تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه شهر هندیجان با انجام وظایف مسئولین تحقق می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرماندار هندیجان: توسعه شهر هندیجان با انجام وظایف مسئولین تحقق می یابد خبرگزاری پانا: معاون فرماندار هندیجان گفت: اگر کشاورزی در هندیجان به نحو احسن انجام شود بسیاری از کمبودهای غذایی در شهرستان کم می شود بلکه زمینه صادرات آن به سایر نقاط کشور و یا خارج کشور فراهم می شود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ شهريور ساعت 17:40

خبرگزاری پانا+هندیجان+کشاورزی

به گزارش خبرنگار پانا ،معاون فرماندار بندر هندیجان در جلسه شورای کشاورزی گفت: توسعه و پیشرفت هندیجان با انجام وظایف و فعالیت های خدمات شهری،ارتقاء سرانه ورزش، بهداشت، کشاورزی ،آب رسانی و توجه به روستاها و دیگر فعالیت های خدماتی و اداری به مردم تحقق می یابد.
علی توسلی بیان کرد: امروز مشکل شهرستان هندیجان نجات بخش کشاورزی آن است و کشاورزی یکی از بحث های بسیار مهم در امر توسعه پایدار منطقه می باشد.
وی تاکید کرد: اگر کشاورزی در هندیجان به نحو احسن انجام شود بسیاری از کمبودهای غذایی در شهرستان کم می شود بلکه زمینه صادرات آن به سایر نقاط کشور و یا خارج کشور فراهم میشود.
توسلی اظهار کرد:هندیجان از سالیان بسیار طولانی در امر کشاورزی فعالیت بسیاری داشته و تامین آب برای آن در اولویت است و همگان و بخصوص دستگاههای متولی آب باید برای هندیجان سهمیه آب کافی در نظر بگیرند.
وی خواستار اصلاح آبیاری در مزارع کشاورزی شد و تاکید کرد: به ذلیل کمبود منابع آب باید هرچه سریعتر از آبیاری سنتی خارج شده و به فکر طرح های جایگزین و جدید جهت آبیاری باشیم چرا به نفع همه خواهد بود و در دولت در این زمینه نهایت همکاری با کشاورزان را خواهد کرد.
توسلی عنوان کرد: در جلسه اخیر دولت و هیئت وزیران تمدید وام های کشاورزی به کشاورزان که به علت کم آبی و خشک سالی مصوب شده و به همه دستگاههای اجرایی و متولی و بانک های کشور بخصوص بانک کشاورزی ارسال شده است و در آن تاکید گردیده که باید برای کم کردن از خسارت کشاورزان این تمدید تسهیلات صورت بگیرد اما این مصوبه هنوز در هندیجان اجرایی نشده است و ما و همه کشاورزان انتظار داریم بانک کشاورزی این مصوبه را هر چه سریعتر اجرایی کند و کشاورزان را حمایت کند.  صادقی،هندیجان













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن