تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات اجراي خط انتقال فاضلاب بلوار ميرداماد در تهران به پايان رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱۵ب.ظ)
عمليات اجراي خط انتقال فاضلاب بلوار ميرداماد در تهران به پايان رسيد موج - خط انتقال فاضلاب خيابان ميرداماد براي انتقال مازاد فاضلاب خط اصلي غرب از تقاطع خيابان وليعصر به قطعه 5 تونل فاضلاب شرقي در انتهاي خيابان خواجه عبدالله انصاري به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، اصغر رياضتي، مدير عامل شرکت فاضلاب تهران، در اين باره گفت: خط فاضلاب خيابان ميرداماد در منطقه 3 شهرداري به عنوان انتقال دهنده بخشي از فاضلاب خط اصلي غرب است که فاضلاب بخشي از مناطق شمال، مرکزي و جنوبي تهران را به تصفيه‌خانه جنوب منتقل مي‌کند.
وي طول تقريبي اين خط انتقال را 3500 متر عنوان کرد و افزود: اين خط انتقال به عنوان سوئيچ براي سرريز فاضلاب خط اصلي غرب به خط شرق تهران است که از تقاطع خيابان‌هاي وليعصر و ميرداماد با قطر 1400 ميلي‌متر آغاز و از مسير خيابان شريعتي با قطر لوله 1600 ميلي‌متر و خيابان خواجه عبداله انصاري با قطر 1800 ميلي‌متر به تونل فاضلاب‌روي شرق متصل مي‌شود.
رياضتي در خصوص روش حفاري اعلام کرد: عمق متوسط حفاري در اين پروژه 8 متر و به روش لوله‌راني (2900 متر بخش مکانيزه) و در بعضي مناطق به‌ صورت دستي بوده است؛ به علت عدم امکان عبور اين خط از جلوي ايستگاه متروي ميرداماد حفاري حدود 550 متر از مسير آن به صورت سنتي بوده و از خيابان‌هاي شمس تبريزي، نيک‌خو، نيک راي، اطلسي، آسايي و تبريزيان عبور مي‌کند.
وي خاطرنشان کرد: اين خط با وجود مشکلاتي همچون اخذ مجوزهاي لازم از شهرداري و راهنمايي و رانندگي به پايان رسيده و با تکميل و بهره‌برداري از خط انتقال پايين دست آن در خيابان‌هاي شريعتي و گل نبي نصب انشعابات محدوده انجام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن