تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813064474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بورس مسکن در حد حرف باقی مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رفته رفته مسکن از یک مساله به یک بحران تبدیل می شود و دولت ها تاکنون برنامه مدرن و درستی برای آن نداشته اند و هر دولتی که می آید مسیر گذشته را زیر سوال می برد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایسنا: مهدی هاشمی با اشاره به رکود بی سابقه در بازار مسکن و درعین حال نیاز کشور به حل معضل مسکن گفت: دولت تاکنون نشان نداده که مساله مسکن از دغدغه های اصلی اش است علی رغم اهمیت این موضوع آن را در راس برنامه های خود قرار نداده و تنها به ارائه برنامه های عملی نشده و نفی مسیر گذشته پرداخته است.
وی افزود: مسکن موضوعی است که معیشت مردم را تحت فشار قرار داده و بی توجهی به آن باعث هدایت سرمایه ها به سمتی غیر از تولید و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه های گذشته در بحث مسکن رها شده و جایگزین مناسبی برای آن پیش بینی نشده و امیدوارم دولت و وزارت مسکن به این موضوع به طور جدی توجه کند تا رکود موجود در بازار به رونق تبدیل شود.
وی با اشاره به موضوع بورس مسکن گفت: بحث مسکن یکی از اساسی ترین حوزه های اقتصادی است و در کنار خود هم تولید و هم اشتغال و رونق اقتصادی را پدید می آورد باید مورد توجه قرار گیرد و بورس مسکن یکی از راهکارهایی است که می تواند به این حوزه رونق ببخشد.
رئیس کمیسیون عمران ادام ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

چهارشنبه ، ۱۸شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن