تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812643143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز؛ ریشه مشکل برانکو کشف شد!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طنز؛ ریشه مشکل برانکو کشف شد!




من تازه می فهمم چرا پرسپولیس با برانکو نتیجه نمی گیرد. یعنی از وقتی برانکو گفت برخلاف اروپا فعالیت اجتماعی بانوان ایرانی زیاد است، من فهمیدم کجای کار برانکو و تیمش مشکل دارد. شما هم متوجه شدید؛ نه؟ به نظرتان با عمل درست می شود یا با عینک؟











ماهنامه خط خطی - شهرام شهیدی:

* من تازه می فهمم چرا پرسپولیس با برانکو نتیجه نمی گیرد. یعنی از وقتی برانکو گفت برخلاف اروپا فعالیت اجتماعی بانوان ایرانی زیاد است، من فهمیدم کجای کار برانکو و تیمش مشکل دارد. شما هم متوجه شدید؛ نه؟ به نظرتان با عمل درست می شود یا با عینک؟

* وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از خبرگزاری ایسنا گفت: «خبرگزاری هایی که همراهی خوبی با دولت دارند، نیازمند همراهی و کمک هستند. از همین جا خدمت مخاطبان فهیم خط خطی نوید می دهیم، به زودی یک ویژه نامه چهارصد و شصت صفحه ای دبش در حمایت و همراهی با دولت تدبیر چاپ می کنیم و همه مشکلات اقتصادی مجله مان حل و فصل می شود.

* مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: «کسانی که گفتند «بگم بگم» امروز می گویند «نگو نگو». خدمت جناب بانک عرض کنم اینکه چیزی نیست، احتمالا فردا می گویند «ما را نگیر نگیر».


ریشه مشکل برانکو کشف شد!



* اگر نیمه پر لیوان بین حرفه ای باشید، از آن دسته طرفداران این سبک زندگی که ما برای تان گواهینامه نیمه پربینی صادر کرده ایم، آن وقت حتما الان با دیدن نیمه پر لیوان شما هم دعاگو و سپاسگزار همه دولت ها اعم از سازندگی، اصلاحات، مهرورز و تدبیر و به ویژه دولت پاک دستان هستید. حتما شمایی که هنوز در نیمه پر لیوان را دیدن حرفه ای نشدی می پرسی چرا؟ دولت ها که معمولا شهروندان را به گریه می اندازند. دقیقا زدید توی خال، بله. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که گریه کردن برای سلامتی مفید است و تا 88 درد بر بهبود خلق و خوی تاثیر دارد.

* هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: «همیشه یک عده تنبل و یک عده تندروی بی ترمز به ما آسیب رساندند.» بنده می خواستم در جواب ایشان عرض کنم من از ایشان عذرخواهی می کنم که نتوانستم در این همه سال دوران بی مسئولیتی در کشور با این دو پدیده مبارزه کنم.

* تا حالا فکر می کردید فراری دادن مغزها چه کمکی به بشریت کرده و دنیا چقدر به ما بابت بیرون کردن مغز هایمان بدهکار است؟ مگر نمی دانید دانشمند حشره شناسی که با کشف گونه جدیدی از حشرات، دنیا را تکان داده یکی از مغزهای فراری کشور است؟ حالا اگر نامبرده را فراری نمی دادند اصلا اینجا چیزی کشف می کرد؟ نهایت کشفش دو بشت موادِ درژه یک بود!

* قالیباف گفت نباید در اقتصاد، تکیه به جوانان را از دست دهیم. خب بَبَم جان از دست ندهید، اما بالاغیرتا شما الان بر جوانان تکیه داده اید یا روی دوش شان قلمدوش شده اید؟ تکیه بده عزیز اما سوار نشو... یا اگر می شوی زود پیاده شو.

* احمدی نژاد گفت: «ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده های تاریخ است.» به قول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم.

* چقدر خوشحالم که معاون وزیر بهداشت گفته 23 درصد مردم کشور دارای اختلالات روان هستند، 10 میلیون فشار خون دارند و 19 میلیون نفر غذای ناسالم مصرف می کنند. به من نگویید دیوانه. اگر نیمه پر لیوان را ببینید این آمار یعنی هفتاد و هفت درصد مردم اختلال روانی ندارند. هفتاد میلیون نفر فشار خون ندارند، شصت و یک میلیون نفر هم غذای ناسالم مصرف نمی کنند. نخیر معنی اش این نیست که غذای سالم می خورند. آن چند میلیون نفری هم که غذا گیرشان نمی آید که بخورند، جزو آمار کسانی هستند که غذای ناسالم مصرف نمی کنند.

* خبر خوش این است که برخی دوستان دیگر حال و حوصله سابق را ندارند وگرنه الان باید روزنامه ایران توقیف می شد؛ چرا؟ چون سرمقاله روز 6/5/94 روزنامه ایران را وزیر خارجه فرانسه نوشته و چه دلیلی بهتر از این برای توقیف یک نشریه؟

* ولادمیر پوتین، رییس جمهور روسیه عنوان کرد سپ بلاتر به خاطر زحماتش برای فوتبال شایسته دریافت جایزه نوبل است. حالا که اینطور است من از دوستان می خواهم ربایندگان دکل نفتی را هم با تشکیل کمپینی به عنوان نفر واجد شرایط دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کنند چون هیچ دولتی در ایران نمی توانست در یک موضوع واحد چنین همدلی و هم زبانی ایجاد کند.

* یکی از روزنامه ها تیتر زده بود: خطر ورشکستگی عربستان طی 5 سال آینده. بالاغیرتا این خطر است یا خبر مشتلق دار؟ تهدید است یا فرصت؟

* همیشه برایم سوال بود چرا برخی مقامات دولتی حرف هایی می زنند که آدم خنده اش می گیرد تا فهمیدم که اتفاقا گفتن اینجور حرف ها دقیقا جزو سیاست های دولت تدبیر است. از کجا فهمیدم؟ از آنجایی که معاون بهداشت وزیر بهداشت اعلام کرده «خنده درمانی» یک روش علمی و مورد تاکید وزارت بهداشت است که سلامت انسان را ارتقا می دهد. بنده های خدا دولتی ها حرف های خنده دار می زنند که سلامت ما را ارتقا دهند.

* این معاون محترم همچنین گفته سالانه 420 میلیون لیتر الکل در کشور مصرف می شود. از شما دعوت می کنیم یک موسیقی ملایم و خلسه آور گوش کنید و من هم بروم چُرت بزنم یا لااقل خودم را به خواب بزنم. اصلا هم ضرب و تقسیم کار خوبی نیست. شما هم لازم نیست اعداد را بر هم تقسیم کنی هانی!

* من فهمیدم الان ریخت و پاش اقتصادی کشور از کجا سرچشمه می گیرد و کجای اقتصاد ما نشتی دارد که اختلاس میلیارد دلاری هم تویش اصلا دیده نمی شود و رکود به حساب نمی آید.

حالا این درز پول خور کجاست؟ اینجا نماینده انجمن ترنسشکوال ها گفته: بهزیستی ماهانه مبلغ پنج میلیون تومان به عنوان کمک هزینه به این انجمن کمک می کند. پنج میلیون تومان؟ می دانید یعنی چقدر؟ پنجاه میلیون ریال. اووووو... بیخود نیست تامین اجتماعی با خطر ورشکستگی روبروست. می گویم اگر تو رودربایستی گیر کرده اید این پول را هم قطع کنید. یعنی از این طرف به جایی برنمی خورد. من از طرف این شهروند خوب قول می دهم قطع شدن این پنج میلیون زندگی شان را زیر و رو نکند اما دولت را شاید نجات دهد...








تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن