تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802501120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فابیوس: اسد نمی‌تواند راه‌حل سوریه باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فابیوس: اسد نمی‌تواند راه‌حل سوریه باشد
وزیر امور خارجه فرانسه امروز سه‌شنبه در مصاحبه با شبکه آر.تی.ال راه‌حل مناقشه جاری در سوریه را سیاسی و دشوار خواند و با تأکید بر لزوم حرکت به سوی انتقال سیاسی اعلام کرد که بشار اسد نمی‌تواند راه‌حل سوریه باشد.
کد خبر: ۵۳۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ - 08 September 2015


وزیر امور خارجه فرانسه امروز سه‌شنبه در مصاحبه با شبکه آر.تی.ال راه‌حل مناقشه جاری در سوریه را سیاسی و دشوار خواند و با تأکید بر لزوم حرکت به سوی انتقال سیاسی اعلام کرد که بشار اسد نمی‌تواند راه‌حل سوریه باشد.

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه فرانسه امروز در مصاحبه با شبکه «آر.تی.ال» به اظهارنظر در خصوص اوضاع جاری در سوریه و اوکراین پرداخت.

«لوران فابیوس» در خصوص سوریه اعلام کرد: «برای حرکت به سوی انتقال سیاسی در سوریه لازم است که عناصر رژیم سوریه و مخالفان این کشور در کنار هم قرار گیرند. چنانچه تمامی پناهجویان به اروپا بیایند این به معنای آنست که داعش عرصه را به دست گرفته است. خاورمیانه باید خاورمیانه باقی بماند و این تنها از طریق اتخاذ تصمیمات ملموس است.»

وی افزود: «تلاش مهم و عمده‌ای از جانب لبنان و اردن انجام شده و به این دلیل باید از آنها استقبال کرده و به آنها کمک کرد. باید تصمیماتی اتخاذ شود که از تبدیل شدن اجباری خاورمیانه متنوع به خاورمیانه تک رنگی اجتناب شود.»

وزیر امور خارجه فرانسه در ادامه در پاسخ به این سؤال که «آیا بشار اسد در نهایت تنها کسی است که می‌تواند ثبات را در سوریه برقرار کند» گفت: «دقیقا اینطور نیست... نمی‌توان گفت که بشار اسد از سوریه حفاظت خواهد کرد.»

وی افزود: «راه‌حل سوریه سیاسی و دشوار و در عین حال ضروری است. تروریست‌ها نباید پیروز شوند. همانطور که دبیرکل سازمان ملل گفته در سوریه جنایت علیه بشریت اتفاق افتاده است و باید راه‌حلی علیه بشار اسد پیدا کرد. در این راستا باید عناصر رژیم سوریه و نه شخص بشار اسد به همراه عناصر مخالفان برای حرکت به سوی انتقال سیاسی در کنار هم قرار گیرند.»

فابیوس در خصوص انجام عملیات نظامی علیه بشار اسد گفت: «چنین چیزی مدنظر نیست. ما در سوریه با داعش مبارزه می‌کنیم اما بشار اسد نمی‌تواند راه‌حل سوریه باشد.»

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان روس‌ها و ایرانی‌ها را به توقف حمایت از دولت سوریه متقاعد کرد، گفت: «آنچه ما به آنها می‌گوییم این است: شما هرج‌ومرج و داعش را نمی‌خواهید؛ بنابراین باید با یکدیگر گفت‌وگو کنیم تا ببینیم چه راه‌حلی برای انتقال وجود دارد اما این به آن معنا نیست که شما نفوذ خود در این کشور را از دست خواهید داد.»

*اوکراین

وزیر امور خارجه فرانسه در خصوص اوضاع جاری در اوکراین نیز گفت: «احتمالا به زودی نشستی در قالب نشست نورماندی با حضور فرانسه، آلمان، اوکراین و روسیه در خصوص اوضاع اوکراین برگزار خواهد شد. همه چیز کاملا شفاف است. ما در مینسک به توافقی دست یافتیم که باید تا پیش از پایان سپتامبر اجرایی شود و در صورتی که اجرایی شود، ما تحریم‌ها را لغو خواهیم کرد.»












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن