرفی سرپرست جدید می‌ تواند لطمات جبران‌ ناپذیری به ورزشکاران و ورزش‌ دوستان بزند و موجب از بین رفتن سرمایه‌های انسانی استانمان گردد، پس خواهشمند است، در راستای پیشرفت و اعتلای جوانان استان، در اسرع وقت در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی یا مشخص نمودن سرپرست هیئت استان، تصمیمات لازم را اتخاذ فرمایید.

من‌الله توفیق
محمدجواد فرهنگ دوست
نماینده جمعی از ورزشکاران رشته بدنسازی استان بوشهر



18 /6 /1394    ساعت : 9:9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استان نیوز]
[مشاهده در: www.ostannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن