تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اراضي منطقه ويژه اقتصادي نمين به سرمايه‌گذاران واگذار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۲۳:۴۵ب.ظ)
مديرکل امور اقتصادي و بين الملل استانداري اردبيل: اراضي منطقه ويژه اقتصادي نمين به سرمايه‌گذاران واگذار مي‌شود موج-مديرکل امور اقتصادي وبين الملل استانداري اردبيل از واگذاري اراضي منطقه ويژه اقتصادي نمين در استان اردبيل تا سه ماه آينده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ارژنگ عزيزي در مراسم افتتاح نمايشگاه صنعت خودرو، ماشين آلات سنگين راه سازي، قطعات يدکي و صنعت حمل و نقل در اردبيل افزود: ايجاد اين منطقه يکي از بسترهاي توسعه اي استان است که مطالعات و اقدامات زيست محيطي آن درحال انجام بوده و در مراحل نهايي است.
وي با بيان اين که تا سه ماه آينده با اتمام ناحيه بندي، اراضي اين منطقه آماده واگذاري به سرمايه گذاران خواهد شد، ادامه داد: با واگذاري و آغاز فعاليت‌هاي اقتصادي بي شک شاهد تحولي بزرگ در منطقه خواهيم بود.
مديرکل امور اقتصادي و بين الملل استانداري اردبيل در عين حال با اشاره به مصوبه دولت در زمينه ايجاد منطقه آزاد تجاري صنعتي در اين استان يادآور شد: اين طرح از ارديبهشت به مجلس رفته که اميدواريم با تلاش‌هاي نمايندگان مصوب شود.
وي با تاکيد بر اينکه در صورت مصوب شدن اين منطقه در مجلس شوراي اسلامي ظرفيت بزرگي در استان ايجاد خواهد شد، تصريح کرد: ايجاد اين دو منطقه اقتصادي در کنار بازار بزرگ کشورهاي همسايه و دروازه قفقاز مي‌تواند بهترين فرصت براي توسعه اقتصادي استان اردبيل باشد.
عزيزي با اشاره به دارا بودن ۳۸۰کيلومتر مرز مشترک اين استان با کشورهاي همسايه شمالي و گمرک بين المللي بيله سوار بيان داشت: دارا بودن اين مزيت‌ها شرايط را براي توسعه استان فراهم کرده که با ايجاد مناطق اقتصادي و آزاد اين امر تسريع خواهد شد.
وي با تاکيد بر جذب سرمايه گذاري در اين استان عنوان کرد: در حوزه سرمايه گذاري علاوه بر مزيت‌هاي پيش بيني براي سرمايه گذاران از سوي دستگاه‌هاي صادر کننده مجوز، اين دستگاه‌ها موظف شده‌اند که در تمام مراحل از اخذ مجوز تا مرحله بهره برداري از سرمايه گذار حمايت کنند.
مديرکل امور اقتصادي و بين الملل استانداري اردبيل با اشاره به فعاليت ۱۵ شهرک و ناحيه صنعتي در استان و فراهم بودن زيرساخت‌ها در اين مناطق اضافه کرد: شهرک‌هاي صنعتي موجود استان به تعداد 8 شهرك به مساحت مجموعاً 832 هكتار با 634 هکتار مساحت خالص صنعتي و نواحي صنعتي موجود به تعداد 7 ناحيه به مساحت مجموعاً 239 هكتار با 163 هکتار مساحت خالص صنعتي است.
وي در خصوص برگزاري نمايشگاه خودرو در اين استان نيز يادآور شد: هدف اين نمايشگاه، نمايش آخرين دستاوردهاي صنعتي کشور و معرفي آن به شهروندان و نيز ارتقا توليدات در اين زمينه با شناسايي سلايق و خواسته‌هاي مشتريان است.
عزيزي تاکيد کرد که علاوه بر اين اميدواريم اين نمايشگاه بتواند بسترهاي سرمايه گذاري در اين صنعت را در استان اردبيل فراهم کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن