تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816233722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه اندوخته زندگی‌ام خرج «جنون سیاه» شد/ مصائب یک بازی‌ساز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازی‌ساز برگزیده در گفتگو با مهر:
همه اندوخته زندگی‌ام خرج «جنون سیاه» شد/ مصائب یک بازی‌ساز

جنون سیاه


شناسهٔ خبر: 2908406 - سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
فرهنگ > صنایع فرهنگی

مدیر پروژه تولید «جنون سیاه» که دو غزال زرین را در پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای گرفت می‌گوید: پول فروش دو خودرو و همه اندوخته خود را صرف ساخت این بازی کردم. به گزارش خبرنگار مهر، بازی رایانه‌ای «جنون سیاه» توانست در پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای نظر داوران را جلب کند و امتیاز بالایی را به خود اختصاص دهد. تا آنجا که این بازی غزال زرین دستاورد «داستان‌بازی» و غزال زرین ژانر اکشن ماجرایی را از آن خود کرد. از ویژگی های مهم این بازی، می‌توان به پرداخت قوی داستانی، تنوع محیط های بازی، سلاح‌های در اختیار کاربر و دشمنانی که کاربر با آن روبه رو می شود اشاره کرد.«جنون سیاه»، ماجرای سرگرد جوانی به نام سام را روایت می کند که در تلاش برای نابودی مجموعه ای شیطانی است که قصد دارد کنترل ذهن تمامی مردم جهان را به دست آورد و آنها را تبدیل به موجوداتی اهریمنی و فرمانبردار خود کند.حمید جعفری منفرد، مدیر پروژه تولید بازی رایانه‌ای «جنون سیاه» در گفتگو با خبرنگار مهر از هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان برای تولید این بازی خبر داد و گفت:من برای ساخت بازی «جنون سیاه» ناچار به فروش خودروی خود و پدرم شدم و همه اندوخته زندگی خود را هزینه کردم چون می‌خواستم یک بازی باکیفیت تولید کنم.
جنون سیاه
او در پاسخ به این‌که اگر این بازی، در خوشبینانه‌ترین حالت، ۱۰۰ هزار نسخه بفروشد آیا هزینه و سرمایه شما بازمی‌گردد گفت: این درد مشترک همه بازی‌سازان است. آنها برای این‌که کمتر هزینه کنند باید کیفیت کار را پایین بیاورند اما برای این‌که توان رقابت با بازی‌های خارجی را داشته باشند باید به کیفیت کار فکر کنند. وقتی قرار است یک بازی خوب ارائه دهی باید هزینه کنی و در بسیاری موارد این بازگشت سرمایه، به کندی و دشواری اتفاق می‌افتد.جعفری منفرد، وجود بازی‌های خارجی به قیمت ارزان در بازار را  یکی دیگر از مسایلی دانست که موجب می‌شود بازی‌سازان به مشکل برخورند و دغدغه بازگشت سرمایه خود را داشته باشند و گفت: وقتی بازی‌های روز خارجی که دهها میلیون دلار برای ساخت و تبلیع‌شان هزینه شده، تنها به قیمت ۳۰۰۰ تومان در اختیار کاربر ایرانی قرار می‌گیرد و هیچ نظارتی هم بر این ماجرا وجود ندارد معلوم است که عرصه بر بازی‎سازان داخلی تنگ می‌شود و در این شرایط بازی‌سازی، دیوانگی است اما همین دیوانگان هستند که دنیا را زیبا می‌کنند.مدیر شرکت فن‌آوران توسن گام، گفته‌های خود را با این پرسش از وزیر فرهنگ و ارشاد ادامه داد: وقتی سهم سازمان سینمایی ۱۳۰ میلیارد تومان است چرا هیچ چیز در اختیار بازی‌سازان و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قرار نمی‌گیرد؟ ما به وزیر نامه نوشتیم و گفتیم وضعیت بازی‌سازان بحرانی است اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده در حالی که ما نیاز به طرح‌های فوری داریم.جعفری منفرد به نقش مهم تبلیغات اشاره و بیان کرد: بازی‌های رایانه‌ای نیاز به معرفی و تبلیغ دارند و ما هزینه لازم برای این کار را نداریم. چه اشکالی دارد صدا و سیما، نه در ساعت مرده که یک زمان خوب و پربیننده را به تبلیغ بازی اختصاص دهند یا شهرداری، چند بیلبورد از بیلبوردهای شهری را به این قضیه اختصاص دهد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن