تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819235968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترخيص بيش از 25 هزار خودرو خارجي از منطقه آزاد اروند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۱۸ب.ظ)
ترخيص بيش از 25 هزار خودرو خارجي از منطقه آزاد اروند موج-استاندار خوزستان گفت: 25 هزار و 100 خودرو خارجي از طريق منطقه آزاد تجاري صنعتي اروند در يک سال اخبر ترخيص و وارد شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحسن مقتدايي با بيان اين مطلب افزود: اين خودروها با مجوز معاون اول رئيس جمهوري و بر اساس قانون مناطق آزاد کشور از شهريور 93 تاکنون از طريق منطقه آزاد اروند وارد کشور شده است.
استاندار خوزستان با بيان اينکه با دريافت مجوز قانوني در يک سال اخير، تردد خودروهاي پلاک اروند در محدوده استان خوزستان آزاد و بلامانع بوده است، افزود: تردد خودروهاي پلاک اروند در سطح استان خوزستان با هدف رفاه حال شهروندان و ايجاد جاذبه براي استاني که مهاجرت از آن به ديگر مناطق خوش آب و هوا زياد شده است، صورت مي‌گيرد.
نماينده عالي دولت در استان خوزستان افزود: تعرفه خودروهاي آسيايي پنج درصد و خودروهاي آمريکايي و اروپايي 10 درصد است و اين تعرفه در يک سال اخير ثابت بوده است.
مقتدايي افزود: با پرداخت حقوق گمرکي امکان تبديل خودروهاي پلاک اروند به پلاک ملي وجود دارد اما تردد خودروهاي پلاک اروند خارج از محدوده استان خوزستان ممنوع است.
به گفته وي همه خودروهاي خارجي پلاک اروند از طريق بندر خرمشهر ترخيص شده است.
وي ابراز اميدواري کرد: روند واردات خودروهاي خارجي از طريق منطقه آزاد اروند ادامه داشته باشد.
منطقه آزاد اروند در بهمن 1384 در محدوده 17 هزار هکتار فعاليت خود را اغاز کرد اما در دولت تدبير و اميد اين محدوده به 34 هزار هکتار افزايش يافت. هم اکنون بنادر آبادان، خرمشهر و جزيره مينو در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن